Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svatební foto
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 20.9.2015 (18:38:55)
A2 papír koláž asi 2012. (Jakákoliv podoba je čistě náhodná)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 20.9.2015 > Toť moja rada znie: Kašli na politiku a maluj svoj svet , svoje veci.

<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 21.9.2015 > čtenář>  Mám rád legraci .
<reagovat 
Čtenář - 20.9.2015 > je mi tě líto:(
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 21.9.2015 > čtenář>  A to ještě nevíš, kdo je vlastně kdo. :)
<reagovat 
čtenář Evka - 21.9.2015 > Viděla jsem je spolu naživo - byl to smutný pohled - ona se nesla jako dámička, on vypadal spíš jako homeless ...
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 21.9.2015 > čtenář>  Zdravím, :)
<reagovat 
Čtenář - 20.9.2015 > podobne a od srdca.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 21.9.2015 > čtenář>  Díky , :)
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2015 > Takové rádoby neumělé koláže na mne vůbec ničím nepůsobí. Připadá mi to jako výsledek arteterapie třeba v psychiatrické nemocnici (to jsem už dávno psal, tak se akorát opakuji). Za nějakou dobu lidé zapomenou kdo je kdo a výpovědní hodnota koláže se zase o mnoho sníží. Ale když tě to baví, tak takové koláže dělej dál, třeba si na ně tady zvykneme.
<reagovat 
Čtenář - 22.9.2015 > Aaá predsa sa riťolez ozval pán spravodlivý a najmúdrejší.
Tá ti musela niekedy stúpiť na kurie oko a zakomplexované ego.
Urážaš skutočne rafinovane. Tu určite nedávaš pseudorady a neodborné názory. Je mi ťa lúto .
<reagovat 
Čtenář - 22.9.2015 > 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 22.9.2015 > čtenář>  :)
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2015 > je mi tě moc líto chudáku.
<reagovat 
Čtenář - 22.9.2015 > Týmto svojim príspevkom si dokázal , že máš more volného času
šípy zloby vysielaš sám, potom odrazu chceš mier.
Dokázal si, že nie si normálny. Dúfam, že Mima nebude na teba
reagovať.




<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.9.2015 > čtenář> ...Říká se ... "Mnoho psů, zajícova smrt"..., já bych opáčila nejspíš... "Jeden pes, mnoho zajíců si dál chrupe zelí" ... Díky za projevenou podporu, není jí nikdy dost, ale jedna-každá bohatě stačí, a potěší... Reagovat je potřeba, nikdy se neví, co to udělá... Třeba jsem trochu naivní, ale takovou se znám :-))...
Nelze navigovat ani Li-po11, aby svorně s ostatními neotvíral a nehodnotil příspěvky bovala a Mír-zemi.
A co se ví o Li-po11?..., že dává fajn příspěvky, a to tak moc dobrý, až se jeden podiví, že komentuje místy i kladně výše zmíněné dva autory ...
"Ať si každý co chce říká, každý z nás chce si hrát, odmala až dovelika hraje si, a rád...."... Vono to nějak dobře dopadne :-))...


<reagovat 
 Čtenář - 24.9.2015 > čtenář> Zklamal jste mě. Začínám věřit tomu českému čtenáři, vám už ne.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.9.2015 > čtenář> ... věřit sám sobě ještě zbývá...
<reagovat 
čtenář Čtenář prtek - 26.9.2015 > Mima, ty budeš pořád prtkovat...tvá neodborná hodnocení poškozují pořád dobré i špatné autory - ty prostě umění nerozumíš a "příprtkuješ", aby ses každému zalíbila...nech toho konečně, prosím, aby byl konečně klid a Totem se zase rozjel!!!
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2015 > Mima pochop to on musí mať posledné slovo. Neznesie, aby niekto iny komentoval obrazky okrem neho.Jeho kritiky su vysoko odborne podla neho ,
jeho arogancia sofistikovana, ale chce klid.
Zoziera sa, čo ti opat odpovie. Pripravuje sa na to, ako malý pokakaný chlapec. Stále opakuje ako poškodzuješ autorov.
Napriek tomu, že nič také sa nedeje.
Chce klid, ale pred tým vystrelí ten svoj śíp nenávisti a malosti.
Je to očividné. Tento človek má problém zrejme vydržať sám so sebou.
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2015 > čtenář> To jsou tvoje nesprávné domněnky a výmysly. Nevím,jak jsi na ně přišel. Jsi úplně vedle, ale to asi slyšet nechceš. Jestli takto uvažuješ i ve svém osobním životě, tak je mi tě upřímně líto. Nechápu, proč stále útočíš a rozeštváváš Totem. Nemůžeš překousnout, že jsme se s Mimou konečně domluvili jako lidé, aby zde byl klid. Teď dokažuješ, že ti vůbec nejde o klid na Totemu. Jsi obyčejný štváč, asi máš z toho radost.
Sám ses pasoval do role policajta na Totemu. Chtěl bys určovat, kdo zde smí a nesmí publikovat a co může publikovat, kdo smí a nesmí komentovat příspěvky, kdo se může a nemůže domluvit. Ano, to tě nesmírně štve, že trošku rozumím výtvarnému umění, konkrétně – že mu rozumím více, než ty. A toto nemůžeš strávit. To tě dlouhodobě nesmírně žere a užírá, proto mi to čas od času dáváš najevo. Nejraději bys mě tady neviděl, protože se domníváš, že tady můžeš rozhodovat o všem. Jsi chudák. Co s tím uděláme? Asi nic, takový prostě jsi a takový zůstaneš, na okraji slušné společnosti, která se umí domluvit, zatímco ty ne.
Už jsem na tebe nechtěl reagovat, ale musím. Podle mne jsi zatrpklý a zakomlexovaný člověk, který má problémy sám se sebou a je neschopný se s cizími lidmi slušně domluvit. Stále vyvoláváš rozepře. Je mitě líto, určitě ve svém osobním životě to nebudeš mít lehké. Zatrpklost a agresi přenášíš i do Totemu.
Žádám tě – přestaň se mnou zaobírat, útočit a napadat mne. Najdi si laskavě někoho jiného. Tvými posledními agresivními poznámkami jsem si uvědomil, že jsi zřejmě chudák, postižený člověk, nebo podivín, možná i psychicky nemocný nebo nevyrovnaný člověk, takové jedince ctím a nijak jim neubližuji. Věřím, že ve tvé duši sídlí i kousek dobra, které se taky chce projevit. Držím ti palce, ať se ti to podaří.
<reagovat 
Čtenář - 26.9.2015 > Presne si teraz vystihol svoje zrkadlo svoj profil.
Je to neuveritelné, ako sa ti to vobec podarilo. Tvoj osobný život,
tvorba jedno velké a úbohé prázdno.Ako je to vobec možné?
V podstate si opísal svoj život. Postižený clovek,podivín, nevyrovnaný človek , neschopný človek zatrpknutý tým všetkým ma častuješ. Vygoogli si svoje meno dnes večer a uvidíš jedno velké nič.
Necítim k tebe ani štipku nenávisti, ale lútosť velkú.
Držim ti palce , aby si neostal s tou svojou zlobou medzi štyrmi stenami úplne sám.


<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.9.2015 > ...koláže jsou mi blízké, není žádná legrace udělat je dobře. Téma vyjádřené poskládáním prvků v rolích symbolických,v souvislostech zřejmých, či tajuplných..
Tady postrádám něco vizuálně ...., vnímám i koláž jako obraz..., zdržím se bodování...

P.S. Jaké to štěstí, že zázrakem zmizel opět na čas nejúpornější z prudičů..., že bychom pochválili redakci? :-))....
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2015 > Mima> P.P.S.: Redakci netřeba chválit - akorát teď v poslední době nikomu z autorů neubližuješ svými rafinovanými pseudoradami a nevhodnými neodbornými názory. Takže nemám na co upozorňovat, což mě moc nebaví, ale na druhé straně mi to nedá se autorů zastat. Ale na to jsi už snad přišla sama.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.9.2015 > čtenář> Pokud autoři stojí o Tvé zastání, jejich volba ...., ale na tos už snad přišel sám... Komentuju příspěvky dál, a divím se, že to nějak uniklo Tvé pozornosti ... Možná jsi zrovna prudil někde jinde ..., Tvá zábava si musí najít cíl, jinak budeš chřadnout na duchu ještě více. Tak vzhůru na další cesty !!!, a pohodlný boty, případně i náhradní nezapomeň ...
<reagovat 
 Čtenář - 22.9.2015 > čtenář> Trotl Totemu.
<reagovat 
 Čtenář - 22.9.2015 > čtenář> Trotl Totemu.
<reagovat 
 Čtenář - 22.9.2015 > Mima> Tak to jsi mě špatně pochopila. Opravdu si myslíš, že mi to dělá potěšení upozorňovat na tvé občas neodborné poznámky, rafinovaně podané, které mohou autorovi – ale i ostatním čtenářům – uškodit a následně čelit tvým útokům a útokům jednoho zdejšího arogantního a sebestředného Slováka a vypadat na první pohled jako nějaký prudil? Tak to jsi na velkém omylu.

Zdůrazňuji – nic osobního proti tobě nemám, ale mám v povaze vystupovat proti nespravedlnosti a i v případě, když někdo ubližuje či škodí druhým. A to se ve tvém případě někdy děje – nevím, zda úmyslně anebo neúmyslně. A taky zdůrazňuji, že ne všech tvých příspěvcích. Tvé příspěvky jsou zajímavé, čtivé, mají zajímavé myšlenky – proti nim absolutně nic nemám, dokonce je rád čtu. Ale pouze do té doby, než do nich vložíš „jedovatý škodlivý šíp“ - to se potom, to přiznávám, proti němu ohrazuji. Možná trošku nešikovně, ale ohrazuji.

Už jsem to tady jednou psal – Totem asi kolem let 2004-2008 byl excelentním kulturním serverem. Sešlo se tady poměrně dost vynikajících autorů různého zaměření, kteří byli na jedné lodi, ctili se a navzájem si slušně radami pomáhali. Jenže tehdy fungoval výtvarný redaktor, který celou výtvarnou sekci opatroval a vše uváděl do patřičných mezí. Potom jsem roky tento server nesledoval a když jsem se zde vrátil, sleduji už bohužel trosky bývalého Totemu. Nepůsobí zde redaktor a výtvarný prostor zaujali nevýrazní a až podprůměrní autoři. Ale buďme rádi za to, že Totem stále existuje, že se našel člověk, anebo lidé, kteří se starají, aby Totem fungoval, kteří platí hostování na serveru apod.

Až teď v nedávné době se zde objevil vynikající Li-po, jehož díla začínají zdejší návštěvníci postupně chápat a slušně hodnotit. Li-po je podle mého velice slušný pán a s ním se zde navrátila kvalita a slušnost. Alespoň částečně. Je pravda, že on sám Totem nezachrání. Když jsi byla na poslední dovolené, byla tady na Totemu pro mne za poslední dobu nesmírná pohoda. Li-po publikoval svá zajímavá díla, ty jsi nevysílala své ojedinělé „jedovaté šípy“, ten arogantní a hrubý Slovák se taky moc neprojevoval, prostě pohoda. Potom ses vrátila z dovolené a začala psát své zajímavé příspěvky. Naštěstí bez těch „šípů“, takže pohoda trvala. Až doteďka, kdy jsi napsala své P.S.

Nevím, jestli to přijmeš, ale navrhuji klid zbraní. Osobně nemám rád hádání, vzhájemné osočování a napadání jeden druhého. V tom si vůbec nelibuji. Pokud to přijmeš, slibuji, že na tvé náhodou případné neodborné a škodlivé poznámky upozorním kultivovanou formou bez ironie a sarkasmu.

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.9.2015 > čtenář> ... Nevím, zda jsi zrovna odborníkem na "neodbornou škodlivost poznámek" jiných, a znalcem povolaným na odklonění "mých jedovatých šípů". Musím Tě určitě zklamat, na dovolenou nejezdím častěji, než kdokoliv jiný z mého blízkého okolí... Nejsem si vědoma toho, že bych najednou změnila své vidění světa, postoje, názory, a emoce. Pokud se někdo nechová hrubě, ani já to nečiním, a pokud uráží, odpovídám zase jen slušně. A když se dopustím přeci jen nějaké ironie, tak v únosném rámci běžné diskuze... Možná by stálo zato, abys ty mé "šípy" vynašel, a připomněl mi je.. Taky existuje možnost, kterou navrhuješ. Já na svém způsobu komunikace nebudu nic měnit, zatím jsem zde měla co do činění s několika arogantními a útočnými "čtenáři", opravdu dost nechutnými a primitivními poznámkami mne častovali, ale převážně se ve zdejším prostředí necítím být vydělená z možnosti psát své komentáře, a reagovat na komentáře jiných. "Klid zbraním" jsem myslím navrhovala i nepřehlédnutelnému "prtkovi", pak tu byli najednou hned dva.., mně tedy opravdu nebaví zbytečně ztrácet čas dohadováním se, "kdo je vlastně kdo", ani co se proměn nicků autorů záhadných či dřívějších týče...A nesděluji vždy vše, co mne okolo toho napadá... A taková "otáčka", jakou dnes tady od Tebe čtu..., nezdá se mi, ale může být.
Jestli jsi to opravdu Ty, čertví, a všímej si, i tak vždy píšu oslovení s velkým písmenem na začátku.....
Vlastně jen taková drobnost nakonec..., ale o něčem svědčí... Že to nemá být hra na schovávanou, zažila jsem zde taky "starý zlatý časy", kdy jsem uctivě skláněla hlavu, když mi v komentáři někdo naznačil, že něco je špatně, a co třeba s tím dál, a lépe... Snad není má odpověď příliš "rafinovaně podaná"...

<reagovat 
 Čtenář - 24.9.2015 > Mima> Díky za odpověď. Jsem rád, že jsme se v klidu domluvili. Dobré vzájemné komunikace je zapotřebí. Dostal jsem se do pozice, která není mou vlastní, nevyhovuje mi a pokračovat v ní nehodlám.
Je nutné „šípy“ vyhledávat a připomínat? Asi ano, když chceš. Nebyl jsem tehdy konkrétní, jen jsem naznačoval, moje chyba. Možná se k nim časem dostaneme.
Ohledně „prtka“ - zcela jsem nepochopil jeho konkrétní důvody útoku na tebe. Proto jsem se k němu nepřipojil, nebylo by to ode mne vůči tobě fér. Mně nejde o tvůj odchod z Totemu, ale o upozornění (prozatím asi ne moc čitelné) na některá tvá hodnocení, která by mohla autory příspěvků poškodit v rozvoji jejich výtvarné tvorby. Proto mé reakce na tvé komentáře nebyly pokaždé, ale pouze, když jich bylo zapotřebí. V případě potřeby to budu dělat i nadále (a nejen u tebe), ale mírněji a budu více vysvětlovat; člověk se pořád učí. (Otázku, proč zde několik lidí vystupuje zrovna proti tvým komentářům, teď neřeším, tím by ses měla zabývat spíše ty.)
Přeji ti pohodové procházení Totemu a méně kontroverzních komentářů. A věřím, že si teď vše nejasné v klidu vysvětlíme.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 25.9.2015 > čtenář> ... asi si úplně nerozumíme..., ale nechť, kromě komentářů "prtka" a Tvých mne nikdo nenabádá, abych nějak přehodnotila své názory a náhledy. Nezabývám se už "kontroverzními" komentáři z let předešlých, tedy zhruba od r. 2006, převažovaly vždy ty upřímně konstruktivní, ba i pozitivní, oboustranně. Hledat "šípy" byla jen má pobídka "k zamyšlení", hloupé by bylo na ní trvat, zbytečné, zpozdilé, škoda času ...
Člověk se pořád učí, zapotřebí je nic nepodceňovat. Každé slovo má svůj význam, každá věta může zranit, jiná přinést vysvětlení... Nemám pocit, že bych snad někoho mohla poškodit svým názorem, vždy je kolem spousta dalších hodnotitelů, jen si vybrat ...:-))

<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2015 > Mima> to sisi děvče velmi zjednodušila tebe a ty tvé debilní komenty tu nesnáší mnohem více lidí než jeden a já nejsem žádný prtek tak stupidní slovo sedí na debila který má mozek podobný tvému proto vrána k vráně ale ty nikomu ublížit nemůžeš protože jsi tak mimo co se týká umění že nepoznáš rozmazané hovno od obrazu jen si nemysli že tě tady tolerují kvuli oživení galerie která chcípla jak pes
<reagovat 
 Čtenář - 26.9.2015 > Mima> Ahoj Mimo, přestávám se zde orientovat, kdo je kdo a kdo reaguje na koho. To se stane, když se někdo nedrží vlákna. Psala jsi, že na tebe útočili dva čtenáři „prtkové“ + já mám výhrady, to jsme tři. Teď tady čtu snad tři až čtyři čtenáře, nějak nám těch nespokojenců přibývá. Ale nechme toho. Jak to tak sleduji, nabývám dojmu, že musím zveřejnit své konkrétní důvody a v klidu si je spolu prodiskutovat. Ale určitě ne tady u tohoto příspěvku, ale někde jinde, kde bude více klidu. Třeba spolu objevíme příčinu vzájemných nepochopení.

<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.9.2015 > čtenář> Ztrácím se místy v té podivné směsici komentářů, a je načase zabývat se něčím užitečnějším. Navrhuji tomu všemu dát odstup. Jak jsem někde výše zmínila, nepíši vše, co mne napadá, nebo co se domnívám, a netřeba právě teď zveřejňovat konkrétní důvody... Nepanuje zde dobrá atmosféra, a nechci se dál na ní podílet. Ať už jsem zapříčinila cokoliv, mé názory nemají až takovou váhu, abych totem přiváděla do zkázy..., o to se snaží jiní "lučištníci" ... Nechám si poradit od toho, koho si vážím, a kdo se vyjadřuje srozumitelně a neútočně. Snad se zadaří, a leccos se vysvětlí, když bude snaha.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.9.2015 > čtenář> ... omylem jsem poslala poznámku sama sobě..., jako P.S. k předešlému mému "adresnému" komentáři..., snad si i ten dodatek přečteš..., spolu s dalšími, kteří jako vlčáci čekají na každé další mé slovo, aby jej opět rozcupovali ..., když se už tak "pomnožili", že jsem za zajíce, co kličkuje, a přesto "nemá šanci"...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.9.2015 > Mima> P.S. .... Dá se při dobré vůli a při troše intuice rozpoznat, kdo je kdo, i když čtenářů přehršle... Autorů-čtenářů také několik, kteří se po dlouhém čase sem přišli nejen podívat... Díky za to, totem teď drží na nohou málo přispěvatelů, kterým se dostane kloudné reakce, málo je hodnotících, ještě méně profesionálů v tomto ohledu... Tak se Mima pouští někdy do drtících duelů, a nezůstane na kameni kámen, i když se tu jen odehrávají hloupé půtky v komentářích, kdy autor příspěvku je velmi pozorností upozaděn..., což je hodně špatně... Tak se sama za sebe omlouvám Li-po11, že jsem se nechala tolik unést emocemi ...
<reagovat 
 Čtenář - 28.9.2015 > Mima> Ano, plně s tebou souhlasím. Slétli se sem potížisté z obou stran a nic to neřeší. Počkáme, až se situace uklidní. Možná, že ještě budou psát své české či slovenské rozumy – dopřejme jim tu radost. Osobně tady už na žádný útok reagovat nebudu.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.9.2015 > čtenář> Nerozlišuji útoky české a slovenské, co se mne osobně může dotknout, to je něčí zloba, pramenící kdekoliv...
Reagovat nemá opravdu smysl, slova by se našla, ale škoda času a energie...
<reagovat 
 Čtenář - 28.9.2015 > čtenář> Táhni debile co trčíš lipovi z prdele a vtíraš se Mime kreténe.
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 22.10.2015 > dloho jsem na totemu nebyl, tak jsi mi unikl - máš zajímavý styl, jen tak dále
Body: 5
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 23.10.2015 > neandrtalec>  Zdravím a díky, konečně zase někdo s podobnou krevní skupinou.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter