Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci okno v podkroví z kolekce záclony
Autor: boval (Občasný) - publikováno 12.4.2014 (09:29:04)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 12.4.2014 > Fajné
Body: 5
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 13.4.2014 > čtenář - pokud budeš hodnotit jen techniku a nevidíš to, co autor "chtěl říct", tak to není fér - každý dobrý foťák tu techniku zvládne, ale jen dobrý fotograf zvládne i "myšlenku" a to beze slov
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 13.4.2014 > A teď můj názor, bovale, zapomeň na filtry, ty máš na víc!!!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.4.2014 > ...mohlo by to být velmi dobré, i bez podpisu...Určitě to potřebuje nějaké úpravy, dle mého laického názoru, kromě zarovnání možná nejen kontrastu více. Hloubka myšlenky není myslím až tak hluboká, záclona umí dělat divy..., ale soustředit se usilovně na jeden nápad má smysl... Nápad už známe, teď to ostatní... A je to...
<reagovat 
Čtenář - 12.4.2014 > Zajímavá fotka, ale potřebuje upravit (proboha, copak to autor nevidí?). Rám okna je nutno zarovnat podle okajů fotky a je zapotřebí odstranit ten nápadný a rušivý podpis.
Jenže: autor rám okna nezarovná, protože to v grafickém programu neumí a podpis rozhodně neodstraní, protože ten je podle něj na fotce to nejdůležitější (tak se rozpozná amatér – ten má neodolatelnou potřebu všechno podepisovat, pokud možno co největšími písmeny a co nejnápadněji). A je to.
<reagovat 
 dagmara (Občasný) - 13.4.2014 > čtenář> Vážený čtenáři, tento autor není amatér, nepotřebuje srovnání ani zarovnání podle šablon, které uctíváš - umí to - nepotřebuje "šablony" aby se prezentoval a jeho podpis to "tvrdí"! Znám ho dost dobře a stojím si za svými slovy.
Spíš bych se soustředila - být tebou - na samotnou práci, ale ty dokážeš kritizovat jen techniku - hloubku myšlenky nechápeš, škoda!!!
<reagovat 
 Čtenář - 15.4.2014 > dagmara> Milá dagmaro, plácáš tady pěkné nesmysly. Tvoje poznámka je ještě horší než od wizigota, a to je co říct! Bovala asi neznáš dobře, neznáš jeho fotografickou tvorbu. Nevím, v čem není amatér, ale ve fotografování jím určitě je. Přesněji – je nepoučitelným amatérem. Je sice chválihodné, že jde tvrdohlavě svou cestou, bohužel jde po špatné cestě. Ale tak to už v životě chodí.
Máš zcela pravdu: podprůměrní amatéři nepotřebují žádná pravidla, podle kterých by se řídili, oni se řídit ničím nehodlají (a podle toho také jejich výsledky vypadají).
V jednom ti ale nerozumím: jakou hloubku myšlenky bych měl hledat v křivě nafoceném okně? Jediná myšlenka mě napadá, že to autor nezvládl. Šestnáctiletí kluci na výtvarné střední škole to umějí nesrovnatelně lépe.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 (48) 49 50 51 52 53 54 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter