Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kluci z kolekce Kluci
Autor: jafa (Občasný) - publikováno 14.9.2015 (20:24:27)

Tmaví kluci jsou na světě nakreslení jemnou linkou černé tuše.

 

Jejich vlasy pramení ve zchladlých, ale vskrytu ještě živých oharcích, a proto svědčí o stále plápolajícím ohni.

 

Tmavé vlasy chutnají jako dřevo.

 

Uzavírají tváře jako pevný rám, nebojácně střeží drahocennou krásu.

 

Tmavé vlasy voní jako zemina mokřadů.

 

Jsou neodolatelný vodopád marnosti, který se samozřejmě nabízí, aniž by mohl omrzet.

 

 

Bílí kluci nosí na hlavách zlato, světlo a třpyt.

 

Světlost jejich vlasů je hloubka, bezelstně se zrcadlící na povrchu.

 

Zlato jejich vlasů je návnada, vábnička odvádějící pozornost k nádheře šperků, aby se na ní ukojili povrchní hledači a nevyplenili skutečný poklad.

 

Barva jejich vlasů je záře tryskající anebo prosakující z hlubin těla ven.

 

Světlost jejich vlasů je hebkost, nevinnost, průhlednost a prostupnost.  Připomíná lehkost věcí, které neváží nic a nic netíží.

 

Světlé vlasy chutnají jako voda, jako chmýří, a voní jako vůně sladkých bylin.

 

Bílí kluci svítí, zatímco tmaví hoří.


Poznámky k tomuto příspěvku
F.N. (Občasný) - 14.9.2015 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter