Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kousek rukavice
Autor: karkulek (Občasný) - publikováno 28.10.2013 (23:46:22)


Poznámky k tomuto příspěvku
Smutná blecha (Občasný) - 29.10.2013 > Pobavilo, originální :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 29.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
baska (Občasný) - 29.10.2013 > Juuuuj to je riadna prisera. Je to tu ine a zaujimave.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dushan (Občasný) - 29.10.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 30.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 30.10.2013 > Hermína Týrlová by z toho udělala "velkou anistory"! Anebo Barta: http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Zanikl%C3%BD_sv%C4%9Bt_rukavic&action=edit&redlink=1
Body: 5
<reagovat 
kalopsian (Občasný) - 29.10.2013 >
Body: 3
<reagovat 
 Čtenář - 29.10.2013 > riflonožka> To mu jako děláš naschvál jo? Neuvěřitelný. Jestli z někoho děláš idiota, tak jenom ze sebe.
<reagovat 
 kalopsian (Občasný) - 29.10.2013 > čtenář> Ahoj, nevím oč ti jde? To tu musím bodovat podle toho jak mi někdo přikáže? Trojka je navíc "dobrá" známka, tak nevím, co ti vadí a kdo tu ze sebe dělá idiota?
<reagovat 
 Čtenář - 29.10.2013 > riflonožka> Podle tvých komentářů usuzuju, že je vážně zbytečný ti cokoliv vytýkat... jenom mě prostě dráždí, když někdo, kdo fotí fakticky nesmysly a ještě chabě, tu dává za 3 docela dobrý fotce. Důvod? Na který by ses určitě ptal, kdyby tvá fotka dostala pouhé 3 body?
<reagovat 
 kalopsian (Občasný) - 30.10.2013 > čtenář> Ale ty mi nic nevytýkáš, ty mi dyktuješ jak mám bodovat. Moje babička vždycky říkala že sto lidí sto chutí a třeba moje fotky dostávají bez důvodu jedničky a taky mi nikdo z nich není schopný mi kloudně říct proč, ale tam se nikdo takhle jako ty neptá, tak asi tak :-P.
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2013 > riflonožka> Já nevím, určitě si můžeš bodovat jak chceš, ale když to bude vyloženě iracionální bodování, tak počítej s tím, že se proti tomu někdo ohradí. U tebe ty jedničky nejsou iracionální bodování ledaskdy. To je problém, že nemáš žádné umělecké ponětí, děláš to, čemu se tu říká "výcvaky". Tzn, fotky bez nápadu, které se snaží mít líbivý námět, někdy ani to ne a ještě to není nijak technicky zvládnutý. Někdo je ras, tak ti to tam sází no. Někdo má třeba chuť ti něco vysvětlovat, ale to je vzácný. Ale tahle fotka je promyšlená a ještě dobře vyfocená a ty sem práskneš trojku, jen tak, asi že tě autor nepochválil. Buď tady vedeš válku, nebo chceš publikovat dobrý věci, obojí dohromady nikdy nejde.
<reagovat 
 kalopsian (Občasný) - 30.10.2013 > čtenář> Čím dál, tím méně ti rozumím. To foto prostě není úplně podle mého gusta, a navíc mi připadá moc tmavé. Už jsem také psal, že 3 body = dobré. Své bodování zpět nevezmu,asi se s tím hold bideš muset smířit.
<reagovat 
Talent (Občasný) - 29.10.2013 > Taková neotřelá moderna z toho čouhá.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 29.10.2013 > Talent> Nechci furt buzerovat, ale když o tom nic nevíš, tak aspoň nepoužívej slova jako moderna. Ta se vztahuje hlavně k 1. polovině 20. století. CCa od 50. - 60. let je postmoderna. Tohle není ani jedno, ale docela se mi líbí ta příšerka, která vznikla.
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 31.10.2013 > čtenář> Ahoj. Rukavice ve stylu artdeco ztratila svůj funkcionalismus a vzniklo z ní moderní strašidlo. Rozumíš?
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2013 > 2
<reagovat 
Mima (Občasný) - 2.11.2013 > ...hravé osvěžení zdejší...
Body: 5
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 30.10.2013 > je to úsměvné, (docela by mě zajímalo, jestli k tomu ksichtíku bylo pomoženo,) nebo to samo :)
<reagovat 
 karkulek (Občasný) - 1.11.2013 > etina kopr> nebylo pomoženo to tak samo....jinak by okraje díry byly čerstvě světle zelené......
<reagovat 
 etina kopr (Občasný) - 3.11.2013 > karkulek> joo! , děkuji pane detektive :)
<reagovat 
depox (Občasný) - 9.11.2013 > Ale proč ne. Dobrej nápad.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter