Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Oklikou k životu
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 28.2.2003 (08:34:46), v časopise 27.3.2003
 

Oklikou k životu

 

Koupili si zpáteční jízdenku

po kolejích do nenávratna

 

Ona

Ostudu na zádech vyrytou

ve šlépějích cizí hrdosti

 

Ve vlnách topí se

svatební zvony

 

Pokosené nebe

kleklo si

 

 

On

Vášeň nalepená v šekové knížce

předepsaná zmizíkem

 

Nedopalky včera

shodit ze stolu

 

Protože vítěz

bere vše

 

Oni?

Svléknout srdce

a obrátit rubem

k životu



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 28.2.2003 > jo. tahle se mi vážně líbí. i podruhé..
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 28.2.2003 > Ne ze bych si chtel nekoho usmirovat, ale tohle se zas zak snadno schazovat neda. Takze jo.
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 28.2.2003 > Líbí. Pokosené nebe kleklo si - úžasné.
Body: 5
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 1.3.2003 > Působí to na mne libě a malebně
Body: 5
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 1.3.2003 > tu jedničku jsem ti napsal zmizíkem
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.2.2003 > yes, second service, baby!
Body: 5
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 5.3.2003 > Kelly> What a shoot, get gonna blasting...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 5.3.2003 > Franta Lopata> a pak že jsi prosťáček, Františku... ;o)
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 6.3.2003 > Kelly> Kdo řekl, že jsem prosťáček?!!! Ať vyleze a postaví se mi jako kočka!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.3.2003 > Franta Lopata> sám jsi mi to o sobě napsal, když jsem ti rozebrala báseň... ;-) mňau!
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 6.3.2003 > Kelly> tož já taky nic neříká, taky se mně postavil ;-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.3.2003 > Franta Lopata> šikulka... :o))
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 6.3.2003 > ty jo ... super obrazy ... koukám na ty obrazy ... co je to za město ... Dubrovník? :o) fakt perfekt ...

Pokosené nebe
kleklo si

Svléknout srdce
a obrátit rubem
k životu

jenom jsem nepochopil ten zmizík, ale to je drobnost ...

fakt zírám (nebo zhýrám? :o) )

Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 6.3.2003 > i ten nadpis je dobrej ...
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 8.3.2003 >

to neni spatny kotě..! ;)  moc se mi to libí! 

..Jak vypada "vasen v sekovy knizce"?..ta nemusi bejt spatna!


Body: 5
<reagovat 
korunka (Občasný) - 12.3.2003 > Už dlouho se mi nestalo, abych u něčí básničky uvažovala nad každým slovem:
- Uchvátila mě už uvodní věta o zpáteční jízdence při cestě do nenávratna (že by moje tolik neoblíbené zadní vrátka?)
- nádherně vymalované citové situace Ho a Jí
- smutně pesimistický konec ( v tom si dovolím zakritizovat - myslím, že ač je to proti mysli, tak by lípěji zapointovala nějaká naděje, bezvýhradná, naivní, dětinská.. ale to je jen můj soukromý názor).

Kdyby to šlo jako na Písmákovi dát do oblíbených, tak by to tam už bylo!
Body: 5
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 12.3.2003 > korunka> Původní závěr byl o konci a tudíž možném novém začátku, ale byl moc jednoduchej, neprošlo to.... Děkuju.
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 22.3.2003 > Chytrému napověz, hloupého kopni... nic víc se s tím nedá dělat. U někoho je prostě naivita nevyléčitelná nemoc. Nezbývá, než se tomu zasmát a jít dál. Život si s tím už poradí sám. 
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.3.2003 > Nicole Nicole :o)
zato Ty bys mohla vyprávět, viď :o)))
<reagovat 
Killersx (Občasný) - 4.6.2003 > Hezke, ale mrzi me, ze uz tak malo pises
Body: 5
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 5.6.2003 > Killersx> Mě taky Kilíku, mě taky, ale múza mi nějak zmizela, nebo umřela......Tebe tu ale taky moc nevídám.....
<reagovat 
Killersx (Občasný) - 5.6.2003 > Lian: Ja vim, mrzi me to, ale snazim se to posledni dobou zmenit. Vis, chybi mi stare casy a na totem jsem takrka zapomnel. I kdyz to neni to prave slovo, ale to snad ani neexistuje.
Vsiml jsem si par vtipu, co mas posledni dobou publikovane. Jsou fajn, ale rad bych, kdyby jsi dokazala ozivit svou muzu. Mam rad tvuj styl. Je takovy prijemny a ma v sobe neco, co snad ani nedokazu popsat.
Mam v hlave knihu, ale porad ji nemuzu zformulovat do takove podoby, aby mi stalo za to pustit se do psani. Neco mi chybi... neco...
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 2.10.2003 > Fajn.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter