Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Povídka z tmavého průjezdu z kolekce Přitvrdíme
Autor: Lian (Občasný) - publikováno 3.3.2003 (00:35:20)
další>
 

Povídka z tmavého průjezdu

 

 

 

Proč lezeš katovi pod sekeru? Co, ty malá děvko.

 

Sípavý dech a kudla na krku, cizí ruku v rozkroku. Vyděšené oči mladé laně a srdce bušící snad až v mozku.......tam temno, jen hrůza.

 

To tě maminka neučila chovat a oblíkat se slušně? Co si myslíš, že si asi ty chlapi myslej, když tě takhle viděj? Je ti čtrnáct a nosíš minisukně a úzký trička bez podprdy, jako bys už měla prsa. Máš jenom zárodky a už je nestydatě vystavuješ. Chodíš na diskotéky, zmalovaná jak na Halloween a vlníš se tam chlapům před nosem a pak se divíš. Vyroste z tebe stejná kurva jako z těch ostatních, půjdeš po penězích a budeš prodávat svý tělo. Svojí kundou budeš oblbovat každýho, kdo bude mít prachy. A ty si myslíš, že ti to projde??? No tak to se teda sakra pleteš, kočičko. Já tě spasím. Uchráním tě od tý tvý zkurvený budoucnosti. Vrátím tě do ráje, abys věděla.

 

Sukýnka vyhrnutá až do pasu, kalhotky u kolen a násilně pronikající prst. Panděro přimačkávající jí ke zdi a pořád ten strašlivě kyselý dech.

 

Ještě před tím, ti ale ukážu co umím. Zažiješ tu bolest, kterou nám působíte, na svým těle, ty mrcho. Ukojím už teď tvůj chlípnej chtíč, abys tam přišla očištěná od hříchů. Očištěná bolestí. Bude to bolet, ale pak, pak přijde věčný ráj, chápeš? Dělám to pro Tebe! Pro tvojí spásu. Už měsíc tě pozoruju, jak natřásáš tu svojí prdelku a myslíš si, že si královna světa. Hovno. Seš jen děvka a já ti to teď dokážu.

 

Chladná dlaždice studí na holém zadečku. Zpocená těžká váha jí tlačí k zemi. Špinavé ruce pálí v klíně. Už jen zip a pocit, že jí něco trhá zevnitř na kousky. Trocha krve. A pořád ta kudla, velká, ostrá. Hrůza v mrtvém výkřiku.

 

Tak co, takhle se ti to líbí? Co, ty děvko!  Křič!! Křič!!! Miluju pohled na rozteklej make-up.Vzrušujou mě tvoje slzy ty malá......malá, drzá.....voňavá.....měkká.... děvko...... Chhmmm... Ještě chvilku.......

 

A pořád ten zkažený dech, propocená košile a kudla na krku, zarývá se.....víc....a víc......



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 28.2.2003 >

Účelem nebylo znechutit ale vtáhnout čtenáře do děje, aby to zažíval na vlastní kůži.

Jo a jinak jsem docela miloučká, něžnoučká romantička


<reagovat 
 Vivaldina (Občasný) - 3.3.2003 > Lian> S lehce rozklepanýma rukama říkám drsné , ale pěkné
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.3.2003 > Mám se urazit? smát? děkovat? Každopádně sprostý slova v textu, pokud nejsou samoúčelná, mi nevadí, v hodnocení ano. Buď jsi zapomněl na smajlíka nebos mě urazil.Vyhoněnej čmeláku :-)) Vivaldino: Děkuji:-)
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 3.3.2003 > honíka jsem si u toho nevypindil, ale i tak...
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 3.3.2003 > Je to bez nápadu. Sprostá slova? Sprostota nějakého slova je dána jeho užitím. V tom případě je tvůj text napsaný pro jedničku sprostý eo ipso ipasario ipsace Ale jak se tak říká: kde nic není, ani čmelák nehoní

<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.3.2003 > furt jsem na to málo brutální... ale chápu, co chceš říct, a napsaný je to dobře
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 3.3.2003 > krááásně jsem si ho vyhonil... ty malá kundo...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.3.2003 > čmelák> Čmeláku, nechápu. Když se ti to zdá bez nápadu, proč jsi dal za 1? Lian u toho textu určitě neonanovala...
<reagovat 
Venuše (Občasný) - 3.3.2003 > Není v tom nějaká osobní či zprostředkovaná zkušenost? Působí to dost věrohodně. Brr...
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 3.3.2003 > Venuše> To je dobře, tak to taky působit mělo:-)) Ne. Ale jsem žena, takže si to dovedu velice dobře představit....fuj...
<reagovat 
 Venuše (Občasný) - 3.3.2003 > Lian> Však to tak právě působí, jen dobře že je to o prožitku bez zážitku, dneska se mi nebude chtít do sklepa. Ještě že je na čmeláky zima (myslím si, že to snad mínil spíš jako fór, ovšem nakolik se vydařil...?)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 3.3.2003 > .... tohle sice není "můj šálek čaje"... ale myslím, že účel se ti zdaříl na VÝBORNOU
Body: 5
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 3.3.2003 > kelly> 1/ Psala to proto, aby dostala jedničku a tak jsem jí tu vytouženou dal. A pak taky mě zajímalo Co je pro ni víc: slovní hodnocení, nebo známka? Evidentně nic z toho, protože slova jsou pro Lian víc než text a když chybí to zásadní, "smajílk", tak je v tom zamtek. ou!
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 4.3.2003 > čmelák> 

Máš recht.

Bylo to psaný pro jedničky a juchéééj, vyšlo to!!:-))

Na ničem mi nezáleží.

Mám draka a nebojím se ho použít. Je mi všechno jedno!!!!


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 4.3.2003 > čmelák> A ty dáváš jedničky, protože si to autor přeje? To je taky zmatek, ne?
<reagovat 
čtenář Honza - 4.3.2003 > Lian,když mi dáš chvilku,i já Ti zhodnotím povídku na oplátku za fotku :-)))
<reagovat 
čtenář Honz@ - 4.3.2003 > Stručné,výstižné,reálné.I taková je dnešní doba,romantičko
<reagovat 
Franta Lopata (Občasný) - 5.3.2003 > Tož realismus by ti šel...
Body: 5
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 5.3.2003 > haha, nasilnik filosof a navic trosku nepuvodni- dyt takovych kecu jsou beckove thrillery plne (uf, ted sem to na sebe prask, tak jo vobcas na tu Novu kouknu)
Body: 1
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 6.3.2003 > Igracek> Ne. Násilník fanatik, to je rozdíl, fanatici furt melou nesmysly..........a na Novu už jsem dlouho nekoukala. Koupila jsem si video a tak furt zírám na Shreka a Pána prstenů......
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 6.3.2003 > teď Ti ňák nevim, co k tomu napsat ... později ...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 7.3.2003 > Pravda je, že to vtáhne, ale nezdá se mi, že je to výjimečným popisem nebo nějakou literární dovedností, jako spíš šokujícím obsahem. To se pak těžko hodnotí. Pokud jsi chtěla napsat něco, co vtáhne čtenáře do děje, těžko sis mohla vybrat něco lepšího, ale je to samoúčelné, nezdá se ti?
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 28.3.2003 > ???
<reagovat 
loomy (Občasný) - 9.4.2003 > lian tak sem se zacetl do tvych prizpevku (vtipy) ze sem ocekaval i na konci tohto pribehu nejake vtipne zakonceni a nic neprislo tak sorry.. sem zklaman :)
<reagovat 
čtenář Atrakce - 22.6.2003 > Není to zajímavý, pouze naoko efektní, pozérský, ale ničím mě to nezaujalo - snad jen že zrovna redaktorka má v textu gramatický chyby, ale to se asi stává...:)
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 23.6.2003 > čtenář> A můžeš mi říct kde? Anonymní čtenáři????? Ráda ji opravím, je-li tam jaká. Znovu jsem to přečetla a žádnou nenašla.
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 25.7.2003 > dobry, clovek nemusi vsechno rozepisovat a la Jirasek, i kdyz se to asi vetsiny vic libi
Body: 5
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 15.10.2003 > Uj  drsný ale dobrý
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 5.3.2003 > otekle mýsím
své slzy s hněvem
cítím se sveden
jen ukápnout víc
té hniloby hříchu...

hahaha že nevíš kdo to napsal...
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 5.3.2003 > čmelák> 

To teda fakt nevím, ale jsem si jistá, že... mýsím......je čistě Tvůj výtvor:-)))

Jináč je to ale mooooc hezký, jen víc, jen víc........:-)) a prozradíš mi správnou odpověď??? Nedej mi déle toužiti......:-)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > Lian> čmeláku, vidím, že máš problémy nejen s gramatikou, ale také s ukočírováním svých pudů....běž si radši zafilozofovat s kamarády bezdomovci a šlehni nám sem zase nějakou přednášku.Už jsem od tebe nic nosného dlouho nečetl(že bych někdy četl??asi ne:o)) Lian: přijde mi to trošku ploché, nějak to nejde až na tu správnou dřeň, ale na to že to psala žena je to na jedničku.Koneckonců s tou plochostí charakterů mám taky problémy, když píšu z pohledu ženy:o))))dávám za pět
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 18.3.2005 > Drsnej nejen text, ale i ty poznámky pod ním. Vy jste všichni hustý!Plochý mi to nepřipadalo, nač se rozvádět o charakteru, když zde jsou postavy vyhraněné a jejich funkce je zcela jasná, stejně jako pointa. Smajlíka poslat neumim, ale pět bodů, líbilo, dobře napsaný, stručný a jasný. A o to určitě šlo. Je to tak trochu varování. Ještě že nemam tak malou hebkou prdelku, abych ji mohla natřásat, ale kdybych měla...
Body: 5
<reagovat 
Vihar (Občasný) - 14.8.2006 > No, holka, přečetl jsem tvé útržkovité textíčky zařazené do škatulky próza/povídky, z mojho pohledu jsem značně neuspokojen, však natěšen. Neuspokojen pro tu děsnou útržkovitost a nedokončenost, nedotaženost, nebo ti snad po několika prvních odstavcích došla šťáva? Natěšen, jak si citlivě pohráváš se slůvky i celými obraty: "Vyděšené oči mladé laně a srdce bušící snad až v mozku.......tam temno, jen hrůza." Jenže vtáhnout čtenáře do povídky, která chybí, prostě jsi žádnou ještě nenapsala, jen několikrát začala psát,.. si jako ty třináctileté nymfičky, provokují, dráždí, to už umí, lechtat hřebce na chřípí svou neochmýřenou panenskou vůní, to jo, jenže pak netuší jak dál (v životě i literárně), jak uskočit před natěšenou rozjetou lokomotivou když se nožky vklíňují mezi pražce a ať se nediví, že po nich hřebec vyjede a zjezdí je tak, že se jí budou nožky třepat, jako kdyby právě porodila, to platí i literárně, namlsalas, tak další povídku od tebe očekávám na patnáct, dvacet stran mnohaúrovňového textu nejen zručně napsaného, nýbrž i oduševnělého a nesoucího myšlenky při zachování jiskřivosti, sic dopadneš jak tvé hlavní hrdinky :oD

Píšeš jak ta znásilněná holčička z téhle a té první povídky:
"zmalovaná jak na Halloween a vlníš se tam chlapům před nosem a pak se divíš.."

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter