Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Červený les
Autor: alice (Občasný) - publikováno 9.10.2013 (23:12:55)
olej, 45x40


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 9.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 10.10.2013 > Líbí!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 10.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 10.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
vosička (Občasný) - 10.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 10.10.2013 > miluju čas těchto barev...melancholie zahalená v teplých tónech...
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 10.10.2013 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.10.2013 > ...nálada pěkná, tichá..., barevně líbí.., možná ty kmeny mi zpracováním úplně nesedí... 
<reagovat 
alice (Občasný) - 10.10.2013 > A jinak taky díky všem, co zareagovali....
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.10.2013 > šli jsme rudě planoucím lesem, den byl teplý, ještě v něm tlelo léto, nebe však nebylo docela čisté - nízko nad námi visely žlutavé mraky a všude se chvělo mírné podvečerní světlo blikavé jako svíce. Všechny stromy si byly podobny, stačilo aby přiletěl náhlý vítr a pršelo z nich listí prudkým deštěm. Bylo toho listí jako hvězd. Jenže hvězdy nezůstávají na svých místech a vadnou mnohem, mnohem pomaleji. A kdo by ty hvězdnaté stromy rozkolébával? Tak jsme planě uvažovali, o listí a o hvězdách. Krásně bylo v tom podzimním světélkujícím lese. Dobré by bylo potkat nějaké zvíře, nepříliš plaché.. Ale my jsme potkali člověka. Na prosluněné pasece - bouřilo na ní červené listí jako jezero - seděla žena s paletou v ruce. Prostovlasá, útlá, vůbec se na nás nepodívala. A malovala to listí. Drobné, jemně žilkované, poslední listí října.
Pozdravili jsme ji: "Dobrý den, paní malířko."
"Dobrý den," odpověděla, "buďte vítáni na pasece".
Chvíli jsme se dívali na plátno, na to její malování.
"A paní malířko," říká človíček, "uměla byste namalovat taky pejska?" "Pejska já neumím," řekla. "A uměla byste namalovat chaloupku?"
"Ani tu neumím. Ani chaloupku, ani pejska ani dítě," řekla, "jen jednu věc teď umím, jednu jedinou.."
"A jaká je to věc paní malířko?"
"To listí, které padá," řekla. "Jen to vadnoucí listí, které padá a to je všechno."
Divná byla, a hezká. černovlasá, černooká a měla malé zlaté náušince.

<reagovat 
 alice (Občasný) - 10.10.2013 > pořezaná_sluncem> Díky za ty poetické řádky... škoda, že jsem modrooká blondýna a nemám ani propíchnuté uši!!!!
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 10.10.2013 > alice> no, to ne já, to ludvík aškenazy.. tak nějak to napsal a jmenuje se to říjen.. a já jsem si prostě jen vzpomněla :-)

<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 10.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bobona (Občasný) - 14.10.2013 > Hezké, podzimní,
Body: 5
<reagovat 
susa (Občasný) - 15.10.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter