Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Autorské čtení v Jindřišské věži a beseda o Litvě
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 14.5.2014 (13:34:59)

Autorské čtení z Totemu, Literry, Písmáka a dalších autorů v podkroví pražské Jindřišské věže

a beseda o Litvě s cestovatelkou Alenou Hábltovou

12.5.2014

 

Dnes jsme museli k Jindřišské věži ze všech světových stran pěšky

Autorské čtení povídek příjemně proložili hrou na dudy, zpěvem a vlastními pohádkami duo paní Trczkové a pana Jana Trčky.
Pokud byste měli zájem se o dudách dozvědět více, naopomeňte zajít na stránku www.dudy-gajdy.cz

 

První jsem četl pohádku o Bouřce, následovalo hudební vystoupení a pak přišla na řadu Lenka (Quotidiana) se svou další veselou rodinnou povídkou - o rodinných kořenech k hudbě:-) Omluvte jen kvalitu fotografií, z nichž některé nejsou dnes nejostřejší.
Pohled na nás
a ještě z jedné strany:-) Ve věži bylo už jarně a teplo.
Další čtoucí byla pardubická autorka Monika Dastychová, která četla další pokračování své pohádky o kouzelníku Strachovi
Terka si tentokrát přinesla opět drsnější povídku:-)
Petula přinesla tentokrát povídku na německoruské téma:-)
Posledním čtoucím byl před reklamním literárním okénkem Pavel Skalický - Pavel četl povídku o Dušičkách, promoklé autobusové zastávce a záhadně nepromoklých babčách:-)

Irina Silecká nás přišla informovat o nadcházejícím ročníku festivalu Slovanské tradice, který se uskuteční v srpnu na Krymu.

Informace o festivalu můžete najít například tady: http://slavtraditions.ucoz.ru/

Irina nabídla možnost překladů poezie našich autorů do zahraničí, kontakt: irinasiletskaya@gmail.com

Pan Trčka nám ukázal po domácku vyrobené dudy z pracovní rukavice a trubiček pro instalatéry ahráli bezvadně!
Po přestávce nás čekala výprava do Litvy - cestovatelka večera, Alena Hábltová měla Litvu procestovanou křížem krážem
Po poutavém promítání a přednášce jsme skončili v Tlusté koale:-)



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 15.5.2014 > buzeranti
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.5.2014 > I kdybychom byli..nemyslím si, že je to v životě podstatný...jen za sebe...prostě všechny ve věži mám rád a těším se na ně..
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 19.5.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 19.5.2014 > Čím jsem starší, tím víc obdivuji schopnost lidí sdružovat se v různých zájmových skupinách. Dřív jsem třeba žasnul nad oblastními fotbalisty. Fotrové od rodin trénují, honí se, tvoří strategie, prožívají zápasy a vůbec si nevšímají toho, že jsou (ve fotbale)naprosté nuly. Jak chudý jsem byl. Je to ohromný dar sdílet, hrát si. Fotbal je mi stále cizí, ale už to chápu a se steskem hledím na Vás, kteří se sejdete abyste sdíleli to, co máte rádi. Navzájem si projevujete uznání, úctu i respekt a jestli někdo z Vás dosáhne uznání ve světě, nebo ne, je podružné.
Fotky z věže si vždy prohlížím rád, je z nich cítit duch přátelství.Tomu se mohou posmívat jen nevyvinutí.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.5.2014 > Sallybill> Díky moc Sallybile za milou poznámku. Za sebe se přiznám, jak přišla rodina, která mi přirozeně do života přinesla další potěšení a dala všemu i jiný rozměr, jsem rád, že se takto můžeme i nadále scházet. Ve věži se za ta léta vytvořila dobrá partička lidí, kteří si mají pak i po věži u piva co říci..je fajn prostě takto jednou za čas někam zapelášit:-)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 16.5.2014 > ...líbí se mi "portrétní" momentky, když se podaří,ale i celková nálada a zaujetí u některých skupinových záběrů...Díky za zprostředkování jednotlivých setkání, to zatím stále neochvějně funguje, což se o Totemu celkově už dlouho vůbec říci nedá.... "Občasník" nevychází, soutěže se nakonec nekonají, redakce jakoby ani neexistovala...
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 16.5.2014 > Mima> když je v redakci banda čuráků tak to taky podle toho vypadá že? není se čemu divit
<reagovat 
 Čtenář - 17.5.2014 > Mima> Souhlas, přesně tak. Dříve byl Totem excelentním serverem (mluvím za výtvarno, ostatní jsem nesledoval), teď je pouze roztrhanou vzpomínkou. Aktivní práce jednotlivých redaktorů je zde zapotřebí - teď ve výtvarnu není žádná a je to vidět. Ale třeba je to záměrem. Anebo odrazem doby? Nejsou lidi? Budou-li kvalitní a aktivní redaktoři, budou zde i kvalitní autoři.
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 19.5.2014 > Mima> Rozumím Ti Mimo, asi stárneme...napadá Tě konkrétně nějaká akce, která Ti třeba chybí a kterou bys ráda, aby Totem organizoval?
<reagovat 
 Čtenář - 21.5.2014 > čtenář> přesně tak ale pokud si budou jen lézt doprdele bezvýznamné nuly a tak se stávat redaktory bude to mít tu úroveň kterou to má nyní ..nulovou
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 15.6.2014 > čtenář> 

"..myslim si, že 1) po ..přelomu, ke kterému  došlo 21 12 2012, ubylo v některých oblastech značné množství energie, jelikož ji bylo zapotřebí jinde, a za 2) .. ..pokud Ty ji máš dost, čtenáři, tak zkus něco ..užitečného  udělat i Ty sám.

 

 

Martine, díky za reportáže;  ...

."


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter