Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dva
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 15.8.2015 (00:33:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 15.8.2015 > Malba se mi líbí moc. A ty Prtek teoretik ukaž co umíš!
<reagovat 
Čtenář - 15.8.2015 > Prtek - si všetkým na smiech svojím úbohým kňouraním
nadávaním na Totem , Mimu a Pražskú věž.
Úpadkové sú tvoje sa stále opakujúce komentáre.
Čtenář má pravdu miesto plačkania sa tu preukáž svojou tvorbou.
To bude srandy...
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 17.8.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 18.8.2015 > Pobavilo.
Body: 4
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 15.8.2015 > čtenář> Jen poznámka, pokud mohu :-D, nekomentuji zde už delší dobu žádné příspěvky, jak jsem dříve oznámila, toto je opravdu jen výjimka, udělá Ti jistě radost, ale jestli někdo stojí o Tvé výprtky, já to nejsem. Na Tvé možné odstrašující odkazy o úpadku Totemu rovněž nikdo asi nečeká, už je stejně finito. Možná prozatím, čertví, a možná i Ty... :-))))... Dělej dál bu,bu,bu..., třeba to někoho vystraší, někomu pomůže, možný je všechno..
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ... právě tímto teď boval "povýšil", úplně nechtěně a bez úsilí, že ho někdo podezřívá z "provokujících čmáranic..."... Hádám, že ani čmárat neumí... Zatímco někteří jiní čmárají docela sympaticky..., a mažou... Rovněž velmi pochybné konspirativní spojení nicků boval a Mír Zemi se mi zdá poněkud přitažené za vlasy, ale mohu se jako mnohdy i mýlit... To by zatím mohlo stačit ..., mám ještě nějaké ani ne tak povinnosti, jako úmysly...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 18.8.2015 > čtenář> Milý prtku,
že bych kdy měla snahu, moc a úspěch umět "vyštípat svými argumenty" kohokoliv odkudkoliv, abych něco zapříčinila alespoň ze 70ti% ..., to slyším opravdu poprvé... "Děkuji"... Proč třeba nepovím autorovi jakémukoliv, jak lépe něco vytvořit, aby "chutnalo"?.. Protože vnímám po svém, sbírám účinky..., a vyjadřuji se k výsledkům snažení jiných převážně emotivně ... Ačkoliv neumím šít boty, přesto se mi některé líbí, a dům by se mi mohl líbit, i když třeba pro někoho není vkusný... Nech prosím mou kritiku na pokoji, za těch možná už taky 10 let vím, co si zde mohu dovolit říci, a co už ne ... A schytala jsem na svou adresu mnoho nejapných poznámek, s tím se počítá. A že se něco domnívám, o autorech, a jejich různých přezdívkách, to je na mý triko..., třeba mylně...
Ty nedáváš 5tky ani Dčka, jen dáváš návod, jak " na smysly nepostřehnutých vztahových atributech" stavět cosi, co se přinejmenším blíží definici umění... A k tomu ještě prudíš zbytečně, nemá to úroveň, jakou by sis sám zde představoval ..., tak nepoučuj, a zkus to jinak..., když už jsi dopustil, aby nějaká "Mima" tady "kolíkovala" válečné pole, dávno již po bitvě..
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ... tak něco dělej, a klidně "na můj účet" dál, jestli je ještě o čem řeč..., ale já jsem trochu altruistka, leccos snesu, a když to nesnesu, tak jsi vyhrál...:-), to je dobrá nabídka, no ne? ... :-)))...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ... vejprtků je všeobecně dost, a já nebudu zkoumat ani tady a teď, jakou kdo tu hraje hru, ale upřímně mne rozesmálo ... A co dál tam máte ? ...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ... s úspěchem lze pochybovat, zda velké písmeno je opravdu velké, ale číslo je opravdu jen číslo :-))...
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 19.8.2015 > 84; ..jojo, už se ženou.. :)
<reagovat 
nohome (Občasný) - 20.8.2015 > ? to malovalo dite nebo je to vtip ? provokace beze smyslu ? Jen proboha doufam, ze to není mysleno vazne jako graficke dilo!
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2015 > nohome> Je vidět, že výtvarnu vůbec nerozumíš. Toto přece vůbec není „grafické dílo“ čili grafika.
Je vidět, že výtvarnu nerozumíš – že nechodíš na výstavy současného umění, nezajímáš se o současnou výtvarnou tvorbu, nevíš, kam současná výtvarná tvorba směřuje. Podle tvého údivu soudím, že jsi ve „výtvarném vývoji“ skončil někde u realismu, dál jsi nepokročil. Z tohoto důvodu je zcela zbytečné ti něco vysvětlovat.
<reagovat 
Čtenář - 20.8.2015 > kolik je prtku?
<reagovat 
Čtenář - 16.8.2015 > Malba se mi docela zamlouvá, mohlo by se jednat o art brut, ale neznám autora. Obličej vpravo se mi zdá být dost podezřelý - jako by ho vytvořil autor, který "umí" kreslit a snaží se být "neumělý". Uvidíme dále.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 17.8.2015 > čtenář> Moc děkuji za zájem
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ... mám podobný dojem, i když tu některé "čmáranice" už zase nejsou ( Město, Krajina...)... Nekomentovala jsem ani tuto nijak, ale stejně jsem dostala za to klofanec vod prtka.... Taky mi tady a teď schází autor těch "koberečků", "vobrázků 1- x" apod., ..."bogen", nebo tak nějak podobně se nazval... :-))...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ...jsi vedle, jako ta jedle....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ..co všechno jsem na totemu "získala"...?..., "jen" mne mnohé ovlivnilo, mnohé mi pomohlo, bavila jsem se tady někdy i velmi, a taky se mi dostalo pár reakcí na mé komentáře..., obé takové i makové..., a taky jsem tady něco publikovala, a dostalo se mi dobrých rad, i snah nedobrých nějak mne zdeptat... Ale jak už bylo řečeno výše, kdo se "nechal vyštípat argumenty", jeho problém...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 19.8.2015 > čtenář> ...a to neutrální "Moc děkuji za zájem"..., nejsou to třeba mimikry? ...., to by jednoho snad ani nenapadlo, že jo?... a "dlužíš-li" něco Totemu, nebo Mimě..., tak se rozhodni, to je totiž velikej rozdíl, že jo ?, i když jako anonym prtek jsi "na stejné úrovni", jako ofico registrovanej přispěvatel, kterej tady tráví svůj čas dobrovolně a rád dost let, a kromě komentářů se tady průběžně prezentoval svými příspěvky, "skóre" lze lehko vyhledat..., ale to víme, že? ... Tak "vo co de"?... Na jednu stranu "sype z rukávu" komplimenty, pak "vyštípe argumenty" řádného a téhož přispěvatele, ale o tom už byla řeč ... Posnaž se, a dokaž...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.8.2015 > čtenář> Pánbuměpotěš..., celá jsem se "zřítila do propasti", a na všechny obzory můžu zatím zapomenout, než se někam nahoru vyškrábu, abych dohlídla aspoň tam, kam vidíš Ty ... Kontakty nějaké na psychiatry mám, ale žádnej mě nechtěl :-((..., beznadějnej případ .., ale klidně můžu "dohodit", nechceš ?..., má něco do sebe i taková skupinová terapie, nebo holt jen zobat pilule. A tolik neplýtvej velkými písmeny, ještě je budeš třeba někdy potřebovat.., na mně se vyprtni, a koukej sem vrátit všechny autory, které jsem odsud vyštvala ..., zdá se, že máš velký potenciál k tomu, když tak až fundovaně rozumíš fotkám, kresbám, malbám, grafikám... Žes ty nejlepší vystavovatele nezadržel ?! ..., to mi nejde fakt do hlavy ...
<reagovat 
Čtenář - 23.8.2015 > Tak prtku tebe musela Mima riadne stúpiť na kurie oko , keď ju máš až takto v zuboch. Cítiť tam nenávisť , ale aj uraženosť.
Mám pocit, že ty jediný si uzurpuješ právo na komenty a ty jediný máš pravdu a boh chráň niekoho, kto má iny názor ako ty prtek.
Totem zničili autori, ktori vystavujú bez ladu a skladu, nikoho nepočujú majú upchaté oči aj uši.Nekonečné nič hovoriace série
vyblvaných nechutných fotiek a nekonečné politické fotky a pod tým
komenty, ktoré sú k veci, ale nie na tomto mieste.
Mal by si výjsť z pravdou von, ktorý si ty autor tak príšerne zlostný
vyšvtaný Mimou. To by bolo veľké prekvapenie.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.8.2015 > čtenář> ...obecně nespoléhám na to, aby se mně někdo "zastal", ale přesto děkuji :))...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.8.2015 > čtenář> ...to je ale slabota, navíc identicky dvojmo od téhož hodnotitele v jedné chvíli..., a jestli ne(jste) dva opravdu :-)), stejně je vše třeba brát v úvahu, i v Postoloprtech. A neporoučej tady nikomu, pouze svůj názor nabídni "do placu", aby komunikace na jednom fleku a úplně zbytečně nepřešlapovala ..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter