Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oční banka
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 28.9.2015 (19:06:51)
70X50 Lepenka s plátnem akryl kol.r.1998


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.9.2015 > s z toho se určitě zas všichni poserou..
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2015 > už jenom čekat až se sem přihrne ta píča Mima nebo jinej debil co ti bude lízat prdel do sucha
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 28.9.2015 > čtenář> vem si prášek
<reagovat 
 Čtenář - 29.9.2015 > Sallybill> ty se do toho neser ty žebrácký zmrde ty ses mu v té prdeli přímo uhnízdil takové jako ty potřebuje každý výtvarník nejvíc žebrácké potkany
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 28.9.2015 > Hezký
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.9.2015 > Grafik>  Díky ,
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.9.2015 > Opět pobavilo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.9.2015 > P.V.Ctihodný>  Tak zdravím a děkuji, jsem rád .
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 29.9.2015 > chápu to jako hru, jestli se mohu zeptat, myslel jsi na nějaký /skrytý/ význam dvou aut?
Body: 5
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.9.2015 > František Vyrut>  Řekl bych, že ta auta jsou tam jen jako kulisy města(ulice). -Ale to první je zřejmě policejní a to druhý by mohl být policejní Anton. Možná chtěl někdo ukrást v bance oko a policie provádí zásah. Tím by se z obrazu stala ilustrace, což by také mohlo být. Možnou inspirací byl asi Dubuffetův? obraz "Strojky před penzijním ústavem". Omlouvám se za grafomanskou odpověď, auty jsem rozhodně nic, alespoň úmyslně nesledoval. Zatím zdravím a děkuji, také za dotaz.
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2015 > Opět pěkná malba, která se mi zamlouvá. Inteligentního humoru není nikdy dost a v malbě se s ním setkáváme poskrovnu. Trošku se mi nezdá kompozice - dole narváno, nahoře prázdno, ale proč ne.
Jak pozoruji, je to obraz, který asi vyvolává emoce. A to je dobře. Nejhorší je pro autora, když diváci projdou okolo a ani si obrazu nevšimnou. Určitou pohromou jsou ovšem diváci, u kterých se vývarné chápání zastavilo někde u přísně realistické malby - a co je ve vývoji dále, už nechápou, pochopit nechtějí a agresivně to dávají najevo.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.9.2015 > čtenář>  Zdravím, díky za recenzi.- Pozoruji již odedávna, že moje obrázky,(nebo má osoba?) rozdělují lidi na dvě nesmiřitelné skupiny. A nemyslím si, že by to bylo jen jistou abstrakcí výt. techniky, tak samozřejmě tvoří i ostatní. Jsou věci mezi nebem a zemí... Raději končím a posílám pozdrav.
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2015 > Lipo prostě jseš hvězda.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 30.9.2015 > čtenář>  Zdravím .
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2015 > vem si dva prášky.
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2015 > čtenář> takový co žereš ty? pro potkany? zajdi si k zvěrolékaři ať ti změní diagnozu na potrat nebo ať tě rovnou utratí vymrdanče
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2015 > čtenář> Dej si třetí prášek , aby tě sračka honila po poli a nemohl jsi zastavit.
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2015 > čtenář> jediná sračka jsi ty potkane žebrácká
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 2.10.2015 > Jednoznačně plný počet!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 2.10.2015 > Sniper> Tak zdravím a děkuji, jsem rád, že se líbilo ,.
<reagovat 
Čtenář - 30.9.2015 > Ať děláš co děláš hovno nevyleštíš a ty si to HOVNO.
<reagovat 
 Čtenář - 3.10.2015 > čtenář> to ses autorovi pěkně odvděčil za vyžebraný obraz nazvat Lipa hovnem to může udělat jen potkan asi ti ruply nervy ..vem si prášek ;)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 28.9.2015 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.9.2015 > Mima>  Díky a posílám pozdrav .
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima> Jiří Anderle - nikoliv Andrle - je akademický malíř a grafik. Li-po11 svými díly ho vůbec NIČÍM nepřipomíná!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=j.anderle


A opět - ne Vladimír Skrebl, ale Skrepl!!!
https://www.google.cz/?gws_rd=ssl#q=vladim%C3%ADr+skrepl+%C5%BEivotopis

Komu to tady "žerete" a mlaskáte si nad "padílky"? Mír Zemi,Boval atd. v jednom? Si asi doma pěkně chechtá, vy umělci zazobaní!!!

Mima, mohla bys oprtkovat pětkami a doporučit i každý prtek, všeznalkyně a potápěčko TOTEMu!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter