Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 23.5.2014 (08:58:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 23.5.2014 > Líbí.
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 24.5.2014 > ..to je opět potěšeníčko..., neutečte odsud Ti, kteří stabilně dávají sem kvalitu...!!!... Těžko přesvědčit nováčky, že i zde se dá dále publikovat, a dočkat se odpovídající přiměřeně kvalifikované odezvy v jednom z tematicky podobných si virtuálním prostředí, stačí ale podívat se do zdejší totemu víceleté historie, aby bylo zřejmé, že tady bylo dobře... Odešlo mnoho autorů skvělých jinam, komentářů přínosných rovněž je pomálu, nastala možná právě teď chvíle, kdy noví autoři mohou totem oživit. Dávejte dál i nově své příspěvky třeba zrovna sem, jsou různé míry vkusu, profesionálně velmi sporné úrovně hodnocení a jistá tolerance, jak si kdo vybere.... Anonymní vulgarismus virtuální kvete všude, kam se člověk podívá... A je na každém, jaké prostředí komunikace si zvolí k prezentaci tvořivého snažení, i k možnosti hodnotit příspěvky jiných. Pokud je problém pro současnou redakci zamezit přístup "autorům" nechutných příspěvků a komentářů, trvá zatím zřejmě i příjemná možnost shlédnout kvalitnější příspěvky a přínosnější hodnotící komentáře. Soudím i podle toho, že už hodně dlouho bloudím pouze intuitivně nebo klopotně logicky v přijatých poznámkách..., k jakému příspěvku je přiřadit..., dříve tato funkce opravdu fungovala..., věřte-nevěřte... Mnohé jsem odradila, nebo možná některé inspirovala touto troufalou výzvou.
U příspěvku S.z.i..., náhodně i adresně. Protože zde zůstávají zatím autoři, jejichž příspěvky stojí za to shlédnout. A kteří poradí, povzbudí, inspirují...Často i někteří "anonymní" čtenáři..., kteří si při vší slušnosti zrovna "neberou servítky"..., ale v dobré vůli se konkrétně k příspěvkům vyjadřují...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 24.5.2014 > Mima> hezký proslov, ale mám tak nějak pocit, že tu revoluci neuděláš. Totem už je mrtvej..a plně se to projevilo, když se tady nedávno v galerii objevilo asi 20 porno obrázků od jednoho autora. Ten člověk vlastně ukázal, jak to tady chodí. Ze zabití totemu bych nevinil autory, ale správce stránek (jestli takovej člověk vůbec existuje) a zdejší ,,redaktory''. Ti staří dobří autoři stále existují, ale na jiných stránkách..
Fotku nekomentuji.
<reagovat 
 Čtenář - 24.5.2014 > Thumb> Souhlasím, přesně tak. Nedávno jsem psal redaktorovi Martinovi, stále bez odpovědi:
"Dříve byl Totem excelentním serverem (mluvím za výtvarno, ostatní jsem nesledoval), teď je pouze roztrhanou vzpomínkou. Aktivní práce jednotlivých redaktorů je zde zapotřebí - teď ve výtvarnu není žádná a je to vidět. Ale třeba je to záměrem. Anebo odrazem doby? Nejsou lidi? Budou-li kvalitní a aktivní redaktoři, budou zde i kvalitní autoři. "
Proč mám stále za to, že za „autory“, kteří zde vkládají ukradnuté fotky z pornoserverů, se schovává náš oblíbený Sadaf? Je to jeho pomsta za to, že ho zdejší autoři odsud vyštípali za krádež jedné fotky? A taky víme, že Martin se Sadafem (Sašou) se znají, jsou kamarádi. Snad proto redaktor Martin tady nechává Sašu řádit a zveřejňovat pornografii a psát sám sobě komentáře?
<reagovat 
baska (Občasný) - 24.5.2014 > Na totem uz chodim malo. Na co aj? Prekvapili ma vase reakcie, Mima , Thumb, aj ctenar, ze mam ten isty nazor.
Clovek , ktory to tu rozleptava svojiou chorou prezentaciou, nenavistou k zenam potrebuje psychiatra.
Na zaciatku redakcia pise o urcitych pravidlach Totemu.
Tento porusil vsetko.

Fotka sa mi paci. Ukladam si ju do fotiek.
Doporučil 
<reagovat 
dagmara (Občasný) - 25.5.2014 >
Doporučil 
<reagovat 
vosička (Občasný) - 25.5.2014 > lidi, vždyť ke venku krásně, teď se koupe, plave, fotí v plenéru, leží na slunci, nesmrdí se u kompu!
<reagovat 
vosička (Občasný) - 25.5.2014 > místní kukačka kuká hlavně v noci (pokud se nepletu a je to jiné mládě)
Body: 5
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 25.5.2014 > vosička> :-)
No jasně, je to malý kose, třesoucí se strachy před nedaleko pod keřem rybízu číhajícím kocourem Rudlou. Pro tuto chvíli se mi ho podařilo zachránit, ale dál nevím :-(
Je pravda, že je podobnej kukajdě :-)
<reagovat 
Focus (Občasný) - 25.5.2014 >
Body: 5
<reagovat 
Marten (Občasný) - 26.5.2014 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter