Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci dvacátý z kolekce veteráni
Autor: boval (Občasný) - publikováno 18.1.2015 (09:30:58)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 18.1.2015 > snaď tento bude posledný.
<reagovat 
Bůh s námi (Občasný) - 18.1.2015 > DOBRÁ KÁRA
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 19.1.2015 > líbí
<reagovat 
 Čtenář - 19.1.2015 > zochrova> ty běž dopiče ty krávo
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2015 > zajímavé auto.....
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2015 > Obecně prospěšná společnost ,,Centrum pro zdravotně postižené“.
…..V rámci odborného sociálního poradenství proběhlo v našem Centru v loňském roce několik stovek návštěv klientů. Proto si myslíme, že bychom Vám určitě mohli pomoci, jak nás ve Vašem dopise prosíte, a pomoci panu Bovalovi, amatérskému fotografovi.
Jsme mimo jiné i poskytovatelem tzv. osobní asistence, kterou jsme začali nabízet již v první polovině 90. let minulého století. Jedná se o terénní sociální službu pomáhající i osobám s určitými duševními poruchami, mezi ně můžeme zařadit i nutkavé každodenní zveřejňování nekvalitních fotografií na veřejných internetových stránkách. Podotýkám, že můžeme pomoci i při zajištění chodu domácnosti, při úkonech péče o vlastní osobu, při osobní hygieně, zajištění stravy a při uplatňování práv a zájmů našich klientů. Dále zprostředkováváme kontakt se společenským prostředím a působíme při výchovných vzdělávacích a aktivizačních činnostech.
Panu Bovalovi se můžeme pravidelně věnovat na základě vzájemné domluvy. Podmínkou pro naši asistenční činnost je písemný souhlas a zájem pana Bovala. Bez dobrovolného souhlasu nemůžeme panu Bovali pomoci, i když nás potěšil Váš zájem o naše služby. Věříme, že Váš ušlechtilý úmysl pomoci neznámému člověku bude korunován úspěchem. Přesto si dovolím poznamenat, na základě našich dlouholetých zkušeností, že pan Boval nebude mít o naši pomoc zřejmě zájem. Pokud by zájem měl, kontaktujte nás.
Prohlížela jsem si fotografie pana Bovala a musím konstatovat, že se mi velmi líbí, zejména poslední série starých automobilů. Ovšem podotýkám, že fotografování vůbec nerozumím, ale na fotografiích jsem vždy poznala, co tam pan Boval vyfotogafoval. Jsem přesvědčena, že fotografování je pěkný koníček a byla by škoda, kdyby pan Boval i nadále nezveřejňoval své zajímavé barevné fotografie.
S pozdravem......


<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2015 > čtenář> stačí když ho zavřete a občas mu pustíte počítač
<reagovat 
Čtenář - 18.1.2015 > Tato fotka není žádné umění, takový výcvak jednoho auta, proto se plně hodí na zdejší Totem plný sraček a výcvaků, což si sám dobře ohodnotil boval alias PRD.
<reagovat 
 Bůh s námi (Občasný) - 19.1.2015 > čtenář> proč bych si sám nemohl dát body? politik taky volí sám sebe, nebo se pletu?
<reagovat 
 buf (Občasný) - 24.1.2015 > čtenář> ahoj, dlouho jsem tu nebyla, tak se jen divím. ve svém tvrzení na tyto fotografie máš pravdu. At se to ostatním libí nebo ne, nikdo by neměl dávat body sám sobě, od toho tu jsou jiní, kteří mají hodnotit. Jen trochu ubrat těch silných vulgárností.
<reagovat 
 Čtenář - 19.1.2015 > prt> protože tak ukazuješ svoji diagnozu debile kdyby totem nebyl skončil bys v Bohnicích protože jsi schizofrenik onanující na veřejném portálu ty demente navíc srovnání s politikem to jsi fakt případ jako když si chovanec ústavu hraje na doktora ty potřebuješ lásku a péči nějakého buzeranta jako jsi sám
<reagovat 
 Čtenář - 24.1.2015 > buf> Nechte bovala žít! V dnešní době platí: co si člověk neudělá sám, to nemá. Když nikdo neboduje jeho fotky, oboduje si je sám.
<reagovat 
 Bůh s námi (Občasný) - 19.1.2015 > čtenář> bla bla bla blbe :-D
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2015 > prt> jediný blb seš tady ty a každej to ví čuráku
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 (19) 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter