Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Citáteček
Autor: mafesi (Občasný) - publikováno 7.9.2000 (11:44:02), v časopise 8.9.2000
Nezáleží na tom,čí jsi návnada,ale jestli lovíš.

/J.Updike/


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.9.2000 > Má tam opravdu být "čí jsi návnada" nebo "či jsi návdana"?
<reagovat 
mafesi (Občasný) - 8.9.2000 > jo,je to čí jsi návnada.Ale nejsem si tedy take momentalne moc jista,ja to odnekud opisovala,jestli chybne,tak se ppokusim zjistit z ktere sbirky by to tak mohlo byt.
<reagovat 
Majka (Občasný) - 8.9.2000 > Ten čtenář se asi ptal, jestli tam je opravdu čí nebo jen či jsi návnada (ne nikoho)-tomu bych rozumněla, ale takhle také nevím.
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2000 > Muze mi nekdo vysvetlit co je to "Navdana"(?)to jsem nikdy neslysel, "Navnada" dela smysl.
<reagovat 
Čtenář - 8.9.2000 > Take si myslim,ze spravne slovo je Navnada.
<reagovat 
kat Mydlář () - 8.9.2000 > Řekl bych to asi takto: Je úplně jedno, zda si na Tebe NĚKDO brousí zuby či Ti jde po krku. Důležité je to, jestli TY máš někoho vyhlídnutého, kterému nedáš spát (v dobrém či ve zlém).
Body: 1
<reagovat 
origo (Občasný) - 10.9.2000 > Přesný význam mi taky zůstal záhadou, ale to, co řekl kat M. mi nějak nesedí.....je tam přeci : "Nezáleží na tom,čí jsi návnada"... takže tam jde (podle mě) o to, ČÍ... takže bych řekla, že nejde o to, jestli si na Tebe NĚKDO zuby brousí, ale o to, že nejde o to, KDO si je na Tebe brousí (no to je hrozná věta:)) ).... do významu celého citátu se pouštět raději nebudu... asi by to nebyl ten pravý:))
<reagovat 
Vea (Občasný) - 11.9.2000 > No, já bych řekla, že možná to má být to, že nezáleží např. kde je kdo zaměstnaný, ale jestli dělá svou práci dobře...? (tohle je jenom příklad - se zaměstnáním!)
<reagovat 
mafesi (Občasný) - 11.9.2000 > ja take spise myslela,ze nezalezi jaky jsi clovek,ale jestli "zijes",presto vsem diky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter