Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kokojako1 je nemocnej člověk
Autor: Zazo (Občasný) - publikováno 10.1.2014 (23:38:02)

kokojako1 je nemocnej člověk.

Mějme s ním slitování...



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 11.1.2014 > A copak se mu stalo?
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 11.1.2014 > čtenář> kolo se polámalo..
<reagovat 
čtenář čtenář - 11.1.2014 > Tys asi neunesl kritiku chalane.Jsi jako to malé psí hovínko.Když do něj šlápne soused, máš radost, když do něj šlápneš ty kvičíš jak podsvinče.Já se kokota koko nezastávám, ale ty mu nebudeš sahat po paty, ani kdybys vylezl na Sněžku
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 11.1.2014 > čtenář> jo, zdravím tě za bukem...měj se..a už se nerozčiluj...buď f pohodě...jojo..a máš prafdu, jako vždycky...
<reagovat 
jarra (Občasný) - 11.1.2014 > Odpusťte, že se míchám do rozhovoru, milý Čtenáři Čtenáři...Nerozumím tomu...Tu má být Zazo "psí hovínko", a nebo ten, kdo do psího hovínka šlape?.?..Jistě, ve svý ne-úctě k sobě zvládneme být obojí...šlapající i ušlápnutý...ale tady to není ten případ, že ne?? Kritika je když: ukážu prstem na to, co je "špatně" a mohlo by být lépe...Je spíš subjektivní,že jo? I když vychází z nějakýho obecně uznávanýho modelu či vkusu, kerej je stejně uchopitelnej a popsatelnej jako vítr ve větvích. I já jsem čekala tady na totemu kritiku a spolu s ní i přijetí do party lidí,kteří něco tvoří, vzájemně se podporují, inspirují a pomůžou mi svojí kritikou růst...Zatím vidím spíš výpady (i já jsem se nechala strhnout a oplácela ve stylu "oko za oko", za což se tímto omlouvám),čtu posměšky a tak zvanou kritiku, která ale nic neříká o tom, jak by moje "špatná práce" mohla být lepší...Co se týká pana Koko, jen se dívám, jak tu několikrát denně vyměňuje fotky, teď vesměs porno, u dvou maleb jsem měla dojem, že jsou to dva výseky jednoho obrazu, ale můžu se mýlit...No a ten slovník, který používá, nechám bez komentáře. Tak Tě nakonec jen prosím, milý Čtenáři, o shovívavost a třeba i nějaký to know how...Opatruj se.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 11.1.2014 > jarra> přejdi to, vílo...nestojí to zato..nech to být a opatruj se..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter