Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lesklý pramen v matoucí poušti
Autor: JjAaNnAa (Občasný) - publikováno 29.12.2013 (07:00:03)


Poznámky k tomuto příspěvku
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 29.12.2013 >
Body: 1
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 29.12.2013 > umění? prachžádné
<reagovat 
 Čtenář - 29.12.2013 > born to be child> A kdy jsi viděl v poslední době na Totemu nějaké umění??
<reagovat 
iggi (Občasný) - 29.12.2013 > ty vole, tady nejde o umění, ale o krásu člověka...chci telefon...krásná dívka...
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 29.12.2013 > Docela zajímavá diskuse :-).
Nezlob se, mám rád poezii, poetiku, v jakékoli formě. Názvy Tvých fotek mi ale připadají trochu matoucí, možná by bylo přesnější říci, že jsou příliš obecné. Člověk si může představit co chce. Neměla bys dát najevo nějaký svůj názor, postoj?
Jednou, už je to hodně dlouho, jsem viděl fotku stolu. Nějaký teoretik o té fotce napsal celý článek a oplýval chválou. Blábolil něco o generacích které u toho stolu seděly, podobné obecné žvásty vlastně tvořily celý článek. No, klidně mohl mít pravdu, u toho stolu mohly sedět celé generace. Byl to pořádný dřevěný stůl, ten by mohl vyprávět, třeba jak se na něm šukalo. Potíž je v tom, že si tam mohl každý vymyslet co chtěl, autor vůbec nedal najevo o co mu šlo. Bylo to přesně neslané nemastné, ať si to každý dochutí podle svého gusta. Dobrého kuchaře ale dělá jídlo, které chutná bez dochucování, třeba někomu nejede, ale někomu jinému to chutná moc. Myslím si, že o to jde. Před pár týdny si v Moskvě jeden ruský umělec přitloukl hřebíkem pytlík k dlažbě, proti něčemu protestoval, dal najevo svůj postoj. Muselo ho to dost bolet, byla mu zima, ale přesto to udělal. Nebyl neslaný, nemastný.

P.S. Stavím se do fronty na telefon té holky, také bych jí docela rád valil klíny do hlavy ...

<reagovat 
 JjAaNnAa (Občasný) - 30.12.2013 > cvakal> dík!!!!!!!!! poprvé něco co se mě nějak dotklo- tudíž s tím souhlasím..
<reagovat 
iggi (Občasný) - 30.12.2013 > A ten telefon bude?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter