Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Větrník
Autor: oleandr (Občasný) - publikováno 21.11.2013 (00:45:25)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 22.11.2013 > ...řezala bych jen trochu dole..., fotit do protisvětla láká, a někdy to vyjde.....
Body: 5
<reagovat 
Talent (Občasný) - 21.11.2013 > Proč jsi to neuřezal v půlce? Fotoroman píše něco o těžišti fotografie. Tobě by to spadlo na levou stranu. Aj když možná ani ne. V levo je přepal, ten neváží nic a větrník, který se možná váhově vyrovná s tím kopcem. No i tak se mi to moc nelíbí a hodnotit nebudu, abych tě moc neurazil.
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 21.11.2013 > Talent> trochu se nad sebou zamysli, než začneš rozdávat moudra...Od začátečníka, co načerpá rozumy někde na webu, se to opravdu nehodí.. hodně zdaru.

Jinak nápad fajn, trocha minimalismu určitě není naškodu, jen fotit do protisvětla, není jednoduché, aby teda výsledek za něco stál. Přechoďák by určitě nebyl k zahození...
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 22.11.2013 > djstek> Ahoj. Nemám důvod se nad sebou moc zamýšlet, protože sám vidím jaké dělám ve fotografování velké pokroky, na rodíl od druhých co fotografují již dlouho a jsou ve stavu nekončící stagnace. Sekci kompozice z fotoromana mám teoreticky zvládnutou a to mne snad opravňuje psát i kritiku, když se mi něco nepozdává, nebo snad nemůžu? Protože jsem teprve začátečnik. Měj se, hodně zmaru.
<reagovat 
jamala (Občasný) - 22.11.2013 > větrník se ti kácí...dole ořez - a maliko zleva. Tak to vidím :-)
Body: 3
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 22.11.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
djstek (Občasný) - 22.11.2013 > Píšeš totiž, jako by jsi pásl husy se Sudkem...To, že si přečteš někde, nějakej článek, jak se má, nebo nemá fotit, z tebe nedělá profíka, kterého ze sebe tak trochu děláš....a pokroky nevidím....Delěj tedy, jak myslíš a klidně se tu dále svejma chytrejma komentářema zesměšňuj.
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 22.11.2013 > djstek> Ahoj. Aha, takže pán má nejspíš nějaký komplex. To že tě šálí zrak a vidíš si jen na špičku nosu, to mě už vůbec u tebe nepřekvapuje.


<reagovat 
djstek (Občasný) - 22.11.2013 > Komplex máš evidentně ty, někdo si totiž dovolil urazit tvé bleskově rychle rostoucí ego, které ti zcela jistě zvedlo přečtení několika článků (jak fotografovat) na webu a máš to prostě "všechno teoreticky zmáknutý" Fotografie není o teorii z knížek, až možná někdy uzraješ, pochopíš to...
cituji tě: " ...sám vidím jaké dělám ve fotografování velké pokroky, na rozdíl od druhých co fotografují již dlouho a jsou ve stavu nekončící stagnace"...tady opravdu smrdí samochvála, jsi tu tejden i s cestou s pár cvakama a už ze sebe děláš Kena Rockwella, co do káže fotit i s prstem v prdeli, ne na takové tu opravdu nikdo není zvědavej...
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 23.11.2013 > djstek> já se vám divím,že ste celou tu šaškárnu ještě neprokoukli-talent-a další nicky-jedno jsou a regulerně si z vás utahuje- ze všech :-)
<reagovat 
 Talent (Občasný) - 23.11.2013 > djstek> Ahoj. Z čeho bych měl mít komplex? Kdo a čím mě urazil ego? s Po čem samochvála smrdí? Ken Rockwell je hip-hopová legenda? A perlička na závěr "ne na takové tu opravdu nikdo není zvědavej..." Ty jsi samozvaný mluvčí Totemu? Začínáš mě bavit čím dál víc.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 23.11.2013 > Talent>  a ty jsi zase mimoň

http://www.ephoto.sk/ephoto/redakcny-blog/ken-vs-chuck--fotograficke-peklo-na-zemi-/
<reagovat 
Focus (Občasný) - 23.11.2013 > Pro fotografa moc lákavé místo na focení...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter