Provozované WEBy: Totem.cz | Čítárny | Český film | Seaplanet | Humor/Hry/Flash | Flash CHAT | Chcete svůj WEB? Napište nám |
|
nenávidíš, z pohledu do zrcadla je ti blivno? Vráska mezi obočím vykřikuje: mámstarostistarostistarosti!!!!! Oblíbenci týmoví rezervy kádrové sejlsmeni nadějní křepčí kolem židlí v oupnspejsu kanceláře dokoladokoladokola…. Tamtamy: prodám koupim pučim vymyslim PRODUKT povýšim se nad ostatní plebs s kterým jinak v pátek večer v baru v přízemí ofis bildyngu spílám bossům pokud zrovna nelejou s náma to pak spíláme společně ještě vyššim bossům který v londýnskym ofis byznys sity v pátek večer porád dřepěj a kalkulujou jak kolik co a kdy než si konečně daj noční pivo na stojáka v jedný z hospod v Soho a pak taxikem na předměstí za mámou a čildrn pěkně do kanafasu ale předtim ještě zalejt ten šílenej tejden pořádnou dávkou singl mólt whiskey aby vůbec usnul o sexu si nechal jenom zdát …….. v tomšílenymkolotočilibradolarakcicennejhadrjedeštakyarádprotožepotomhektickymdnutovečermůžešprimarozjetskočkama cobaruvnovejchšatechodjánevímjakdrahýhonávrhářejménoznajvšichniženatýsnobijejichžnáročnýženuškysitamunějkupujouapaksevolepenýavoňavý promenujouabynakonecdalynějakýmulůzrovisdlouhejmavlasamakterejanimocnevoníaleudělátosnimapěknědvakrátdokolazatímcodrahápolovičkaco toplatíflirtujesmladičkourecepčnínavánočnímvečírkuajaktoasimůžeskončitpokududržítempoaočiotevřenýnovhoteluvedle.Mámladýtěloajenadšená neboočekávádrahýdárektěžkoříct.Proč to začalo kdy a jak? kravata utahuje dírku do krku pěkně nadoraz, boty se blyští jak provařený klišé noční oblohy nad šumavskym soumarákem vykloubenej palec kúntry dávky romantiky s flaškou rumu do prochladlých ranních kocovin. Je to všechno zapsaný. V denících azápisech z porad a školení. Akoučováníjakmášsprávněžít.Aniktomunepotřebuješkostelvždyťmiluješsebejakobližníhosvéhonejvícnasvětěivnebiipodzemínebonemiluješajetovšechnojinak a blbě?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Napsat autorovi (Občasný) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele. Addictive Zone Orbital Defender Game |