Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pátek večer sobota ráno
Autor: Hanako (Občasný) - publikováno 1.4.2014 (20:42:22)

Erotika, pornografie, fotografie? Vábivá, oplzlá, přítulná? Nahota? Bílá, nateklá, svraštělá, smyslná, opelichaná, lem punčochy, šminka, pudr, pot. Touha, chtění, temnění mozku, padání dolů (kalhot, bot, těch punčoch). Překotná spřízněnost bez s kým? kolikrát? proč? když ráno vaří kafe z kocoviny a potrhaných vzpomínek co bylo včera v baru IKS. Tah dámou? Blonďaté hlavičky za dveřmi se dožadují vstupu, oko přihmuřuje ostří, popaměti repliky dětských dialogů s medvídkem, schovaným v záhybu peřiny v ložnici s balkónem na parkoviště, za kterým po Novodvorské občas prořízne vzduch víkendový řidič ve škodovce. Co´s mi to psal? Chtění upadlo před záchodkem, už ne tak naléhavé, hladové a červené. Taxikář, strach o neposkvrněnost potahů. Zhluboka dýchat, punčocha jemně pukne, když nemotorně ven. Klíč, špehýrka, výtah, pokroucené žaluzie v kuchyni, hlavičky spí, vůně zpocených vlasů, tichý šelest víček. V sobotu ráno kakao, pod okny nákup v popelnici. Skoro plná petka červeného, muž si přihýbá, potěšeně gestikuluje na ženu, vybírající zboží z vedlejšího kontejneru. Hlavičky kakao, přihlížejí sobotnímu rituálu kontejnerových lidí. Ti s veselou šněrují dál. Bolehlav odeznívá, pyžamka běží do pokojíku - krabičky od sirek. Kniha doširoka rozevřená ústa, membrána měňavky. Chapadla stran vtahují, věty ovíjejí, písmena na pochodu, tiskařská čerň do očí, bílý list, kafe s kapkou mléka, odlety a přílety, ex libris paneláku na Kamýku, abych nezapomněla, co je čí.



Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 2.4.2014 > ...naozaj sa to dobre číta :)
Body: 5
<reagovat 
 Hanako (Občasný) - 3.4.2014 > žaža> díky za hodnocení...
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > Jsem naměko jak Petr Král. Specifický žánr, víš, "ale tu zelenou jsi do těch vlasů dávat neměl" (Dušan Holý)

je fakt, že i když mne próza zajímá, jsem schopen číst akorát takový rozměr (kecám, v papírové podobě je to jinak), takže to můžeš číslovat. Viz diskuze s Frantou o jeho pidiprózách bez pointy.

P.S: kolik máš těch blonďatých hlaviček?
<reagovat 
 Hanako (Občasný) - 2.4.2014 > kranad> všechno je trochu fikce:), i když ???
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 2.4.2014 > Hanako> Strašně dobře se to čte. Jenže já mám sklon brát holky doslova.....
<reagovat 
 Hanako (Občasný) - 3.4.2014 > kranad> spíš bych chtěla vyvolat určitou atmosféru než být autobio, i když jasně že všichni čerpáme z vlastních zdrojů, všelijak je přemíláme, někdo více surrealisticky jako ty, jiný zas veršotepecky, je to zábava a taky trochu posedlost...
<reagovat 
LeaLipszyc (Občasný) - 3.4.2014 > myslím, že se ti to s tou atmosférou povedlo
Body: 5
<reagovat 
 Hanako (Občasný) - 4.4.2014 > LeaLipszyc> díky....
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 14.4.2014 > zaujalo od Začátku do Konce, že by nová Skupina 42?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hanako (Občasný) - 23.4.2014 > František Vyrut> dík, trošku si chci pohrát s formou, ale to ty děláš v jednom kuse, ne?
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 24.4.2014 > Hanako> snažím se, dost, někdy furt, přepisuju,..., měj se fajn, Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter