Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chorvati
Autor: vosička (Občasný) - publikováno 13.10.2013 (12:58:44)

undefined

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
vosička (Občasný) - 13.10.2013 > Fotka slavnýho fotografa ... taky patří na facebook?
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2013 > vosička> Ako hovorim sebastrednost maximalna. Ty sa prirovnavas k tej fotke hore? Co ma spolocne s tym odpadom, co si zverejnila?
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2013 > Daj to nabuduce prosim na svoj facebook.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 13.10.2013 > čtenář> jinak si myslím, že svou netolerancí jen dokazuješ, že jsi zakomplexovanej čurák, co si hraje na velkýho kritika, anonymně, co jen dokazuje, jakej jsi sráč!
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 13.10.2013 > čtenář> a co sem patří za fotky, umělče? máš pro mě nějakou kloudnou definici?
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2013 > vosička> jednoduchy test: maju tvoje vycvaky nejaku pridanu hodnotu?

Bola si v chorvatsku? Super, podel sa s tym s kamaratmi na facebooku. Prezentovat sa takym odpadom hovori o tom, ze ti chyba sudnost a sebaucta. Zato sebastrednosti mas dost :)
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 13.10.2013 > čtenář> Myslím, že to jsou fotky, který Chorvaty celkem charakterizujou (milovníci moře, zpěvu a dobrý nálady, kde si ale pořád ještě i malý kluci hrajou na vojáky) .. a co je odpad? Jak definuješ hodnotu fotografie? jen technickým provedením nebo i obsahem, co se snaží vypovědět, nedejbože? (nejsi nakonec ten zasranej věčně nasranej geniál toono? to by mu bylo podobný haha)učím se ..
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2013 > vosička> Ak mas aspon trochu sudnosti, tak sa porovnaj prave so seriou od Petra Bialobrzeskieho. Skus najst ten jeden zasadny rozdiel k odpadu, ktory si zverejnila. Dam ti jeden den, aby si na to prisla.

Mimochodom: Ano som netolerantny curak, netolerantny voci srackam a picam, co si nedovidia na spicku nosa. Maj sa Vosicka a skus pouzit zvysky toho, co mas v lebke.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 13.10.2013 > čtenář> takovej buzíků jsem už zažila na internetu stovky, se mnou to nijak nehne, každej se snaží vyjádřit něco jinýho, vím, že technicky nejsou fotky dobrý, ale snažím se, aby něco vyjádřily, otázka uměleckosti je sporná v celých dějinách umění .. z mazalů se staly hvězdy a z hvěd nicota .. ale za sebe nemluvím, jsem na cestě .. k něčemu, ještě nevím k čemu
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2013 > Vyrok storocia:

Vosicka: "otázka uměleckosti je sporná v celých dějinách umění"

Este niecim odbornym nas potesis?
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 13.10.2013 > čtenář> 

Ano: Anonymní kritik je jen podělanej sráč.


<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2013 > vosička> asi je anonymny kvoli pindam ako si ty :*
<reagovat 
Mima (Občasný) - 13.10.2013 > ...  fotka s dětma, kolama, loděma... může být odkudkoliv..., je to dobrá momentka..., a jinde ve světě si kluci na vojáky pořád nejen hrajou..., fotka slavného fotografa je z jiného soudku...
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2013 > Otázka umeckosti je sporná v celých dejinách-Vosička tie tvoje slávne vety nasvedčuju že si sprostá ako bubon.
Nielen tie tvoje trápne fotky, ale si tu ukazala svoju inteligenciu neinteligenciu.Ty so žiadnym slávnym fotografim nemáš a nebudeš
mať nikdy nič spoločné.!

<reagovat 
Marod (Občasný) - 13.10.2013 > Tu "fotku slavného fotografa" buďto nějaký pitomec ořízl, nebo slavný fotograf v tu chvíli byl poněkud z formy a pomalej. Většina tvých obrázků je špatných, žádost o hlubší kritiku nevidím, čili se jí nedopustím.
Body: 2
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2013 > Marod> ta fotka je sucastou serie, az vtedy nefunguje.
<reagovat 
 Čtenář - 13.10.2013 > čtenář> Az vtedy funguje som chcel povedat.
<reagovat 
Čtenář - 14.10.2013 > Vosička to si posrala.....
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 14.10.2013 > nejlepší jsou ty uřízlý nohy na druhé fotce - vosička holt je nedostižná

Body: 1
<reagovat 
 čtenář na volné noze - 14.10.2013 > patafyzik> Ty nevíš, že uřízlé nohy a zbytečný prostor nahoře jsou neklamnou známmkou začátečníka? Akorát, že vosička už je tím začátečníkem nějak neúměrně dlouho....
<reagovat 
Čtenář - 14.10.2013 > Fotky z dovolenky naprosto bez akej kolvek umeleckej kvality.
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 14.10.2013 >
Body: 2
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 15.10.2013 >
Body: 1
<reagovat 
kalopsian (Občasný) - 23.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter