Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Milované město
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 22.11.2015 (12:39:17)
Jakmile skončila poslední návštěva jejího milovaného města, těšila se již na další.
Do deníku, kam si již dlouhá léta psala podrobnosti o všech návštěvách, si hned přepsala datum, názvy navštívených obchodů a dalších míst, setkání plánovaná i náhodná, seznam dárků a dalších koupených věcí, seznam navštívených kaváren, v nich vypitý a snězený sortiment, s hodnocením: a/ lahodný, přes b/ nic moc k c/ fujtajbl! pes by to nežral!
Návštěvu obchodů měla zakreslenou na mapě. Jednotlivé trasy od sebe oddělila třemi barvami: červenou, modrou a zelenou. Jako u turistů, poznamenala. Byla jsem u nich tři roky, mám prošlapané lesy, louky, stráně.
Červená trasa zahrnovala tři butiky a velké nákupní centrum. U jednoho butiku měla zakreslené srdíčko, protože se zde seznámila se sympatickým pánem, vyměnili si telefony, ale on se již nikdy neozval, po dlouhé době ho náhodou zahlédla na témže místě, jak stojí s nějakou ženou, drží ji za ruku a oba si hledí upřeně do očí.
Modrá trasa zahrnovala několik zastávek, mezi něž patřila dvě knihkupectví, antikvariát, oblíbená restaurace a prodejna s veselými dárky, jak ji pojmenovala. V posledně jmenované, vzpomněla se smíchem, zakoupila před léty masku na karnevalový rej. Chtěla provést malou zkoušku, a tak ji vzala do práce. O přestávce udělala na kolegu budliky budliky. On ji silně nepochopil, protože jí vzápětí sdělil, že u ní jsou všechny masky světa zbytečné, ona je celoroční.
Zelená trasa zahrnovala lékárnu, starožitnictví, dvě české prodejny se smíšeným zbožím, v první si kupovala vždy stejný druh klobásy bez pečiva, ve druhé studentskou pečeť. Jednou dostala na obě obrovskou chuť, a tak studentskou pečeť přikusovala ke klobáse a naopak. Kabelku měla v tu chvíli zavěšenou na krku. Trasa dále obsahovala tři vietnamské večerky, v každé z nich si, jak prohlásila, musela koupit něco na zub, i kdyby to bylo bůhvíco. Nejraději si kupuje kinder vajíčka a vždy je napjatá, co v nich najde. Doma v ložnici na poličce má sbírku krásných kinder obsahů, jak se jednou vyjádřila.


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 22.11.2015 > tohle mě opravdu baví - takhle si to přesně mapuju ve městech, tuhle jsem si takhle vytyčila trasu modrou, bílou a červenou ...
Doporučil 
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 24.11.2015 > anae> Ahoj anae, opravdu sis ty trasy vytýčila,? Děkuji za zastavení a zdravím,..., asi jak je svět podobný. P.S.: Co se povídky týká, mám jeden motiv, ale ten mám rozpracovaný. Měj se fajn, Franta
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 22.11.2015 > :-)
Body: 4
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 24.11.2015 > Gogin> Ahoj, děkuji za zastavení
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter