Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zachránce a vrah jménem přizpůsobivost
Autor: Pavel1972 (Občasný) - publikováno 18.7.2016 (23:12:41)
Čím výše bytost stojí, tím více přizpůsobuje všechno kolem svým osobním potřebám (například Bůh). A naopak, čím nižší je úroveň bytosti, tím více se přizpůsobuje všemu kolem sebe (například pulec & žába), což platí také pro lidi.
Čím nižší a čím více bezpáteřní jste, tím více se přizpůsobujete společnosti, ve které žijete, a tím více adoptujete názory, které uznává, bez ohledu na to, zdali dělá ta společnost všechno dobře a zdali jsou tyto názory správné.
Velké procento normálních lidí je velmi přizpůsobivé a poslouchá oficiální autoritu. Když je umístíte mezi komunisty, stanou se komunisty; když je dáte mezi fašisty, jsou z nich fašisté; mezi křesťany budou křesťané, a v řadách bojovníků Islámského Státu budou dělat třeba i sebevražedné útoky.

Dovolte mi použít smyšlený & přehnaný příklad rozdílu mezi vyšší a nižší bytostí:

Někdo je ve své zemi nadšeným hráčem golfu a oni tuto jeho oblíbenou hru zakážou. Dotyčný může bojovat za změnu zákonů a opětovnou legalizaci této hry, může jí hrát ilegálně, nebo jí může přestat hrát.
Jenže někdo s vyšší individualitou se nepřizpůsobí, nepřestane být golfovým hráčem a bude dál hrát tuto hru. Buď ilegálně, nebo se přestěhuje na jiné místo nebo do jiné země, kde ji smí lidé hrát.
A kromě golfisty je tento člověk ještě i přesvědčeným vyznavačem kultu bohyně Kali a jeho blízcí lidé, Křesťané, tuto jeho víru více a více odsuzují. A chtějí, aby se stal také Křesťanem. A on buď bude vyšším tvorem, a zůstane služebníkem bohyně Kali, nebo bude nižším tvorem, a stane se Křesťanem, jako oni.

Když se příliš mnoho změníme, dělajíce jiné věci a žijíce jiným způsobem života, už to nejsme tak úplně my, protože jsme ztratili kousek naší individuality. To znamená, že ta původní osoba, kterou jsme předtím byli, částečně zemřela.
Co se týče zmíněné individuality, jsou jenom dvě možnosti: 1. Zachovat tu, kterou máme, nebo 2. Vyměnit jí za vyšší. Abyste správně porozuměli těmto mým slovům, přečtěte si prosím kapitolu "Individualita" z mojí knihy "Superbůh".

Poučení: Ačkoli je přizpůsobivost nezbytnou výbavou živých tvorů a umožňuje jim přežít, ještě to neznamená, že čím je jí více, tím lépe. Kdo se totiž přizpůsobuje až moc, ten se nakonec stane někým jiným, a tím pádem svým způsobem zemře.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter