Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
trocha pravý zimy
Autor: vosička (Občasný) - publikováno 9.2.2014 (15:48:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
paspartak (Občasný) - 9.2.2014 >
Body: 5
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 9.2.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 9.2.2014 > Vosička prodává dobré nudle do nudlové polévky. A beljaksen je doporučuje jako jediné nejlepší.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 10.2.2014 > čtenář> jak to myslíš? i to "jediné nejlepší" - vždyť se tu doporučuje mnoho příspěvků
<reagovat 
 Čtenář - 10.2.2014 > vosička> Podívej se na svoji fotku - krásná dlouhá nudle. Už chápeš?
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 10.2.2014 > čtenář> spodek nestál za nic - sjezdovka, to vadí, ta nudle?
<reagovat 
 Čtenář - 10.2.2014 > vosička> To víš, že jo. Zkušení fotografové si totiž utahujou ze začátečníků a různých nepoučitelných amatérů, kteří vytvářejí nudle. Stačí vidět "nudli" a každý o autorovi už ví své.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 11.2.2014 > čtenář> mně se nudle líbí, takové malé panorama, milý zkušený fotografe
<reagovat 
 Čtenář - 11.2.2014 > vosička> Vždyť jsem to už psal, milá nepoučitelná amatérko.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 12.2.2014 > čtenář> nudle mám ráda asi proto, že jsem odchovaná těma dlouhejma pohlednicema Hradčan, Alp apod. - a a kdo jsou ti zkušení fotografové, všeználci? Existuje něco jako ústava, neporušitelný kánon fotografie?
<reagovat 
 Čtenář - 12.2.2014 > vosička> Vždyť jsem to už psal: Nejhorší je diskutovat s puberťákem nebo s nepoučitelným amatérem, který si myslí, že má ve své nevědomosti úžasnou pravdu. To prostě nemá cenu. Když si myslíš, že tvoje nudle jsou vrcholem umění, tak si je dále tvoř podle libosti.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 12.2.2014 > čtenář> kdo to říká, ten to je, dávám to sem, protože se to líbí a baví mě, event. že to třeba někoho potěší --- a kdo tvrdí, že má mít kdo úžasnou pravdu? Kdo konkrétně neodpovídá na dotazy, kdo se tu jen ohání zkušenými fotografy, anonymně a pak jen blábláblá napadá, - ty chceš jen nasírat, viď? takže nehraju!! možná je tu jen někdo kokot, ale ne jako (prej pomáhá si ho aspoň dvakrát denně vyhonit! pa)
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 14.2.2014 > vosička> Promiň, myslet si o něm můžeš co chceš, ale zamyslet se nad tím co říká, ti přece nemůže uškodit.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 14.2.2014 > Sallybill> ale já se zamýšlím, jediná smysluplná věc, kterou mi řekl je, že "zkušení fotografové" mají toho, který má foto jako obdélník na dýlku za nepoučitelnýho amatéra - tak se ho ptám, proč je tento formát tak nepřípustný, ale odpovědi se mi nedostalo, takže nevím, proč by ten obdélník na dýlku měl být vlastně zakázaný, když obdélník na výšku je úplně v pořádku. A mně se ty nudle na dýlku líběj, co s tím taky nadělám. A tahle jeho námitka na amatérský formát mi připadá iracionální.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 16.2.2014 > vosička> Možná právě ten rozdíl v chápání nudlí pokládá jednu z hranic mezi profíkem a amatérem. Fotografie, jako kterékoli jiné umění se pohybuje mezi danými mantinely vkusu. Čas od čau ty mantinely někdo posune, pravda. Ale myslíš, že nudlemi to ještě nikdo nezkusil? Ovšem nejdůležitější je, odkud na ty mantinely tlačíš. Z venku, nebo zevnitř?
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 17.2.2014 > Sallybill> @Sallybill: souhlas...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter