|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Celý rod toto roční období od nepaměti miloval. Jedním ze smyslů žití bylo dávat nejrůznější dárky všem členům při slavnostech a naslouchat druhým.
Všichni, od nejstarších po nejmladší, obdarovávali druhé jak dárky fyzickými, tak těmi, které se, podle myšlenky jednoho člena, vznášejí, pronikají do duše a naplňují ji radostí a krásnem.
K tomuto poznání vedli své potomky od nejútlejšího věku. První letní den uspořádala vždy rodina slavnost, která se konala v prostorách obrovské zahrady. Všichni, podle určitého plánu a systému, s několikatýdenním předstihem, připravovali vše potřebné podle letitých seznamů, které neustále doplňovali a mezi sebou konzultovali. Každý rok byl tajným hlasováním určen Předseda slavnosti. Nikdy nesměl být zvolen dvakrát za sebou. Mohl, a také nemusel, si vybrat místopředsedu, kterému se říkalo Zástupce. Předsedové tohoto práva nikdy nevyužili. Pracovali s dosavadními seznamy a všichni vzhlíželi s úctou k seznamu číslo jedna, který během slavností visel ve zlatém rámu v hale, aby byl poté opět svěšen a uložen do trezoru. Během roku jej z důvodu pořádání dalších slavností vyndali a opět pověsili za přítomnosti všech členů na určené místo.
|
|
|