Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mesto
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 5.9.2000 (20:29:22), v časopise 7.9.2000
Město

Město





Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 21.11.2002 > ráda stromy,ráda tyhle barvy,ráda symboly...
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 22.1.2003 > Přeslička to vystihla za mě

Pane, proč děláte tolik krásných věcí?! ;-)
Jsou 2 v noci pryc a ja se nemuzu odtrhnout od vasich vytvoru! ;-)
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 7.9.2000 > Na první pohled mé upoutalo to Tvé hraní si s odstíny žluté...opravdu pěkné i ten motiv a zpracování. To prolínání kmene do zdiva a kamenů nemá chybu :)
Body: 5
<reagovat 
SShane (Občasný) - 7.9.2000 > Pekne a pusobive, bezvadne prolinani barev. Posli dalsi!!
Body: 5
<reagovat 
alaskan (Občasný) - 7.9.2000 > Ahoj pripada mi to jako kdybi to mesto sedelo na nejake louci u hrobu jenom zapalit...a vsichni do pekla.
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 8.9.2000 > pane jo ... to je nadherny ... to je, jako kdyz se mesto roztavi nad neradem lidi ;o) ... jen inspirace ;o)
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 8.9.2000 > Mě to zase připadá, jako když stromy ustupují výstavbě nových staveb , ještě že tam je alespoň ten koník napravo (ale kde se pase?):)Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 8.9.2000 > Ten konik je vlastne prehistoricka malba na stene jeskyne v Niaux a symbolizuje co nakonec zbylo z lidske kultury. Pokud v tom ostatni vidi neco jineho, maji na to pravo a nebranim nikomu ve vlastni interpretaci. Diky vsem za priznovou kritiku.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.9.2000 > Velice zajímavý a hezký obrázek, avšak na uvedené adrese odkazu jsem objevil ještě dalko hezčí. Hlavně se mi líbily ty s poněkud morbidnější a strašidelnou tématikou. Pouze se jednotlivé obrázky nějak pomalu zobrazovaly.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 13.9.2000 > Jo ty stranky se nekdy otviraji rychle, nekdy pomalu, asi zalezi na tom jaky ma kdo browser. Kazdopadne jsou naladovany obrazky a budu to muset asi prestavet. Hlavne sehnat dobry compressor a vsechny obrazky jeste vice srazit. Snad to pomuze. Diky za navstevu.
<reagovat 
gio (Občasný) - 23.12.2000 > Poezie.
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 6.1.2001 > Po vytvarne strance dobre zpracovane. Jen nechapu proc? Obraz me znejistuje, bere chut k zivotu. Je smutny az to boli. Znova se ptam proc posilat takova smutna poselstvi?
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 7.1.2001 > Odpoved ctenari z 6.1 - Probudte se pane, toto je varovani. Denne mizi desitky akru pralesu v povodi Amazonky, Madagaskar je zdevastovan a desitky druhu zvirat jsou predestinovany k vymreni. My jsme nakonec take inteligentni celed zvirat a to jak zachazime se svou planetou skonci situaci ktera nema daleko od meho obrazu. Ano, je to VELMI SMUTNA skutecnost, proc si neco nalhavat.Zivot holt neni prochazka po zelene louce a divani se na obrazy slecen s ruzovymi poupatky na tom nic nespravi.
<reagovat 
ljucca (Občasný) - 9.3.2001 > Giňo, ty jsi už asi trochu za zenitem, viď? Co důchodový pojištění, máš? Jinak senilita je fakt svinstvo. U nás na Kubě to je taky špatný. Ahoj Giňo.
<reagovat 
čtenář Rejpal - 9.3.2001 > Mhh...Ljučo, možná by nebylo špaté si dřív než začneš někomu nadávat, si o něm něco zjistit...co myslíš.. Apropo...co jsi vlastně zač ? ;)
Body: 5
<reagovat 
adammo (Občasný) - 9.3.2001 > prohlidl jsem si homepage,zaber prace je uzasny,grafika stranky pak udesna,obrazy nehodnotim,mam uplne jiny vkus a nemelo by to smysl
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 12.3.2001 > Ljucco, je Tvým bežným zvykem se takto vyjadřovat k lidem, které vůbec neznáš ? Pokud ano, pak je mi Tě líto. Jsi na kulturním webu, proto by bylo záhodno se vyjadřovat k dílům samotným, nikoliv urážet autory.
Za redakci, Martin
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 12.3.2001 > pro ljucca: nechápu, kde v sobě bereš takovou drzost.. slovo slušnost a úcta jsi asi ještě nikdy neslyšel... neuvědomuješ si snad, že svými slovy někoho urážíš a že ho to může i zraňovat??? tady se hodnotí výtvory.... urážky na adresu autorů tady nemají co dělat...
pro gina: je to moc působivé, myslím, že by to bylo super jako ilustrace v knize s poezií...
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 12.3.2001 > marjánka a gino .... :) zamlouvám do svojí sbírky :)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter