Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dnešní úplněk
Autor: vosička (Občasný) - publikováno 15.2.2014 (21:02:45)


Poznámky k tomuto příspěvku
neandrtalec (Občasný) - 16.2.2014 > škoda že to nevyšlo, byl opravdu krásný úplněk
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 16.2.2014 >
Body: 1
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 16.2.2014 > Thumb> give a shit on it, akademiku.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 16.2.2014 > vosička> ha ha konečně někdo vtipnej :-)
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 16.2.2014 > vosička> já vim, že se snažíš věci dělat jinak, než jsou zaběhnuté. Až přijdeš s něčím fakt originálním, tak ti dám třeba bodů 10, ale takových ,,nostalgických'' fotek je na sociálních sítích miliarda.
<reagovat 
 vosička (Občasný) - 16.2.2014 > Thumb> ale v tom není snaha o originalitu, není v tom žádná snaha, je to jen potřeba a radost, jednoduše vybrat takovou fotku, která je nejblíž mýmu vidění světa, i když okem to vidím ještě jinak, tím se můžu skrz hledáček pokusit přibližovat, lepším ovládnutím techniky-foťáku. Snad je to u mě drzost publikovat takhle nedokonalý fotky, bez dokonalých kontur měsíce, dokonale vykonturovaných větví. Ale krajinomalby 18. století byly dokonalé, a přesto toto pojetí malby bylo překonáno, ta děsivá dokonalost začala být na obtíž. A pak, technicky dokonalých fotek na internetu je taky hafo. Je to pokusnictví, připouštím, ale prosím o pár slov tvýho náhledu k tvýmu standardně hodnocení 1, to si začínám myslet, že se ani nepokusíš porozumět, jen tam picneš tohle číslo.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 16.2.2014 > vosička> já tomu rozumím, a o dokonalé kompozici, nebo o dokonale ostré fotografii jsem vůbec nemluvil. Tvůj záměr je mi sympatický (i když to tak nemusí vypadat:) To, že se snažíš zachytit svojí náladu, své vidění, své chápání je v pořádku a jsem rád, že se tim někdo zabejvá, ale tou formou jakou to prezentuješ ty to prostě nejde. Vyfotit měsíc na mobil, kdy vznikne nezajímavý objekt a ty si řekneš..jo přesně takhle to vidím a dám to na totem..a co pak my s tim? Co máme hodnotit? A jestli napíšeš, že to sem dáváš a nezajímá tě hodnocení (nebo kritika) tak nechápu důvod.
Z té fotky to musíme cítit i my a za mě teda vidim jenom ošklivou fotku měsíce-rádoby tajuplnou-protože je to měsíc ve tmě a tady vzniká pro mě hrozné klišé, které nemusím. Když jsi zmínila ty malby 18. století, tak s tebou souhlasim. Emocionální hodnota je nulová, ale je tam alespoň záznam perfektně zvládnutého řemesla.
Jako příklad dám třeba mojí oblíbenou Kathe Kollwitz: tam je ta nedokonalost v dokonalosti, emoce, příběh, a to je většinou pár čar tužkou.
Snad jsem svojí myšlenku vyložil smysluplně :)

<reagovat 
 vosička (Občasný) - 16.2.2014 > Thumb> Dík, Kathe je zajímavá, raději bych fotila lidi (jen pozn. - už delší dobu nefotím mobilem, mám Olympus, ale festovní, na cesty i pod vodu), ale ostych mi brání. Ale dík, ale nechce se mi moc študovat velké praktiky a teoretiky, bojim se, že bych to už nebyla já, že bych už jen myslela na to, jak má vypadat formát, kompozice - no trochu se na to pravda mrknu, ale ne moc ;-) dík za obšírnější odpověď, jsem na cestě a po cestě si fotim, no.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter