Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zase ve škole....
Autor: Geraldine (Občasný) - publikováno 4.9.2000 (21:43:16), v časopise 5.9.2000
Ráno jsem vstávala mimořádně v půl sedmé (budík jsem si ale původně nastavila na šestou hodinu), abych do školy přišla co nejdříve.Důvod?Zabrat nejlepší místo ve třídě.
Ve čtvrt na osm jsem se měla sejít s mojí kamarádkou na nádraží, ale protože mojemu bráchovi, s kterým jsem šla na nádraží nešly dát vlasy do culíku, přišli jsme tam asi o deset minut později.
Líza byla už celá vynervovaná.Nakonec jsme šly do školy, ale ne přes koleje, jak jsem navrhovala, ale normální cestou.
Ve třídě byla jen jedna holka a té jsme si vůbec nevšímaly.
Před osmou hodinou se ve třídě začali objevovat zbytky ostatních spolužáků.
V osm dvacet osm se mi už chtělo ze školy vypadnout, protože jsem měla pocit, že jsem tam už nějak dlouho.
V osm třicet zazvonilo, ale náš třídní učitel pořád nešel.V osm třicet dva konečně přišel a začal mít nějaké dlouhé proslovy.
Četl nám školní řád, kde k našemu údivu přibyl i bod (číslo ?) který zakazoval chození po kolejích – jak ze školy, tak do školy.Přitom všichni co dojíždí chodí přes koleje. (Ti co nedojíždí taky.)
Potom jsme dostali složenky na zaplacení školného.(Rodiče budou mít radost až budou solit 6.500 na školu jejich drahé dcerky.)Na řadu přišly indexy a potom se mezi nás dostal ještě seznam všech žáků, abychom opravili případné chyby v zápisech.
Když se seznam dostal k nám, hned jsme z něj opsaly nějaké adresy a telefony a pak jsme si všimly, kdo všechno s námi už vlastně nechodí.Dvě holky, jedna nepodala oznámení o přestupu na jinou školu a ještě jeden kluk – Lukáš.
Lucky (tak mu říkám já) mi opravdu vyrazil dech tím, že byl vyškrtnutý ze seznamu.Pro jistotu jsem se ještě rozhlédla po třídě, ale nikde jsem ho tam neviděla.Byl to můj nejlepší kamarád ze třídy.(Asi proto, že mi pořád říkal Sáři.:o))
Když se vyřídily potřebné formality, začal se nás náš nový třídní ptát na takové banality, na které jsem stejně odpovídala jen já a to dosti hlasitě, ze své zadní lavice.
"Chcete na Invex?"
"ANO!"
"Chcete chodit na kurs grafiky?"
"NE!"
"Chcete na hory?"
"ANO!"
Když jsme potom měli vtipné poznámky k nějakým věcem, zchladil nás učitel tím, že nám na tabuli napsal rozvrh hodin.-IVT je rozděleno na 3 skupiny.3.skupina má IVT třikrát týdně, ráno v nultou hodinu, to znamená od sedmi čtyřiceti.A pak se začaly číst jména.Ufff....Jsem v IVT 2.Chudák Líza je v trojce.
Na závěrečné věty typu : "V dopravních prostředcích a na veřejných místech se budete chovat slušně, protože reprezentujete vaší školu a zasluhujete se o její prestiž....", jsme odpovídali větou : "My vás neznáme."
Všichni jsme ale rádi, že jsme dostali Mačka (Je to jeden z nejlepších učitelů na škole.) a velmi dobře opravenou třídu.-Máme alespoň zase co rozbíjet a demolovat a máme komu novému zničit nervy. (Popravdě řečeno, mě už to ale moc nebaví.)
Cestou ze školy jsme skoro všechny holky zatruchlily nad tím, že nynější septimu, kde se nacházejí naši idolové přestěhovali o patro níž.(Asi proto, že jsme je pořád tak strašně otravovaly....:o))Dali vedle nás primáty.....No to se máme na co těšit.
Když jsem se s Lízou odpojila od ostatních holek, okamžitě jsme hnaly přes koleje na nádraží, v nadějí, že možná uvidíme nějaké pěkné kluky na nádraží.
A když jsme po pár minutách seděly na lavičkách na nádraží, strašně jsme se smály, protože skoro celá škola – jako vždy – metelila na nádraží přes koleje.
Na nádraží jsme si dělaly legraci z primátů, protože všichni primáti šli do školy v doprovodu rodičů.A někteří rodiče si je dokonce natáčeli na video.
To my, když jsme šli do primy....Rozhodně jsme tam nikdo nešli s rodiči.(O to víc jsme byli vyjukaní....:o))
No a na závěr jeden bonbónek : Naše stará třídní učitelka nám dala do třídy opravený model spalovacího motoru, co jsme kdysi tak skvěle zdemolovali....:o)
Myslím, že tenhle školní rok by mohl být fajn.....:o)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 5.9.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.9.2000 > Vis, Geraldine, co je na te skole nejlepsi ? Ze je to takova hra, nejdrive jsem strasne rad neco provadel ucitelum, pak jak to tak v zivote byva, se karty obratily a byl jsem ucitelem ... a jak jsem zahy poznal, tim, kdo je vzdy v nevyhode, nebot je ve tride sam a nemuze se s nikym smluvit.:) Ale i tak na tu dobu hrozne rad vzpominam, teprve tam jsem si totiz uvedomil, jak zamerne nam treba nechavali ucitele opisovat z tahaku ... ty lavice jsou totiz pekne pruhledne a od katedry pri pisemce nejen ze byly plne podezrelych dlouhych papirku, ktere kryl nenapadny svetr, ale take notne sustily :) Skola je zkratka takova hra, jako cely zivot, jeden je tam, druhy tady ... :) Dik Geraldine, ze jsem se smel prostrednictvim teto Tve povidky na chvili do tech mist vratit, styska se mi po nich. :)
<reagovat 
origo (Občasný) - 5.9.2000 >
Body: 1
<reagovat 
bangabasawa (Občasný) - 6.9.2000 > Hermann Hess v knížce "Kouzelníkovo dětství" píše, že na škole je báječné to, že se tam učí věci zbytečné, které nikdy nikdo nebude potřebovat...Já s ním souhlasím. Jak píše Martin: když člověk odchází ze školy, hra končí ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter