Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"..ad děti z kolekce nezařazen
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 5.1.2016 (16:07:14)

"(( .. ..


Je ..dobré pro lidi, ale i pro další ..vyšší ..živočichy v ..bipolaritě -a tedy i ..zde u nás dole na Zemi-se vyskytující míti ..polaritně protikladného partnera, a s tím zplodit potomky, děti ((...)) . Z tohoto důvodu byl u těchto vtělenců do vývojově složitějších těl Stvořitelem opuštěn opuštěn koncept ..bezpohlavn.ího ..rozmnožov.án.í, -i když ten je ..přirozenější a jednoduší, a nemohlo by tedy od něj být upuštěno bez zásahu ..vyšší silné vůle ((...)) .


Pro jedince tvořící ..lidský pár je potom dobré mít nejméně dvě přeživší je potomky (( části jejich energetic. těl vsouvají se v oblasti temenehlavy do ..jemnohmotn.ého těla rodiče, a tím jej ..rozšiřují a ukotvují, ale i regenerují a ..celkově oživují - je to vlastně i jedna z forem ..splátky dětí rodičům za jimi  poskytnutou energii, kterou je rodiče v mnoha ..mírně i více ..obdobn.ch. formách dotují především v období jejich dětství a mládí )). Prozřetelnost z tohoto








důvodu také dost často trestá ty, kteří ..ze své vůle mají méně než dvě děti, jelikož se tím tito jedinci ..brzdí ve svém vývoji, a zpostředkovaně navíc zpomalují i celkový nejen postup, ale vlastně i samu ..udržitelnost ..tohoto světa ((...)). Jelikož ..malé se přispůsobuje velkému (( ale i naopak, vliv je ..samozř. obousměr.n. )), postihuje ..vyšší moc ..trestem i celé obce a celá společenství, ..., celé národy, ve kterých se tato nepřirozenost (( a ovšem i jakákoliv jiná, která je v rozporu s kladnou vývoj. spirálou )) stane ..normou, ..zvyklostí ((...)).


Přímým trestem pro každého rodiče, který ..ze svvé vůle má méně než dvě děti, je např. zvýšená míra stressu z toho, že ..počet jeho ..žijících dětí klesne pod počet ..dvě, a obávají se tohoto stavu oprávněně - situace, při které se z temene

hlavy ..odbourává i jen polovina ..nosného energet. pilíře; ..tento stav má totiž již ..velice přímý dopad na celkovou vitalitu jejich těla. Přinejmenším částečně může být tento stav ovšem kompenzován ..pozemskou přítomností dalších generací potomků, tedy vnuků a pravnuků, apod. ((...)). Již složitější bývá tato kompenzace ..ze směrů dalších, kdy ještě nejúčinější se jeví tato být logicky od dětí souroz.enců, tedy od synovců a neteří (( a zde je opět ..jedna přímá ..souvislost - dneska v našem národě nebývale narostla četnost výskytu některých chorob, které se jen zřídkavě vyskytovaly ještě i např. před 100 lety, nemluvě o dobách ..dávnějších, přestože tehdy byly jiné velmi ..pádné a četné důvody ke stressu -ten totiž byl většinou jen ..krátkodobý, ale plodil-li člověk v určitém období života v průměru jedno dítě ročně, ten ..možná nejpodstatnější ..stressor dlouhodobý -, i když mnohdy pouze podvědomý -ten z nedostateč.ného počtu ..množství dětí -mezi ..těmito většinou chyběl )).


((...))

))



."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 2.1.2016 > "

."
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 5.1.2016 > Zajímavý směr k zamyšlení. Akorát nechápu ty dvoj a trojtečky a závorky a nedovedu si představit, kterak k textu přispívají. Připadá mi to jako psané během běhu z hořících pozic. S veškerou úctou nabízím domněnku, že sdělení by prospělo, bylo-li by zpracováno selštěji.
<reagovat 
 čtenář Zeanddrich E. - 6.1.2016 > Sallybill> "Ahoj. Psáno je to v rychlosti , v tom se tedy rozhodně nemýliš :), a dvojtečky zatím nahrazují uvozovky, víceméně také ..především kvůli rychlosti_:), to jsem zde již někde vysvětloval, tuším, a za celkově zatímASI..značně nedostatečnou editaci se znovu omlouvám; ..trojtečka, pokud se tam někde vyskytuje, znamená prostě ..klasickou trojtečku.. :).

Formu bych teď ale ponechal raději stranou, i když i za takové poznámky jsem samozřejmě vděčen; spíše jsou pro mne teď podstatné případné pozn. k obsahu, jelikož některé ..drobnosti ..stahuji -snad - ..rovnou z nějakých ..vyšších infopolí, a u těch nemám zatím většinou jinou kontrolu, než mou intuici, a mého ..strážného anděla :_)); ... .

Díky a dobrou noc přreji. eZ Roman.
."
<reagovat 
čtenář V4 - 15.1.2016 > "Viz také ..křesťan J. Grygar Astronomie a data ..biblick. událostí-




http://www.vira.cz/Texty/Knihovna/Astronomie-a-data-biblickych-udalosti.html, ...,


anebo třeba

..Znát své místo v Božím plánu je prevence proti ..manipulaci ​i skleslosti

http://www.vira.cz/Texty/Tema-tydne/Nenaplnit-ocekavani.html.
."
<reagovat 
čtenář ..25 plus. - 6.10.2017 > "(( V okamžiku početí se čekající


bytost zahákne tohoto „chuchvalečku hmoty“jak drápkem, …, a pak se


už do postupně rostoucí těla ..v přibývajícím čase vsunuje.. . Znamená

to mimo jiné, že v oplodněném vajíčku -tedy v novém tělíčku o dvou buňkách-se již nachází samostatná lidská

„duše“, abychom to řekli „polopatisticky“ pro ty, kteří stále dokola spekulují, odkdy


je ..plod v těle m.atky člověkem .. . -ad „ ..Čtenáři v Akáše, …, viz .. . )).“
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter