Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nemůžu zpomalit
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 24.3.2003 (16:54:10)

Nemůžu zpomalit

 

Želé v trhlinách

pod kolozubým zipem

Ať je to ten nebo

 

Zkrotit mléčné

kyseliny náměsíčních úprků

Kopyta spárovaná dvěma

lichoběžníky bez držení

 

Nemrtvý král Stopu

brzdí etiketou

vztyčeného palce



Poznámky k tomuto příspěvku
egil (Občasný,Redaktor) - 24.3.2003 > Povedla se ti..
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 24.3.2003 > To je fakt dobrý- Slova jako z jiný planety, ale celek vzniklý jejich kombinací zdá se být perfektní:-) 
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 24.3.2003 > probably> dík! já to říkám pořád, že jsem mimozemšťan ;o))))
<reagovat 
VEČERNICE (Občasný) - 24.3.2003 > Není to náhodou tak trochu moc v zajetí módních trendů? Přebujelá obrazotvornost na úkor výpovědi?
Body: 3
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 24.3.2003 > *
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 24.3.2003 >

Ad Vecernice - v zajeti modnich trnedu to neni, nebot poslednim modnim vykrikem je absolutni rym a rytmicka konstanta... :-)))

Jinak - Dovolte, abych upozornil, ze basen je eroticka , jak nas upozornuje predevsim prvni a posledni vers. Znam celou radu lidi, kteri se take dostatecne lubrikuji jiz pred cestou "mezi lidi", aby pak vse probehlo rychle a k oboustranne spokojenosti.

Dalsi eroticke symboly basne uvedu az se navecerim, anebo vubec nikdy.


<reagovat 
Tanein (Občasný) - 24.3.2003 > líbí....:)
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 24.3.2003 > souhlas s probably, ale možná je to trošku moc...
Body: 3
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 25.3.2003 > Freude, Freude, Freude, i na tebe dojde? Ale to asi ne. Musím říct, že tentokrát se nechytám. Jednotlivé obrázky vyskakují, a nezapadají mi do sebe. Název něco napovídá, vztyčený palec krále stopu taky. Chtěla bych tě vidět na krajnici, jak si stopuješ koňské zpřežení, jak utíkáš křečím, ale vidíš se tak taky?
Body: 3
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.3.2003 > ouvej> Skoro... ;o)) Že by to bylo o stopaři, kterému se snažím ujet??? Dík!
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 24.3.2003 > Tentokrát dost strašný. Efekt, efekt, efekt ... a o čem to vlastně bylo ?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.3.2003 > DeadKennedys> No sláva, už jsem se bála, že si mi nikdo netroufne dát hůř než za dvě :-D
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 25.3.2003 > Abys věděla, já se zdržuju známkování. Máš prostě úplně jiný způsob psaní....
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.3.2003 > Ripper> oceňuju tvou zdrženlivost :-)))
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 25.3.2003 > ten začátek je cool, že bych si staýho Satroše (nejlepčí je Extremist!)

ad. mléčné kyseliny...jojo
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.3.2003 > Bobr> Cool kyselina ;o)))
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 25.3.2003 > Taky mě, jako Filipa, napadl hlavně ten erotický podtex, ale pak mi tam ten král Stopu zapadá leda tak, že stopuješ s hodně pootevřeným zipem. Asi blbost, co. Nejspíš jsem mimo. Ale celek vyznívá zajímavě.
<reagovat 
čtenář sun - 27.3.2003 > libi se tvy podani...nekterym vecem treba nerozumim....zele v trhlinch je zajimavy...celkove to na me dela dobry dojem.
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 25.3.2003 > Kelly : No pouštíš kolem sebe děs a hrůzu, dáváš najevo sílu a moc a ostatní jsou z toho holt podělaný. Mě však ctí chrabrost a odhodlání. Ale pochopitelně v tom není nic osobního. Jsem profesionál.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.3.2003 > DeadKennedys> Děs, hrůza, síla a moc??? ;o))))) takovouhle pěknou charakteristiku mi ještě nikdo nenapsal, tu by měl vidět můj šéf!!! :-)))))
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 27.3.2003 > Kelly : Já myslel, že ty jsi šéf.  
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 28.3.2003 > DeadKennedys> Nééé, nebaví mě vládnout - moc povinností ;-))
<reagovat 
balsiker (Občasný) - 1.4.2003 > TAK PROMIŇ.DOUFÁM,ŽE NA MĚ ZA TO HNED NAVŽDY NEZANEVŘEŠ.ALE JÁ ZNÁMKUJU NA ZÁKLADĚ SVÝCH POCITŮ.A STEJNĚ TAK BUDOU DOUFÁM ZNÁMKOVÁNY TY MOJE HRŮZY.ZKRÁTKA A DOBŘE,JEN SE MI TO NELÍBILO.
<reagovat 
barlach (Občasný) - 4.4.2003 > Já oceňuji obraznost jednotlivostí, ale v celkovém kontextu jsem zmatený. Nebudu známkovat. Poprvé si dovolím osuhlasit s DK - dýchá z toho na mě efekt.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.4.2003 > barlach> Efekt asi ne, spíš jsem neměla tak úplně jasno, co chci vlastně říct... Každopádně díky! :-)
<reagovat 
merman (Občasný) - 17.2.2004 > já mám jenom kolozhuby
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 18.2.2004 > merman> lepší než kolo z Ukrajiny :o)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.8.2004 > ju
Body: 4
<reagovat 
Claw (Občasný) - 26.10.2006 > Tahle má šťávu!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter