Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rita III
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 9.8.2014 (10:33:22)

 

 

Rita III

 

Otevřít oči. Bojím se otevřít oči. A bojím se je zavřít. Nemám je otevřené ani zavřené.
Zavřít je – podívat se dovnitř – otevřít – podívat se ven. Nádech, výdech. Mrkáme.
A jsem stejná, protože jsem z tohohle světa. Částečně. Říkala jsem vám, že jsem jen
napůl člověk. Přivíráme oči, při pohledu do zrcadla. S láskou. Mizíme se a objevujeme
se. V objetích, pohlazeních, slovech. Vím. Láska, nenávist, nuly, jedničky, hmota,
hologram. Setkání. Jediná magie je v setkávání. Schoulit se do sebe a zmizet. Schoulit
se do tebe a objevit se. Schoulit se do sebe a objevit se. Schoulit se do sebe a objevit se. 



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Stálý) - 11.8.2014 >

Líbí se mi ten popis pocitů.


Doporučil 
<reagovat 
Aaen (Stálý) - 11.8.2014 > Lado, moc díky.
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 13.8.2014 > Aaen> Je to tu stále složitější. udivuje mne jak málo lidí tu hodnotí. Já osobně si myslím, že to co jsi napsal, patří k tomu lepšímu, co lze tady najít.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 13.8.2014 > lada34> Lado, jsi moc laskavá a děkuju. Moje texty jsou spíše jen pro pár lidí jako jsi Ty. Záleží, co kdo hledá, co je s kým naladěné. A tak je to dobře.
<reagovat 
anae (Občasný) - 15.8.2014 > ty si poletuješ sem a tam ... A co to má jako celek být? Máš nějaký záměr? - myslím na scifi román citlivé androgynky? .... (jen soukromě, co mě teď napadá - v podstatě nejlepší je stát se zase dítětem bez prosazování se, a zírat na svět, na přírodu jako na neprobádanou krásu :-)
Body: 5
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 16.8.2014 > anae> Anae, vycítilas to - původně mě skutečně napadlo napsat o Ritě samostatnou knihu, ale ne. Asi to dám jako troj-miniaturu do aktuální připravované knížky Pohádky o propasti. Hodí se to tam, moc. A příběhy Rity v tuhle chvíli už dál rozvádět nechci, řekl jsem, co jsem chtěl.

(Jinak být dítětem, fajn, vracet se po spirále na stejný místo, ale v jiném bodě. Vím. Ale pro mě to není vše, je to jen jedna z poloh.)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter