Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci soska torzo zeny 2 z kolekce sosky 02/2003
Autor: Pat0 (Občasný) - publikováno 5.3.2003 (00:37:11)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Venuše (Občasný) - 6.3.2003 > Já jsem teda spíš přes antiku...
<reagovat 
wasko (Občasný) - 6.3.2003 >  Nelibi se mi ten stin, nejspis je to bleskem. Proc to nezkusit bez blesku? A plati to na celou serii.
<reagovat 
 Pat0 (Občasný) - 6.3.2003 > wasko> foceno v tmave mystnosti, nebylo by to dobre videt... a na atelier nemam, bohuzel... a litat nekde s tim kvuli fotce to opravdu nehodlam a myslim, ze to zase tak ten blesk nekazi....
<reagovat 
 wasko (Občasný) - 6.3.2003 > Pat0> No jo, to holt zalezi na tom, jak moc se tomu chces venovat. Pokud se Ti nebude chtit uslapat si za dobrou fotkou nohy, vstavat ve tri rano a nebo se tahat se svetly, dokonalosti se ve sve tvorbe ztezi priblizis. Tak si alespon kup difuzer, nebo pokud mas blesk s moznosti nastaveni uhlu svetla, nefot to na vysku, ale na sirku a blesk namir do stropu. Potom uz neni problem to oriznout. Ale jestli Ti nejde o fotografii jako samotnou, tudiz jen o dokumentaci svych plastik, at si tam ten stin klidne je, ale radsi si udelej oble pozadi, hrana, ktera lame stin, nevypada dobre. Jinak jako plastiky se mi Tvoje prace zarucene libi. Hodne zdaru.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter