Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5
Autor: Sniper (Občasný) - publikováno 9.3.2014 (00:09:15)


Poznámky k tomuto příspěvku
oleandr (Občasný) - 9.3.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 9.3.2014 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
neandrtalec (Občasný) - 10.3.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.3.2014 > Líbí se mi humor subtilní ....Zaujalo hlavně pro velmi podobný individuální "stav věcí" z mého dost blízkého okolí, z mého pohledu, prostě "situace" jako "přes kopírák"....:-)), což se nestává až tak často...V tomto případě pro mne čirou náhodou dokonalé vyjádření něčeho čistě konkrétního, není jednoduché strefit se do obecnosti jednotlivostmi..., a naopak...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář xaver - 12.3.2014 > Hodnotíte jako "to", nebo se nevyjadřujete a bodujete. Bohužel jsem nepochopila smysl "malby", která mi připadá jako montáž. Mohu se zeptat autora? Přijde mi to a bez urážek - jak "slátanina" a že zkouší, co "divák" vydrží. Plesk sem - pác tam, dáme něco a za bukem se směju.
Jestli to tak není a je v tom hluboká myšlenka a skutečně to je malba, tak za vysvětlení děkuji.
<reagovat 
 Sniper (Občasný) - 12.3.2014 > čtenář> Je to čistě jen a jen malba. Přesněji akryl na překližce o rozměrech 90x70 cm. Popravdě nerad ,, okecávám,, své obrazy nějakými rádoby hlubokými vyjádřeními jelikož až tak hluboká témata mé dílka nezachycují. Nemám potřebu malovat myšlenkově náročná ,, existencionální,, témata. Přijde mi to jako časté, sebevražedné a dílu ubírající ,, klišé,, zaobírat se něčím tak složitým a snažit se kvantitně a komerčně hrát na city mnoha rádoby odborníků. Je pro mě lepší namalovat obyčejnou věc např: hrnek a zpracovat ho zajímavým a kompozičně zvládnutým způsobem. Je to pro mě daleko významnější než ztvárnění např.,, globálního oteplování,, :) Děkuji za Váš názor a reakci. Vždy mě těši když se o umění spekuluje. Ač kladně či záporně :)
<reagovat 
 Čtenář - 13.3.2014 > Sniper> globální oteplování je téma pro buzeranty to dělá pan redaktor Lumík na to mu nesahej to je jasný že takový téma má hluboký smysl a sahá až ke kořenu kokota
<reagovat 
 čtenář xaver - 14.3.2014 > Sniper> Děkuji za vysvětlení a přeji mnoho úspěchů.
<reagovat 
 Sniper (Občasný) - 14.3.2014 > čtenář> Děkuji. Být v této době úspěšný v umění je hlavně o štěstí. Je tolik dobrých umělců o kterých celý život skoro nikdo neví a je mnoho ,, umělců,, kteří se za pomoci lidí a uvedení v média stanou úspěšnými. Hlavní pro mě je abych měl dobrý pocit z mé tvorby a to že lidé o tom diskutují a s určitým zaujetím pozorují. Protože jen tehdy vím, že ta ráce má smysl ; )
<reagovat 
 Čtenář - 15.3.2014 > Sniper> Já si myslím, že tvoje obrazy jsou teď na Totemu to nejlepší, co tady můžeme vidět. Máš svůj rukopis a malby jsou dobře rozpoznatelné. Je zajímavé, že když se někde objeví něco dobrého, tak se VŽDY objeví nějací závistivci a potížisté, kteří mají potřebu prudit v popisu svého života. A na každém autorovi je, aby se přes toto s klidem Angličana přenesl a nenechal se od tvorby odradit.
<reagovat 
 Sniper (Občasný) - 16.3.2014 > čtenář> Děkuji za kladný ohlas. Potěšilo mě to a povzbudilo. Od tvorby se nenechám odratit od nikoho. Tvořím to co chci a způsobem jakým chci. A pokud se to někomu nelíbí tak ho chápu. Je to každého názor a kritiku ochotně a s klidem přijímám :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter