Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sen z kolekce Volné grafiky
Autor: Grafik (Občasný) - publikováno 9.7.2015 (13:54:41)
další v kolekci>
Lept,akvatinta


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 9.7.2015 > Z fotky sa zdá , že papier nebol dobre napnuty grafiku to trochu ruší.
Obsah zamotaný, forma vlažná.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.7.2015 > ...příjemné ...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.7.2015 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.7.2015 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 12.7.2015 > Tentokrát zobrazena grafika i s okraji matrice, skvělé. Technicky není provedené akvatintě a následnému tisku co vytknout. Vše je příkladně a čistě udělané, tisk vynikající (okraje matrice nejsou přetečené). Akorát bych dával více pozor na závěrečné čistění hran – ve středu pravé hrany je na ploše mírný s hranou vodorovný více vytřený proužek – ale to je opravdu minimální drobnost.
Papír nebyl po vytištění dostatečně proschnutý, proto to mírné zvlnění, ale to se dá lehce napravit.
Příště bych doporučil zhotovit fazety (zkosená hrana) – šikmo zabrousit a vyhladit okraje štočku, grafika se bude lépe tisknout a bude to vypadat profesionálněji. Fazety se mimo jiné zhotovují i proto, že při tisknutí v lisu ostrý okraj matrice tak snadno neprořízne papír.
To byla pochvala, teď trošku kritiky. Technika je dobře zvládnutá, teď o výtvarnu. Grafika na mne opět působí jako nějaká rychlá zkouška techniky akvatinty a následného tisku. Každá grafika má být takový výtvarný skvost na menší či větší ploše papíru. Tady to nefunguje. Autor zobrazil nějaký objekt na placatém neutrálním pozadí. Navíc samotný list je zpracovaný lineárně, graficky, zatímco ostatní plocha je zpracovaná objemově, jako by malířsky – nějak to nejde dohromady. Vpravo dole se něco děje, alespoň nějaký děj v prostoru, přesto by to chtělo více propojit s okolním pozadím (prostorem), aby výsledný obrázek vypadal jako jednotný celek, ne jako něco položené na něčem. Tak snad až příště.
<reagovat 
 dagmara (Občasný) - 12.7.2015 > čtenář> souhlas
Doporučil 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 13.7.2015 > čtenář> ... více takových komentářů...:-))..., osloví i ty, co nemají s některými technikami vůbec žádnou zkušenost...
<reagovat 
Focus (Občasný) - 20.9.2015 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 35 36 37 38 39 40 41 42 43 (44) 45 46 47 48 49 50
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter