Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Motýl z kolekce Motýl
Autor: mrScroller (Občasný) - publikováno 24.11.2013 (00:21:22)

Je to jako dotknout se jemnosti. Pohladit motýla. Ale stojí mi za to, dotknout se jemnosti, která díky mému pohlazení zahyne a zmizí? Motýl. Není lepší jen pozorovat a užívat si každý detail jeho jemného života? Motýl. Rychlé pohyby křídla, útlé tělo, jemná tykadla, barvy, které sledujete se strachem, aby se s dalším zavátím větru neoddělily od křídel motýla a v podobě lehoučkého prášku nepadly na tvrdou zem. Motýl. Život ničím komplikovaný. Motýl. Poletuje z květu na květ, z místa na místo. Motýl. Bez důvodů. Motýl. Jen tak. Motýl. Nedotknu se. 
Stejně tak nenapíšu. Mám sny. Sny o mně. Sny o Tobě. Sny z kterých žiji dnešní den. Sny ze kterých budu žít i zítřky. Máme vztah. Vztah, který je čistý, platonický, jemný. Nač jej narušovat realitou? Copak není lepší žít společně ve snech, které pro nás mají přichystány jen samé šťastné konce. Realita na mé tělo dopadla již několikrát, jako balvany. Rozdrtily mi kosti, mozek, srdce. Jediní, kdo přežili jsou Sni. Sni, kteří mě před spaním hladí po vlasech a do ucha šeptají, abych se nebál, neboť až se probudím z filmu přichystaným Sněma, oni již budou mít přichystaný nový film, který mi pustí v hlavě po skončení předešlého. A tak budu radši přežívat ve své realitě než v té Vaší. Těším se, až Tě znovu uvidím. Až se budu zase schovávat a tajně sledovat Tvoji chůzi. Až mi Sni z našeho pohledu natočí film o spokojené budoucnosti. 
Jsi to Ty. Jsi Motýl. Jsi Včerejšek. Jsi Dnešek. Jsi Zítřek. Jsi Sen. Jsi Balvan.    






Poznámky k tomuto příspěvku
Mr.Pleia (Občasný) - 24.11.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 26.11.2013 > Přirovnání motýla ke vztahu zajímavé.Tvary "Sni" a "Sněma" trochu problematické.Přeji hodně sil do reality.
Body: 4
<reagovat 
Mr.Pleia (Občasný) - 11.4.2015 >
<reagovat 
Mr.Pleia (Občasný) - 11.4.2015 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter