Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
chr;;
Autor: Mr.D (Občasný) - publikováno 7.3.2003 (00:40:25)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Felipe (Občasný) - 7.3.2003 > Nevkus.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 7.3.2003 > To tedy promin...
<reagovat 
čtenář Názor - 7.3.2003 > Humus :-(
Fakt by ses k tomu moh trochu vyjadrit, coz?
<reagovat 
čtenář macek - 7.3.2003 > nechutne, pochybuju o tvem zdravem rozumu
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.3.2003 > má to bejt umění nebo seš úchyl?
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 7.3.2003 > Lucie> %$%#mas cool tlamicku..)((*)&&^%^%$ jaka asi muze byt??^%$^%#U&)(*
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.3.2003 > mne je blbe...cune
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 7.3.2003 > Gino je mozna staromilec, ale urcite umi... kdezto o co jde tobe,tezko rict...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.3.2003 > Ty vole ... pětkrát pět ??? Paráda ! Mně se nikdy takovýhle hodnocení nepodařilo získat a kolikrát jsem se o to pokoušel:( Pěkný. Dal bych za jedna, ale nebudu ti kazit průměr.
<reagovat 
čtenář sierva - 7.3.2003 > proč je to v odpadkovém koši?
<reagovat 
toono (Stálý) - 8.3.2003 > jses zdravej???
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 8.3.2003 > nebo nemocnej? hihi (nejlepsi je bejt zdravej, bohatej a jeste k tomu moralne flexibilni)
jsem taky chtela dat za jedna, ale to mnozstvi petek me fascinuje...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 8.3.2003 > 8 x pet ? Ja se naseru, prihlasim se jako ctenar a pokurvim ti to jednickou ! Tohle si dovolovat nebudes chlapecku !
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 8.3.2003 > davam si to jako tapetu! A samozrejme petku davam. Jo, dyz uz je to v kosi, tak se snad muzu zeptat: Jakej kreten z redakce to hodil do kose?
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 9.3.2003 > Nejsem nijaký konzervativec, nicméně i já se připojuji - je to hnus a nenapadá mě jediný důvod pro existenci něčeho podobného snad vyjma touhy šokovat a ta nestačí... Přičtu-li k tomu způsob tvé "prezentace" ve Fóru, musím se přiklonit na stranu těch, kteří zde pochybují o tvé duševní normálnosti, pardon. Což nepovažuj za sprostou urážku či co to ve Foru tvrdíš, jen prosté konstatování a zcela subjektivní názor ...
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 9.3.2003 > Vynikající! Kdo to dal do odpadkového koše?! To patří do časopisu, na obálku! Nádhera.
Body: 5
<reagovat 
Michal Oliva (Občasný) - 9.3.2003 > Tu petku mas jen proto,ze nic vyssiho tu neni.Mozna to nestoji ani za to,se nad tou srackou pozastavit,ale tvuj projev je prinejlepsim stejne nechutny jako ty fotky,tak at nevykladas energii nadarmo...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.3.2003 > minerva:redakce, viz forum.
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 11.3.2003 > Není to komentář k tomu fotu.To mi nevadí tvorba jako každá druhá buď dobrá nebo špatná,ale já si myslím,že jsi to tam vpálil,abys ty lidičky tady tak trochu nasral.A návíc se zdá že se ti to povedlo.Co naplat.Chceš překvapit,proč ne.Kdo se chce dívat,ať se dívá kdo nechce nemusí.Ale pamatuj,že nejsme žadnej plátek o kterej si každý může otírat svou krvavou držku.Mám na mysli ty tvoje "vtipný komentáře"
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.3.2003 > Hm, píšu si do svého neviditelného diáře : "Sperma nikomu nevadí, krev jo". Pro ten průměr..
<reagovat 
Weronika (Občasný) - 13.3.2003 > Hm, opravdu se ti povedlo donutit poměrně dost lidí, aby se (ty se silnějšim žaludkem i vícekrát) podívali na tvé "lovely photo". Nemyslím si, že by to bylo tak šokující, ale rozhodně to není pohled právě nejpříjemnější. Navíc ani umělecká kvalita fotografie není nijak vysoká. Aspoň oceňuji tvojí "krvavou" oběť (nebo je to kečup? )
<reagovat 
rabako (Občasný) - 31.3.2003 >

no jo, no, nekdy si clovek proste nabije hubu, co se da delat....

 


<reagovat 
Bernini (Občasný) - 6.6.2003 >

Trochu víc ostrosti a je to dokonalé!

 

 Ripper   >> taky nechápu.


Body: 5
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 13.3.2003 > Souhlasím s Tebou Rippere,histerická reakce to je.Ale v pozadí je to malinko jinak.
<reagovat 
 čtenář inž_Prase_Antonín - 10.9.2003 > like.woodoo> Kecy o pozadích rozhodně nepřispívají k atmosféře důvěry. Spíš to zavání přizdisraním.
<reagovat 
 čtenář inž_Prase_Antonín - 10.9.2003 > like.woodoo> Kecy o pozadích rozhodně nepřispívají k atmosféře důvěry. Spíš to zavání přizdisraním.
<reagovat 
Jarunka (Občasný) - 5.9.2003 > Ty musíš být blázen
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 9.9.2003 > Jarunka> %$#%$#^%$#^%$#^%$#^%$#nemusim, jsem^%&&^%&^%&^%
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 10.9.2003 > Mr.D> je taky nejaky komentar k tomu...co to je proc to je je to krev nebo barvyvo ...jsem zvedava a tak mi fotka+dojem  nestaci
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 17.9.2003 > katerina seda> &^%&^%&^%&^%&^%Tak to je skoda.^%$^%$^$%^%$
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 13.3.2003 > Nechápu tu histerickou reakci na tuhle fotku. Žijeme v nechutném světě a samy jsme nechutný. Neměli bychom si před skutečností schovávat hlavu do písku jako šptrosové píšící o lásce a nevinnosti. Zkazím Ti průměr...
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.9.2003 > Ripper> Žijeme v nechutném světě, ale pakliže to publikuješ, ač amatérsky, tak to musí mít něco zajímavého zobecňujícího a ne si držku pomatlat kečupem a sbírat naštvané reakce. Slabý jak heřmankové téé.
Body: 1
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 12.9.2003 > Luk Malér> Nicméně, to nevypadá na kečup. Mám s matláním kečupem jisté zkušenosti, ondynoj jsme se s ním popatlávaly se sestrou (líčily jsme na matku "mrtvolky v předsíni"). Ani ta barva není kečupoidní. Buď je to skutečná krev, nebo hodně dobrá napodobenina.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 14.9.2003 > Monty> Smysl byl je to nahraný udělat JEN provokaci,každá sdělná provokace musí mít něco víc - viz růžovej tank
<reagovat 
 Mr.D (Občasný) - 17.9.2003 > Luk Malér> ^%$^%$^%$Ten ruzovej tank me primo desi! Jeho autora by meli zavrit.$#@%$#@%$#%$#
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.9.2003 > Mr.D> Nojo, jenže to je ten rozdíl mezi Váma: ty uděláš prvoplánovej šok a prd za tim, někdo řekne Nechutné, ostatní, jejich dost říkaj, no a co? Jenže to není vůbec nic k situací světa lidí. Kdežto Černý (autor toho tanku) udělal provokaci a teď začínaj ty otázky: Je armáda směšná, nebo ten náš pud furt s někým válčit? Znamená to, že je to narážka na to, že ruské tanky projeli Prahou jak alegorické vozy, protože Prahu osvodili Vlasovci a Němci ji nechali být, jen co se dostali na západ? Atd. atd. To jsou hnusný otázky, vytahujou kostlivce ze skříní. Nebo hypermarket Český sen. To se najednou mohlo posrat lidí: protože oni přece nejsou blbá zvířata ovládáná konzumem - si o sobě myslí - a teď naletěj jak malí děti, ženou se přes pás vysoký trávy, dlouhej 100 metrů. TO JE PROVOKACE. A ne tenhleten čajík. Sorry. Jéžiš to sem na tebe zlej, to sem zas nechtěl....
<reagovat 
 Dáreios (Občasný) - 19.9.2003 > Luk Malér> 

nemyslim si, že by to bylo zrovna prvoplánový dílko....teda alespon na mě tak nepůsobí.....jasně spousta lidí si řekne fuj, hnus a jdou dál....ale narozdíl od tanku, kterýho si mimochodem cenim a pokládam za povedenou akci, kterej obsahoval konkretní poselství, si tady zatim může každej najít svůj námět na přemejšlení, samozřejmě pokud má náladu nebo žalujdek ho hledat....

 

 

 

 


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.9.2003 > Dáreios> Ano, vše má skrytý smysl, ale čim je todle nápaitý, nový... ničim - zakrvavená (rozbitá) huba, zas na druhý straně je to tak široký téma - (ne)spravedlivě rozbitá huba...
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 25.4.2004 > Super...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 23.9.2005 > Vy naděláte z kečupu. Byla by to skvělá titulní stránka pro časopis.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter