Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
list
Autor: Smutná sova (Občasný) - publikováno 28.10.2013 (19:13:33)


Poznámky k tomuto příspěvku
Creative_process (Občasný) - 28.10.2013 >
Body: 2
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 28.10.2013 >
Body: 1
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 28.10.2013 > To člověk přijde do lesa, uvidí list na vodě a tak ho prostě vyfotí?
<reagovat 
Světlonoška (Občasný) - 28.10.2013 > Mně se to líbí :-) !
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2013 > Světlonoška> Dík :o)
<reagovat 
 Smutná sova (Občasný) - 28.10.2013 > čtenář> Teda, to jsem byla já :o)...sem se zapomněla přihlásit, ještě to tady moc neumím :o)
<reagovat 
kalopsian (Občasný) - 28.10.2013 > Myslete si co chcete s vašima teoriema a názorama, mě se to líbí. To čemu vy umělci říkáte umění je prd oproti přírodě. A z tohoto fota je cítit atmo podzimu, narozdíl od spousta "umění".
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2013 > riflonožka> Přesně tak. Příroda je ten největší umělec. Díky.
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2013 > riflonožka> Příroda je mocná čarodějka, ale tahle fotka je oproti ní taky prd. Co tak atmosféra dnešního dne? Kouzelná viď? Jak to dostat do fotografie? Tam může začínat umění. To, co předvádíš, je trucovitost, nic víc.
<reagovat 
 Smutná sova (Občasný) - 28.10.2013 > čtenář> Teda, to jsem byla já, taky :o)...sem se zapomněla přihlásit, ještě to tady moc neumím :o)
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 28.10.2013 > vidím tam zmatek.....
Body: 1
<reagovat 
boval (Občasný) - 29.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Talent (Občasný) - 29.10.2013 > Tož vítej na Totemu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Smutná sova (Občasný) - 29.10.2013 > Talent> To je milý. Dík.
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2013 > Tady už si někdo vážně dělá prču, není možný, aby bylo tolik smutných blech a sov, riflonožek a talentů, kteří všichni vesměs fotí stejné nicneříkající obrázky. Může se zdát, že je to možné, ale připadá mi nemožné, aby se jich bez sebemenší umělecké invence a vůbec nějaké rozdílnosti vyrojilo tolik najednou. Možná, že smutná blecha do toho nespadá. Jinak je to ale hodně podezřelý.
<reagovat 
 Cyberian (Občasný) - 28.10.2013 > čtenář> 

Čtenář: To je mi také divné. Na půl roku jsem si od Totemu odpočinul a taktéž od fotky abych nezačal dělat sračky a nestačím se divit. Tady je už tak malá umělecká invence a koncentrace výcvaků, že je ten server na zavření.  Alespoň, co se týká fotky. I to rajce.net je lepší a to není server, který by na tvorbu byl nějak zvláště zaměřený.Čest malířům a dalším.... Nahrnulo se sem mnoho lidí bez sebereflexe, kteří po tvůrčí stránce prostě nerostou a cokoliv jim kdo poopraví nebo ukáže, tak to smetou ze stolu. Fakt je, že některým uživatelům už rupnou nervy a pak píšou arogantně no


Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 28.10.2013 > Cyberian> To je právě ono, že je tady moc dlouho vypjatá nepřátelská atmosféra. Na vině jsou obě strany. Tohle mi už připadá, že někomu z neumětelů ruply nervy a minimálně se roztrojil. Ta absence čehokoliv tvůrčího už není normální, vyloženě není možný, aby mezi populací bylo tolik stejně natvrdlých lidí, připadá mi to jako zvrhlý program kohosi.
<reagovat 
 Smutná blecha (Občasný) - 29.10.2013 > čtenář> Tady to někdy nevypadalo takhle?
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 29.10.2013 > čtenář> ale sim tě! Volby Ti měly rozsvítit. To je jen vadný program, který nás generuje, viz Stopařův průvodce. Jinak je to, Uďo, noumální. Kór v tak malé populaci (neúprosné zákony genetické, biologické, fyzikální...).
<reagovat 
 Čtenář - 29.10.2013 > Smutná blecha> Hele srandist/ko, jak to děláš, že dokážeš vymyslet tolik magorských dotazů? :D V normální populaci je každý jiný. Předstírat víc lidí najednou je obrovská fuška. Tak hodně štěstí v divadlu. Je třeba si v první řadě rozšiřovat slovní zásobu a cvičit obraty v projevu.
<reagovat 
 Smutná blecha (Občasný) - 29.10.2013 > čtenář> Che... tak teď to tady teprve začíná nabírat ty správný grády! A kdo podle tebe dále ještě jsem? Snad ne riflonožka s talentem
<reagovat 
 Čtenář - 29.10.2013 > Smutná blecha> Nevím, ty snad jsi sama. Riflonožka s talentem a smutná sova... kdo to má brát vážně. Opravdu pochybuju, že jsou skuteční a ne jen virtuální. K tvému dotazu, tady to vypadalo vždycky takhle, jen v současnosti už je dost lidí znechucených a odešli, takže zůstává dojem, že jste tu jenom vy co debatujete o rámečcích. Asi to tak i zůstane. Možná, že mi přijdou neuvěřitelný docela reálný věci, že je skutečně možné, aby existovalo tolik lidí, co nechápou z umění vůbec nic a ty svý dialogy o smyslu foťáku a rámečku myslí vážně.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter