Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Registrace akcí k 16. ročníku celonárodnímu festivalu Den poezie právě probíhá!
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 18.7.2014 (12:24:37)

Registrace akcí k 16. ročníku celonárodního festivalu Den poezie právě probíhá!
(letos se festival uskuteční ve dnech od 9. do 23. listopadu)

Festival Den poezie se koná každým rokem v listopadu na památku narození Karla Hynka Máchy (16.11.1810). Letos ponese podtitul Řezaná poezie – po vzoru oblíbeného Hrabalova piva a koláží Jiřího Koláře – vrstevníků narozených přesně před 100 lety.

V rámci festivalu Dne poezie si regionální aktéři v desítkách měst  z řad škol, knihoven, literárních spolků, klubů, divadel, muzeí i jednotlivců pro veřejnost připravují literární večery, výstavy, divadelní představení a jiné zajímavé akce.  Uzávěrka registrace akcí k letošnímu ročníku festivalu bude 15. září. Registrační formulář mohou zájemci najít na stránkách festivalu www.DENPOEZIE.cz

Koordinátor festivalu, Společnost poezie kromě organizace vlastních akcí každoročně dělá masivní propagaci všem zúčastněným aktérům. Oslovuje média a tiskne společné programy, plakáty, záložky do knih, které následně rozešle všem, kteří se k festivalu připojují a ti je pak dále vlastními silami roznáší po kulturních místech ve svém okolí. Letos budou dokonce potištěny cukry s upoutávkami na festival a s básní a ty následně rozposlány po literárních kavárnách. Festival Den poezie je tak ukázkou vzájemné propojenosti lidí, kteří mají rádi kulturu a poezii především.

Již v této chvíli je připravena řada zajímavých pořadů: Dětské odpoledne v pražském Strahovském klášteře a Památníku národního písemnictví, večer poezie Potmě – s občanským sdružením pro podporu nejen nevidomých Okamžik, poezie na lodi, poezie v krajině, řada výstav poezie. Jako každoročně přislíbila festival navštívit řada významných básníků nejen od nás i ze zahraničí.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter