Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pár podvodů
Autor: Pavel1972 (Občasný) - publikováno 8.9.2016 (03:22:32)
Ti nedobří lidé, co to tady kvůli mně vedou již nějaký ten pátek, lžou, jako když tiskne, a dopouštějí se přitom mnoha podvodů. Několik málo z nich jmenuji zde:

- Asi od roku 2001 mi občas v noci pouštěli zvuky z vedlejšího bytu, a zejména mě do postele umístili záření, které uvnitř člověka otevře paralelní Pekelný svět a zatíží mozek (později k tomu přišly ještě i chemikálie). A mnoho lidí včetně těch blízkých poslali, aby se přede mnou přetvařovali a lhali mně (ani jeden z nich mi to neřekl, báli se, že budou mít problém).
Byl jsem 100% přesvědčený, že obzvláště Křesťané a nejbližší příbuzní by nemohli být tak ubozí, a vsugeroval jsem si, že musí být všichni Pekelní, protože normální lidé by přece tohle nedělali, a kdyby je k tomu někdo nutil, tak by mi o tom řekli. Takhle uvažoval můj zatížený mozek.
Je jasné, že jsem se v této situaci při svém zdravotním stavu musel dopustit některých chyb, za které nemohu. Zejména přesvědčení, že je Pekelných lidí ještě více, než jich je, a že lovení lidských duší je častější, než jak je tomu ve skutečnosti.
Mojí duši chtěli přesunout do Pekla možná za trest za to, že jsem tady uvolnil kousek zakázaného poznání, což asi narušilo plány Pekelných lidí s lidstvem. Vzhledem k tomu, že jsem měl zamlada naměřenou nadprůměrnou energetickou odolnost v této oblasti a vydržel jsem to bez rezerv, se už tenkrát mohlo jednat o nápor, odpovídající smrti průměrně odolného člověka.

- Úpravou trolejbusů, tramvají a podobně docílili stavu, že těsně u mě mohou vypustit kousek plynu (používají bezbarvé a okem neviditelné plyny a ještě to všechno natáčejí, takže to vypadá, že přede mě nikdo nic do vzduchu nevypouští), a to včetně kašlavého. Jak v MHD, hypermarketu, tak i venku, dělali to, že se někdo rozkašlal a oni zároveň vypustili kousek toho plynu. A pak jsem se rozkašlal já a vypadalo to, jako že napodobuji jiné lidi, kteří kašlou.

- V době hlavního chemického náporu na můj mozek se mnou člověk (který měl ptačí jméno a dal mi pětitisícovku, ze které jsem mu měl vrátit 500, což mi odpustil), dělal test s velmi špatným výsledkem, že mám chybný odhad na jiné lidi. Je ale zajímavé, že se asi nikdo nechystal říci, že jsem pod chemickou palbou a doma mi to divně smrdí.

- Říkali mi, že si neumí stáhnout videa psích zápasů a že jim je mám stáhnout já, a oni mi za to zaplatí (abych byl obchodník s videi psích zápasů).

- Říkali, že nemají tu či onu hudbu, a že jim jí mám stáhnout a že mi za to zaplatí (abych prodával ilegálně staženou hudbu).

- Předstírali, že se mi svěřují s tím, co kdy kde vyvedli, a čekali na to, že jim na oplátku řeknu, co jsem kdy kde vyvedl já.

- Posílali lidi, aby mi lhali, že mě znají z minulých životů mé duše (asi abych si myslel, že nás svedla dohromady společná Karma a abych to pak eventuálně napsal i do svých knížek).

- Mnoho let jsem mluvil a mluvil, a ono se to nahrávalo a nahrávalo. A například v určitých náladách jsem hovořil, jako bych ani úplně neměl ty duševní zážitky, jaké jsem měl. Nebo jsem po silném náporu na můj mozek jeden čas pochyboval o lidské duši a ptal se na to jiných lidí. Ukázat tyto chvíle by mě v očích neinformovaných normálních lidí popravilo.

- Chtěli, abych byl zlý na psa, protože jejich oběť (= já) má zákaz dobrých vztahů. Pes pro mě byl tím nejbližším společníkem, tak náš vztah zničili. Objevovaly se náhlé temné impulsy, najednou mně chviličku strašně vadil a pak to zmizelo.

- Když chtěli natočit, jak mám nenormální reakce na některé podněty, říkali přede mnou nesmysly (Lanzul se bere 2x denně, Blu-ray mechanika je skoro k ničemu, po Agenu stoupá kyselina močová jako po Indapu atd.), vydávali hlasitější zvuky (třeba v autobuse atd.), nebo se přede mnou objevilo něco nenormálního (žena ukazující holý zadek, pán jedoucí na kole ve slipech atd.).
Dobře jsem věděl, že je to všechno zaranžované, tak jsem na to časem přestal reagovat, a na videích pak vypadám jako hloupý a apatický cvok, a podobně.

- Jsou tisíce triků, jak skoro kohokoli přimět téměř k jakémukoli jednání. Například vždycky, když budou v regále s limonádou 3 láhve, po ní bude tlačit žaludek, kupující si to zapamatuje a začne se bát koupit limonádu tam, kde jsou jí 3 láhve v regálu. Bude se na ně delší dobu dívat a přemýšlet nad tím, jestli si má pro jednu sáhnout, nebo ne, a oni o něm pak řeknou, že má psychickou chorobu - strach z čísla 3. Také já, když jsem viděl v rozmístění zboží nějaký účel, jsem se před ním zastavoval a nevěděl, zda si ho mám vzít, a podobně.

- Nejprve mě "odpálili" tím silným, aby měli zajištěný výsledek (že se časem obrátí impulsy, úzkost, nervosvalové křeče, sebezmrzačení, halucinace a tak dále) a teprve pak před lidmi začali dělat různé menší věci. A možná nakonec, že až se můj stav zhorší, ještě řeknou, že to je kvůli těm menším věcem a že to velké silné neudělali.
Ale důvodem, proč to všechno udělali, bylo vyřídit mě před hloupými normálními lidmi, protože i navzdory některým omylům, kterých jsem se ve svých spisech dopustil, jsem byl v leckterých aspektech nejlepší. Na světě. Nikdo jiný nevysvětlil to, co já.


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.9.2016 > No, docela psycho. Zdraví Pavel1966 !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.9.2016 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter