Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dáma s hranostajem
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 18.9.2015 (09:26:17)
70x50 lepenka s plátnem akryl 2001


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 18.9.2015 > Pohodová expresivní malba s vtipným (doslovným) názvem, pobavilo.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 19.9.2015 > čtenář>  :)
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 18.9.2015 > žlutá hmm pobavilo :) ta je rozmazlená
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 19.9.2015 > Ovečka>  Bylo to takový žlutý období, díky.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.9.2015 > ... zábavná, velmi expresivní "manipulace" s klasikou,
žije si to svým životem, čas "(ne)hraje" svou roli...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 19.9.2015 > Mima>  Zdravím ,ti klasici mě vždy nějak provokovali, ne ve zlém, spíše se k nim vyjádřit- vymezit. Díky za, jako vždy, brilantní poznámku. Zdravím.
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 18.9.2015 > Vtipné i děsivé...
Body: 4
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 19.9.2015 > P.V.Ctihodný>  Zdravím, třeba trochu dada , díky.
<reagovat 
Čtenář - 18.9.2015 > jeeeé to je dobré, Hranostaj je cica?
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 19.9.2015 > čtenář>  Asi přímo kocour ,.
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 19.9.2015 > Takhle od srdce jsem se nějaký čas nezasmál. Chci to. To je kurva do prdele paráda. Napiš mi prosím, jestli je to k mání.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.9.2015 >
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 20.9.2015 > ...tak jsem se trochu porozhlédl (jen trochu)a zůstávám poněkud zmatený. Z domnělého, nesmělého autora, vyklubal se, zdá se, práskaný starý harcovník štětcoruký Jiří. Nicméně Dáma s hranostajem mi učarovala a velmi toužím, aby mi rozešťasnila domov. Již mám malou skleněnou myšku (nyní invalidní), kterou jsem vysvobodil z potupného zrcadlového stojánku a jako domov jsem jí postavil upovídané hodiny. Je nám však spolu smutno. Avšak, kdyby s námi bydlela Dáma s hranostajem, vše by najednou dávalo smysl. Bytelný ruský stroj halekal by: TIK-TAK-TIK-TAK..., kocourek soustředěně mydlil housličky, myška tančila by na zápraží rozlítaných hodin a Dáma přešťastně se smála té taškařici. A já, klidně odešel bych do práce, zanechávaje za sebou spokojený domov, kde věci stávají se osobnostmi a je jim spolu dobře. Je-li tedy ve Vaší moci Dámu s hranostajem mi přenechat a najdete-li k tomu vůli, napište mi prosím, čeho se musím vzdát, aby se tak stalo.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 20.9.2015 > Sallybill>  Dobrý den, je mi nesmírně líto, bohužel tento obraz není již dávno můj. Omlouvám se, že jsem publikoval něco co nevlastním. Ptal jsem se majitelky, ale nechce se obrazu vzdát. Snad bych mohl vytvořit nějakou aktualizovanou obdobu, D. s h. č.2 Zatím zdravím .



<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 22.9.2015 > Li-po11> Když jsem vám psal poprvé, zvažoval jsem i tuto možnost, ale evidentně jsem na ni nebyl připraven. Sám bych to nikdy nenavrhnul. Pořád na to myslím, říkám si: "to už přeci bude něco jiného, co když to bude moc jiné?" Pak se mi dere na jazyk spousta požadavků, ať je tam to, či ono,a na tohle abyste hlavně nezapomněl...
Nebudu říkat nic. Vše, co Jste tu vystavil má duši a pokud Jste ochoten pro neznámého vytvořit, co už Jste jednou stvořil, velmi si toho vážím. Pokud tedy uznáte, že byste mohl, pak tedy prosím, stvořte mi Dámu s hranostajem, ten jeho trčící zoubek mi nedá spát. Je-li ještě naživu, pozdravujte ho ode mne. Přeji mnoho pěkných dní a nemálo těch krásných.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 22.9.2015 > Sallybill>  Zdravím vás, alespoň se pokusím, uvidíme jak to dopadne. Nikdy to není úplně ono. Nejlépe když je trochu změna. Dám včas vědět. Zatím zdravím.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 23.9.2015 > Li-po11> Děkuji, budu trpělivý. Mějte se fanfárově.
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2015 > Sallybill> a není ti vůbec blbé srát se někomu do prdele i když ti jasně řek že obraz už nemá..? kdo to kdy viděl chtít znovu to samé to napadne jen debila
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 26.9.2015 > Sallybill>  Zdravím, něco jsem stvořil, nevím jak se vám to bude líbit, je to přece jen trochu jiný. Když ne, tak nevadí.
Zbývá technická otázka jak si to dílo prohlédnete, kde ho mám zobrazit. Zatím zdravím .
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.9.2015 > Li-po11> Už jsem Vám napsal. Napadlo mě, že jsa tu nový, nevšiml jste si. V pravém horním rohu obrazovky Vám bliká obálka, když na ni kliknete, odkáže vás to na korespondenci, která je jen mezi námi. Pokud to nenajdete, napište mi prosím sem, já už si to pohlídám.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 26.9.2015 > čtenář> Začni už konečně řešit sám sebe, nebo se z toho zblázníš.
<reagovat 
 Čtenář - 11.10.2015 > Sallybill> potkan
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter