Robil som s jedným v Bratislave Vravel že maliarčinu už robil Ale keď som sa na neho díval nanášal na jednom mieste stierku do výšky dvoch centimetrov Žmochlil to tam neskúsenými ťahami Prosím ťa len mi nevrav že si to už robil povedal som mu Áno robil povedal presvadčivo Sú takí ľudia ktorí všetko už robili a ke´d im dáte danú robotu urobiť je vidno že nikdy ju predtým nevideli ani z lietadla Čo nám povedia... teda mne keď to príde niekto skontrolovať? Mne to dal šéf na starosti Nakoniec to bolo jedno ako to robil lebo nás nevyplatil potreboval len brať na mená peniaze Potom asi o rok som šiel na návštevu na psychiatriu za synom Za presklenými dverami chodil známi ksicht ten zo stavby Keď sa otvorili dvere a vyšiel moj syn ja mu vravím: a ty kde si sa tu zobral? smial som sa T o bol komplot ...to na mňa zosnoval švagor ten mi aj robotu vybavil vravel Spomenul som si ako rozprával svoje príhody zo svojej krčmy ako raz jeden jeho kamarát povedal na jednu cigánku že by jej vylízal piču a ona prišla za ním na mužský záchod drgla doňho dala mu poriadnu facku a opýtala sa ho mohutným hlasom:ty si mi chcel vylízať piču? Smial som sa vtedy veľmi a aj teraz keď si na to spomeniem Vždy som sa vedel zasmiať na všeličom Ale neodvážil som sa povedaťja puritán tak ako oni v krčme Keď to nie je moja zodpovednosť smejem sa ale nevyslovím to Svet je malý............
|