Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Je tolik...
Autor: Tomos (Občasný) - publikováno 19.3.2003 (12:07:46)

Je tolik…

 

Je tisíc způsobů, jak zdokonalit ženu

Když se na ně díváme s nezkrotnou vášní,

Hledí mimo nás.

A my slyšíme pouze svoje srdce

A tikot hodinek na zápěstí.

 

Je tolik způsobů, jak zdokonalit ženu

A my nevíme, co s tím.

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 19.3.2003 > v prvním verši máš... zdokonalit ženu
a ve druhém díváme se na ně... chtělo by to vybrat jednotné/množné číslo... není v tom nic nového, nevim, jestli tim zdokonalenim myslis sperky,obleceni... jestli ano,pak je to prilis slaba myslenka na tolik slov... nejlepsi je opakovani te hlavni věty... jen by to chtělo líp vyplnit...
<reagovat 
TenOfNine (Občasný) - 19.3.2003 > Prosímtě, mohl bys mě zdokonalit? Nevím, co jsi chtěl svou básní říct.
Body: 1
<reagovat 
rabako (Občasný) - 19.3.2003 >

Je tolik.... možností, jak vyplnit tuhle báseň, nebudu ti říkat, žes ji měl napsat jinak, prostě jsi ji napsal a předkládáš nám ji takovou , jakou jsi ji chtěl mít... Asi jsem nepochopila hlavní myšlenku - pokud chceš něco zdokonalovat, nejsi s tím (s ní) spokojený, jak to ale souvisí s hodinkama na zápěstí, kterým se tedy věnuješ asi víc než jí a s tvým srdcem, které také posloucháš víc než její, to nevím...

Tak co s tím? ;o)


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 19.3.2003 > Já nevím. Báseň má podle mě dokonalou formu. Jen to sdělení o tom, jak zřejmě muž zdokonaluje ženu nejsem schopna akceptovat. Protože nevím jak. Já bych to vnímala, že ve svých očích ji zdokonaluješ sám pro sebe, pak je to zřejmě neobratně vyjadřené. Ale jinak: věřím, že jinak by to mohlo být skvělou básní.
Body: 3
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 19.3.2003 > rabako... zase to tolik nerozebírej, dyť je to jenom básnička :-)
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 19.3.2003 > Žádná žena není dokonalá, když "hledí mimo nás". Myslím, že o tom ta báseň je. Dokonalá může být často jen v představách, zatímco "tikot hodinek" nás nekompromisně vrací spět do reality.
Body: 1
<reagovat 
Tomos (Občasný) - 19.3.2003 > Nerad to dělám, ale nedá mi to nereagovat, tady jde o to, že ,co se na první pohled zdá dokonalé, skrývá v sobě něco, může pro nás skrývat něco hořce osudového, ale přesto se nám tají dech a tikot hodinek může symbolizovat ubíhající čas, který třeba. ztrácíme tím, když se zdráháme něco udělat. A uhýbající oči? .......Já nevím jak to vysvětlit. Nerad vysvětluji svoje verše.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 20.3.2003 > Nevysvětluj, když nerad vysvětluješ. Já jsem si to vysvětlila žensky po svém, hned na první přečtení, než jsem se dostala ke komentářům.
A LÍBÍ SE MI TO MOC.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter