|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mima (Občasný) - 15.10.2013 > ...znám to tam dobře, v každém z ročních období..., ale ty fotky nejsou pro mne nijak zvláštˇ působivé..."nevoní" tak, jak to někdy i fotky umějí...Nejde "o příznaky srdečních záležitostí", mluvím jednoduše o tom, že "všude je stále co fotit", záleží jen na tom, jak...Amatérům nepřísluší hodnotit technickou kvalitu, já jen, že mlhu i sluneční paprsky by měl divák cítit na tváři, a mít pocit, že se na tom místě zrovna vyskytuje, i když tam nikdy nebyl, a nic mu nepřipomíná...Krajina je nejobtížnější možná téma, příliš prostoru pro emotivní vyjádření a vnímání současně...I když drahé kalendáře obsahují fotky, kdy se dech sice na chvíli zatají, vizuální "šok" se dostaví, ale bývají to i kýče...U těchto Tvých fotek mi chybí něco, co vidím a cítím, když se podívám z 9tého patra paneláku..., a nikdy se mi to nepodařilo dobře vyfotit, ať cvakám jakkoliv často...Úkazy na nebi, bližší i vzdálené Přírody kopečky, lesk skel okolních domů při slunce západu, noční scenérie...Takové poloviční panorama je to při pohledu z okna, 180st. pouze..., prostoru spousta..., a nedaří se...I kdybych ty pohledy sebevíc milovala..., jakože bych určitě radši chaloupku se zahradou...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|