Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bolest je pocit
Autor: srnka_uprchlice (Občasný) - publikováno 10.9.2013 (22:14:36)
Léta jsem chtěla, toužila a přála si..

A tak jsem zatraceně tvrdě dřela! Dlouhé dny v kanceláři, dlouhé noci doma ve své pracovně.. jediné soustředění se týkalo mé práce, mých projektů. Noci jsem nespala a pak už jsem i ztrácela chuť, protože spánkem člověk ztrácí drahocený čas. Vysílená jsem ani nemohla jíst a jediné, co jsem dokázala pozřít byl alkohol, litry kávy a cigarety. Sem tam pomohly i drogy, aby nabudily a dodaly alespoň pocit energie tam, kde už žádná nebyla... Dřela jsem, abych překonala tu trapnou nevýhodu, že jsem žena v mužském světě. Týdny a měsíce jsem nemyslela na nic jiného než na práci a na síly, které musím vyvinout, aby se mi mé touhy a přání jednou vyplnily...

Teď mám všechno, co jsem kdy chtěla...
Kariéru, která je sice podmíněná mou pozorností minimálně 14 hodin denně, ale mám peníze a příjemné bonusy, jezdím na služební cesty do atraktivních lokalit.
Vlastním velký byt v klidném místě pár kilometrů od několika velkých měst a v něm obrovskou pohodlnou postel, kterou jsem si sama navrhla.
Mám nové výkonné a spolehlivé auto, které jsem pořídila za vlastní hotovost.
A nejsem sama. Mám muže, který udělá téměř všechno co chci. Miluje mě...

Ale jsou to splněné touhy? Jsou to splněné sny?

To, že máš věci? Že máš postavení? Že tě kolegové respektují jako odborníka? Že tě prezident firmy zve na golf?!?

Když máš srdce malé a prázdné a zjizvené léty budovaným brněním proti všemu a všem.. Když nedokážeš říct “miluji tě” z očí do očí..
Když v tobě dokáže probudit emoce jen oxytocin, endorfin, adrenalin.. a proto riskuješ vlastní život nebezpečně rychlou jízdou, lezením po strmých skalách, střílením z osmatřicítky, nebo sexem s náhodnou známostí v cizím městě a v cizí posteli…you made my heart beat again for a little while...

Né, já nejsem spokojená a nikdy nebudu. A to je moje prokletí.
Moje srdce se už neprobudí znovu k životu.
Zkoušela jsem všechno.. přispívala jsem horentní sumy na charitu a dělala dobré skutky kam se jen podíváš. Zkoušela číst všechny ty motivační knížky o tom jak být dobrý a zasloužit si štěstí…
Jak hloupé a naivní…

Dál mě budou sžírat noční můry, dál budu spát jen pár hodin denně, protože víc, to už léta nedokážu.
Dál budu předstírat, že je život krásný a že je vše v nejlepším pořádku.
Dál budu hrát tu spokojenou ženu, která si namlouvala, že má všechno co chce.
Dál…
Dál, dokud bude zbývat ještě trochu síly.

Každý jeden den a každý další…
Bolí to… a bolest je pocit!
Bolest třeba jednou dokáže probudit i něco dalšího...
It hurts so much, each and every day… but I have to carry on, I just have to…


Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 11.9.2013 > ...trochu pritiahnuté za vlasy ale dá sa v tom "balansovať" (ináč u mňa to vyvolalo smiech :))..zatiaľ)
Body: 5
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 11.9.2013 > docela dobrý popis životní krize - musí se to trochu přepálit, aby konflikt vynikl. Pro mě je zajímavé tohle: buduje člověk tohle všechno proto, že to opravdu chce, anebo jako obranný val, který je zároveň vězením? Není to hlavně pocit ohrožení (ohrožení ženy v mužském světě a koneckonců i ohrožení muže v mužském světě), co způsobuje dialektiku bezpečí/vězení? Možná kdyby se člověku podařilo z tohohle počátečního ohrožení nějak vystoupit, vypadala by tahle situace i svět jinak a dalo by se v nich úplně jinak pohybovat.
Body: 5
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 12.9.2013 > V každém případě k zamyšlení. hezky napsané.
Body: 5
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 15.9.2013 > Nejsem si tak docela jistý, že jde o popis krize. Spíš popis životního stylu/postoje. Hledání záchytného bodu, který možná existuje, možná ne. Smutné je, že společnost člověka nutí přemýšlet tak, že má pocit, že musí dělat, nebo dosáhnout něčeho, co mu v podstatě ubližuje. Člověk si takhle potom ubližuje celý svůj dospělý život až se z něj do určité míry stane masochista a bere to jako své životní poslání. Hledat a spálit se. Obětovat se ve spoustě situacích - v podstatě jako odpustek. Dřít se do úmoru pro pár benefitů navíc, nebo pro respekt - i když nakonec je dobrá otázka, jestli stojí tygr o respekt tygra a nebo vlčete (?).

Pain is inevitable. Suffering is optional.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 16.9.2013 > Sartori> "záchytný bod, který možná existuje, možná ne"- tahle formulace se mi líbí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter