Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Je to od nich
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 3.4.2015 (11:29:51)
Zase nejde televize, Pepík říká, že to je technikou, ta je nejmodernější, a proto tak blbne.
Nedávno jsem slyšel, pravil Jaroušek, že si jedna rodina pozvala servis, oni jim vše přeměřili, dívali se na signály, do drátů, zapnuli televizi, a nenaskočil obraz.
Tak ten první servis vyhnali, vzali na ně lopatku, smeták, řekli, že jim nezaplatí ani korunu a vymlátí jim zuby holí. Brašnu vyhodili balkonem.
Vzali si nový servis. Mají sto procent úspěšnost. Jsou schopni opravit věci mimo republiku, třeba v Americe nebo v Austrálii. Prohlásil to jejich šéf. Sídlo mají v Praze i za Prahou.
Tak oni přijeli ve dvou autech. Jejich šéf nosí v pracovní dny kravatu a sako. Na víkend obléká frak bez motýlka. Boty lakýrky. Začali vše proměřovat. Přitom vlezli do ledničky, do špajzu, šéf nás pochválil, že máme bohaté zásoby, hned si řekl o kafe, to na polici vpravo, takové ještě nepil. Pije dvě v intervalu deseti minut, nesladí, jeho babička také nesladila a dožila se šedesáti let, on je po ní.
Má její fotografii. Hned nám ji ukázal se slovy: tak to je má bába.
Pořád vše zkoušeli, proměřovali a zase zkoušeli. Přitom jsme nachytali jednoho technika, jak si prohlíží rodinné album. Šéf ho vytahal za ucho a řekl mu, že se to nedělá.
Nakonec si nás šéf shromáždil v kuchyni, rozhlédl se kolem sebe a pravil: vše jsme prozkoušeli a mám z toho jeden závěr. Nejde to, je to od nich.


Poznámky k tomuto příspěvku
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 3.4.2015 > výbordelné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 4.4.2015 > PetrSuk-Zbraslavský> Ahoj Petře, děkuji, opět skutečná postava, scéna s tímto vyjádřením proběhla před x- lety, zdraví Franta
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 6.4.2015 > Jako vždy hodně ze života. Blahopřeji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 8.4.2015 > lada34> ahoj láďo, děkuji za zastavení, musím-opět-poděkovat podvědomí, že dodává vzpomínky s těmito postavami, měj se fajn, Franta
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 7.4.2015 >
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 8.4.2015 > vilma999> ahoj vilmo, děkuji a zdravím, Franta
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.4.2015 > .. brilantní zkratka, dnes a denně se takový věci dějou..., ale i naopak, koluje hodně vtipně-smutných podobných postřehů, když uživatel neumí naznačit ani přibližně svůj problém, a očekává rychlé vyřešení..
Někde mám podobnej dialog schovanej, mísí se v něm humor s hořkostí..., když se senior přičinlivý leccos na počítači naučí, ale je to stejně příliš málo, a "k smíchu".. Nejhorší je kombinace obého..., ale když někdo někdy nechtěně překvapí a podá fundovaný dotaz..., to pak se přestanou vymetat spíže, a věci se konečně začnou dít ...
Body: 5
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 8.4.2015 > Mima> ahoj Mimo, děkuji za Tvůj názor, mně se jednalo spíše o komiku, se spížemi máš dobrý postřeh, zdraví Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter