Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stud
Autor: Sniper (Občasný) - publikováno 5.10.2015 (00:44:17)
Olej. 65x80cm


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.10.2015 > Zajímavá barevnost.
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2015 > Vidím zde podobný problém jako u předešlé malby, ale zde mi obraz připadá o hodně lepší: jako celek docela ujde, ovšem nacházím v něm ryzí prvky amatérské kresby převedené do malby (to ale nic nezachrání). Líbí se mi členitost obrazu i zajímavá barevnost.
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2015 > Farebnosť upúta už pri náhlade. Obrázok je rozbity a je tam toho zbytočne vela.
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 6.10.2015 > boží!!! :) a ten čoklík je super ... čumilové super :D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 6.10.2015 > Ovečka: Děkuji! Děkuji! :D Ten čoklík je k upřesnění krátkosrstý jezevčík, fenečka jménem Larinka :D Vím...zrovna naturalisticky ztvárněn není. Ale to by již do konceptu malby moc nesedělo :)
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 6.10.2015 > Čtenář: Je záměrem aby postavy a vlastně kresba která je převedena do malby byla až dětinská. Vážím si ovšem vašeho názoru. Jak se říká...,,Sto lidí, sto chutí. :) Člověk není se svým dílem zcela spokojen nikdy. Ani nemůže být..to by bylo sebestředné. Umělec si ovšem musí vždy stát za svým. A já si za tím stojím. Ale rád si kritiku vždy vyslechnu :)
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2015 > Sniper> Já ti nevím, ale zobrazené postavy mi vůbec nepřipadají dětinské, či dětské, ale ryze amatérské - tedy nedobré. Jak jsem už psal, jsou zde dva kontrasty - dobré pozadí a barevnost oproti nedobrým amatérským postavám. Ale asi to tak chceš.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 5.10.2015 > ...ta výstava bude nejspíš hodně zajímavá. Kdy a kde, a jak dlouho potrvá?...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Čtenář prtek - 10.10.2015 > Mima> Sniper prevleceny, ty tady davas dalsi prtkoviny, ktere by jiny server smazal, ale Lipo a Mima te ochranuji - ze jste se vy "ctyri"vcetne bovala spikli?
Jo srandu si delat z Jezise, to umis!


Desne jako u Li-po.

Mima, stahni se do bazin, je tu z tebe tezky vzduch, ty zasvecena kriticko!
Omlouvalo(?) by te jen to, ze si komentujes vlastni nicky - to by pak byla schizofrenie...
<reagovat 
Sniper (Občasný) - 5.10.2015 > Měla být teď v listopadu na Velehradě. Ovšem rada rozhodla, že místo mě tam dají něco jiné a ze dne na den mi posunuli termín až po novém roce. Což jsem se dozvěděl z mailu až právě dnes. Zjišťuji že v čechách se stále najdou místa, kde konzervatismus z dob minulých přetrvává bohužel stále i v dnešní době. Asi jsem nebyl dost ,,uťáplý,, ve svém projevu. Kdybych maloval šeříky ve džbánu či kopíroval slunečnice od Gogha tak by jsem odsunutý nejspíše nebyl. Přestávám pobírat myšlení lidí. Jelikož nemám žádného ,,agenta,, tak si to vše zařizuji sám a z rozhořčení právě hledám prostory někde v Brně, kde by menší výstava mohla proběhnout ještě tento rok. Jistě dám s náskokem vědět a přidám pozvánku :)
<reagovat 
 Čtenář - 11.10.2015 > Sniper> že se nestydíš takový sračky vůbec chtít vystavovat se nedivím že o to nikdo nestojí tak amaterskou a podprůměrnou hovadinu jsem dlouho neviděl
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter