Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Jarní rozjímání z kolekce ostatní
Autor: lada34 (Občasný) - publikováno 23.3.2015 (07:44:59)
       Ne že bych měl nějaké roční období více či méně rád, ale jaro je prostě jiné. Tak jako se probouzí příroda, začíná se probouzet i člověk. Každý to probouzení vnímá ale jinak. Já se například těším na první kávu na zahrádce a Jana přemýšlí o tom, že je čas umýt okna. Já přemýšlím o prvním grilování a moje drahá polovička o praní záclon. Nechtěl jsem tím ale říci, že se ženě jaro nelíbí. Tak to opravdu není. Moje žena je totiž velmi vzácná bytost s tak trochu pečovatelským syndromem, což mne někdy popuzuje, ale jsem rád, že ji mám. A každé jaro tak nějak znovu rozkvete. Začne si prozpěvovat, usmívá se a já vnímám jak je jiná a krásná i po tolika letech.
      Když bylo vše hotovo, přinesla Jana na terasu kávu a bábovku, pohodlně se uvelebila, zavřela oči a její myšlenky na chvilku opustily tento svět. Je to chvíle, o které vím, že na ní nesmím mluvit. Zavřel jsem také oči a cítil, jak mi sluníčko prohřívalo ztuhlé tělo. S každým slunečním paprskem, jakoby se mi do žil vracela energie, jako bych byl o něco mladší. Po krátké chvilce jsem otevřel oči, abych zjistil, zda žena ještě sní. Zjistil, že si rozepnula několik knoflíčků na své halence. Cítil jsem, jak se mi energie rozlévá nejen do žil. Opatrně jsem se přiblížil a políbil ji na rameno. Lehce se usmála, ale oči neotevřela. Vzal jsem ji za ruce, pomohl jí vstát a pomalu ji směřoval do dveří.
„Teď ne, Pepo, vždyť je ještě světlo,“ snažila se Jana oponovat, ale zas tak velký odpor nekladla.
Políbil jsem ji a rozepnul zbývající knoflíčky. Teď už se nebránila a nohou zabouchla otevřené dveře.
     Jo jaro, to prostě dokáže s lidmi divy, to by jeden nevěřil.



Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 23.3.2015 > Příspěvek do soutěže na Bardie.cz je omezen na 400 slov.
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 23.3.2015 > hodnotím kladně..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 23.3.2015 > Zazo> Děkuji moc za zastavení.
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 23.3.2015 > Moc hezké. Líbí se mi ten vztah mezi mužem a ženou.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 23.3.2015 > vilma999> Děkuji za přečtení.
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 23.3.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 23.3.2015 > PetrSuk-Zbraslavský> Děkuji za zastavení.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 23.3.2015 > Fajn, zvl.konec 1.sloky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 24.3.2015 > František Vyrut> Františku děkuji moc. Hezký den.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 24.3.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 24.3.2015 > Marten> Děkuji za zastavení.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 23.3.2015 > Souhlasím - Jany zpravidla myslí na mytí oken či nádobí, ale naštěstí se dají přemluvit i k jiným aktivitám.Napsáno hezky.
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 24.3.2015 > P.V.Ctihodný> Děkuji za zastavení.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 24.3.2015 > P.V.Ctihodný> co to je okno? co to je nádobí ? Jana :-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 27.3.2015 > čtenář> Vysvětlím v sobotu.
P.S.: Možná by se to mohlo přejmenovat na Janní rozjímání.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 29.3.2015 > P.V.Ctihodný> Celou sobotu jsem čekala na vysvětlení a bohužel marně.
To není ale pěkný !!!Jana
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 31.3.2015 > čtenář> Myslel jsem, že jsi Jana L.,s kterou jsem měl na sobotu domluvenou schůzku.Omlouvám se za nedorozumění.
<reagovat 
 čtenář kolemjdoucí - 31.3.2015 > P.V.Ctihodný> Škoda,tak snad někdy příště :-)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 7.5.2015 > " .. :).

."
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Občasný) - 10.5.2015 > Zeanddrich E.> Děkuji to je také do soutěže. Bohužel jsem nebodoval ale to nevadí. Díky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 8 9 10 (11)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter