Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dark Room z kolekce Mini
Autor: DanV. (Občasný) - publikováno 19.10.2013 (17:21:06)
další v kolekci>
Štětec a tuš. Originální velikost, po kliknutí by měl být větší.


Poznámky k tomuto příspěvku
superfly (Občasný) - 19.10.2013 > Ještě že je tam ten větší náhled - totem ti do toho tady udělal ripstop strukturu :D, takže člověk moc nevidí detaily.
Výtvarnící (obadva či tři, co tu zbyli) ti možná vyčtou ledabylou práci se stínováním, mně se právě to líbí, snad až na prostor napravo od plakátu coca cola (roh místnosti?), kde to vypadá, jakoby se ti to tam vymklo z kontroly
Doporučil 
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 19.10.2013 > Já osobně bych to nenazval ledabylé stínování..má to švih a je vidět, že autor věděl co dělá.
Souhlas se superflyem..ten moment mi taky trochu vadí, protože mi nedává smysl..je to tam tak divně uřízlé, jako bys stínováním nechtěl zasáhnout do plakátu, tak jsi to radši takhle ukončil. Ještě jedna věc..nerozumím tomu stínu pod stolkem na podlaze. Je podobně ukončen jako ten u plakátu, i když to vypadá lépe..zřejmě si chtěl zdůraznit světlo z televizorů, ale s tím se šlo poprat lépe a ten efekt by byl také hlubší.
Ještě bych se zaměřil více na atmosféru..to světlo mohlo být hodně dramatické a mohlo více pohltit kluka.
Jinak nějaká anatomie mi zde ani nevadí..no..já bych si to celkově představoval trošku v jiném stylu, ale to už je jen můj osobní boj :)
Ale jo..líbí se mi to
Doporučil 
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 19.10.2013 > Thumb> omlouvám se, nemáš tu zaškrtnuto, že žádáš o hlubší kritiku, takže chápu, když mě budeš ignorovat :D PS: už jsem pochopil ten roh..no..je to prostě moc přeostřené na můj vkus
<reagovat 
 DanV. (Občasný) - 19.10.2013 > Thumb> Zdravím, hlubší kritiku jsem si sice nezaškrtl, ale budu moc rád za každý rozumný názor, tím spíš, když mi bude takhle pěkně rozveden, mockrát za něj děkuju (to platí i pro Superflye):)Pro příště se pokusím si vzít zmíněné výhrady k srdci. Obecně mi to s prostorem moc nejde, většina mých věcí (jak zde asi časem uvidíte) je dost plochá a kostrbatá, ujíždí mi anatomie a perspektiva, ale dneškem počínaje jsem se rozhodl se s tím poprat. Tohle byl takový první pokus o kresbu co nejmenšího smysluplného obrázku po zjištění, že štětcem jdou dělat neskutečně tenké linky. Moc jsem se s tím nemazal a je to znát, ale mám z kresbičky radost :)
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 20.10.2013 > DanV.> jasně..koukal jsem na tvé předešlé práce a je tam znát velký posun dopředu, ale nechci předem hodnotit :)
Těšim se na další
<reagovat 
Focus (Občasný) - 20.10.2013 > název mií spíš se hodí pro místnost vyvolání fotografií: Zajímavé téma, rád se podívám na něco originálního, co tu často nebývá
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter