Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nehledej Boha na nebesích...
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 16.8.2016 (00:31:15)

Nehledej Boha na nebesích,
v kamenných chrámech není též,
svoboden prohání se v lesích
a v srdci svém jej nalezneš!

Spatřit jej lze jen vnitřním zrakem,
co dělat máš, Ti napoví,
je rybou, zvířetem i ptákem,
větrem, co hvízdá ve křoví!

A pokud jej chceš uctívati,
učiň tak láskou v činech svých,
v čase, který se rychle krátí,
dej světu poznat šťastný smích.

Rozdávej Něhu a upřímný
buď v řeči své i v konání,
kde pomoct třeba, sám si všimni,
nečekej poděkování...

Buď prostě člověk jak se patří,
nežij jen planým životem,
jsou lidé sestry Tvé či bratři,
ukaž jim Boha v srdci svém!




Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 19.8.2016 > Že žena nemá duši ? Zajímavá myšlenka... Někdy mi příjde, jako by některé neměly spíš srdce.
Je dobře, že si z Bible pamatuješ to nejdůležitější ( Bůh je láska ) a docela rozumím tvé averzi vůči některým kněžím.Já při kázání někdy usínám ( a před definitivním usnutím mi pomáhá právě ta gymnastika ).
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.8.2016 > Hezký rytmus, originální rýmy a pěkné myšlenky. Některé věci vidím ale trochu jinak : V kostele se s Bohem můžeme setkat taktéž, neboť v Bibli nám Ježíš říká : "Tam, kde se sejdou dva nebo tři v mém jménu, budu já uprostřed nich" a navíc je tam přítomen i v Eucharistii.Dále si nemyslím, že by Bůh byl např. zvířetem.Věřím ale, že zvířata stvořil.
Body: 4
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 19.8.2016 > P.V.Ctihodný> Děkuji! Víš, já sice byl pokřtěn, protože děda s babi byli věřící, jak už to na venkově bývalo zvykem, ale nikoli nějak fanaticky. Ale nejsem stádový typ tíhnoucí ke kostelní gymnastice neustálého vstávání a sedání, ani by mne nijak nenaplňovalo neustálé drmolení zdrávasů a otčenášů a žadonění, aby za mne někdo orodoval! Člověk se má zasloužit sám, ne hledat protekci! Navíc nemám důvěru k těm, kdo káží vodu a sami pijí víno a že jich dneska je! Nu, a na rozdíl od církve též věřím, že i zvíře či květina mají duši, zatímco ona ji upírala až do třetího století i ženě a stavěla ji tak na roveň zvířat! Je prokázáno, že i zvířata jsou schopna Lásky a protože Láska je Bůh, lze jej tedy nalézt i ve zvířeti či květině...:-)
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 19.8.2016 > Nehledě na to, že pokud podle bible stvořil člověka k obrazu svému, musel by být značně nedokonalý, když se tak rozhlédneš kolem!:-P
<reagovat 
 Daisy2 (Občasný) - 20.8.2016 > El condor> Bůh opravdu stvořil člověka ke svému obrazu a v té době byl člověk po všech stránkách dokonalý - krásný, zdravý, milující, šťastný... Bohužel to všechno ztratil, když se odvrátil od svého Stvořitele. Mylně se domníval, že může být svým vlastním pánem - vládu nad ním převzal nepřítel a všechno zlo, lidská bída a ubohost, kterou vidíme kolem sebe, je důsledkem hříchu a toho, že člověk Boha ignoruje. Ale Bůh nepřestává člověka milovat a nabízí pomoc, řešení, cestu zpátky - to všechno je v Ježíši Kristu, který přišel, aby napravil, co Adam s Evou pokazili. On zemřel za naše hříchy, vstal z mrtvých a nabízí nový život každému, kdo se k Němu celým srdcem obrátí a přijme Ho jako svého Pána a Spasitele. Takový člověk se postupně může začít proměňovat znovu k dokonalému obrazu Toho, který ho stvořil.
<reagovat 
 El condor (Stálý) - 10.9.2016 > Daisy2> Milá sedmikrásko! Nechci Ti brát Tvoji víru, ale shledávám dost podivným, když někdo projevuje svoji Lásku k těm dobrým tím, že jim bere vše, co jim kdy bylo drahé, včetně jejich milovaných blízkých, zatímco nad lumpy jako by držel ochrannou ruku. Víš, všechna velká náboženství mají ve svých svatých knihách pohádkové příběhy, ovšem životní realita je jiná a i sami služebníci boží se někdy chovají dost podivně. Jednou z věcí, které k smrti nesnáším, jsou pokrytci, kteří řečeno slovy klasika: Kážou vodu a sami pijí víno! Skutečně dobrý člověk se nestává lepším až po přečtení desatera, ale má to v sobě už dávno před tím. Je dobrým sám za sebe, protože to uvnitř skutečně tak cítí! :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter