Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Mladí a neklidní, Dallas aneb seriály, jak je vidím já
Autor: HONEY (Občasný) - publikováno 14.9.2000 (16:02:59), v časopise 19.9.2000

Představte si velký, ale hodně velký nerezový hrnec za 2 tisíce plný vřelé bublající vody. To nám pro naše účely ztvární velkoměsto hektického života a bublajících společností. Pokličku odložíme, abychom mohli dobře sledovat další vývoj. Nejprve vhodíme několik vypečených manželství nejvyšší společenské úrovně. Přidáme trošičku vášnivé lásky, protože i na ten nejhorší film se dá dívat je-li tam lásky, sice krátká, ale prudká, nejlépe s trvalými následky v podobě dítka. Tak i děti jsou pro náš seriálový guláš velmi důležité, protože 2 až 3 manželská či nemanželská dítka nemůžou přece nikdy škodit. Opepříme trochou vášně a nenávisti a je čas na sousto pro novináře – rozvod je přece tak vděčné téma, zvláště je-li dobře uleželý a zdušený problémy s finančním vyrovnáním a otázkou, kdože z rodičů bude vychovávat děti. Při té příležitosti vyjdou na světlo všechny špinavosti a je to příležitost si perfektně zaintrikovat. A je čas na první ochutnávku. Divák opatrně ochutnává, divák je překvapen, divákovi chutná! Ale pozor, občas se trochu zakucká a to ať je pro scénáristu výstrahou! Udušený divák je špatný divák! Proto je třeba výtvor trochu poopravit, ne moc, ale jen tak, aby neztratil nic ze své peprné chuti. Co třeba vhodit do našeho „chaosu“ nového hrdinu? Trochu nám zčeří poklidnou hladinu v hrnci a divák bude nucen se na několik dílů rozloučit se spánkem, aby mohl dedukovat, co má nováček v úmyslu, lépe řečeno, na čí peníze to má spadeno?!

Nyní je třeba trochu zvolnit tempo, aby mohl divák vše dobře strávit, ale jen na tak dlouho, aby nestačil přepnout na jiný kanál! A teď, co třeba dobře propracovanou a zatím utajenou intriku, kterou náš divák okamžitě odhalí, protože přece není žádný balík! No a dál? Že by scénáristu zanedbávala múza? Že by šéfkuchař už neměl, co do hrnce hodit? Ale ne! Co vás vede! V zásobě máme ještě spiknutí proti hlavnímu hrdinovi a jeho manželku musí nutně potkat nějaká vážná choroba. Teď několik dílů důkladně promícháme obsah hrnce a guláš americké kvality je hotov. Doporučujeme podávat horký, aby nevyprchal první šokující dojem. A pokud se ani teď divákův žaludek nevzbouří, pak je jisté, že snese už úplně všechno!



Poznámky k tomuto příspěvku
Majka (Občasný) - 19.9.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 19.9.2000 > To je vynikající. Ano, zatracené seriály. Ono to nemusí mít ani sto dílů, aby to bylo naprosto blbé. Před chvilkou mi kolega byprávěl děj "Bohové se opět zbláznili". Je moc dobře, že jsem to neviděl. Moc děkuji
Body: 5
<reagovat 
anglij (Občasný) - 19.9.2000 > ..tak...tak.....pravdu díš...je to k pozv*acení..ty hrůzy se odehrávaj na obrazovkách...jo..jo...
<reagovat 
Vea (Občasný) - 29.11.2000 > Hihi, skvělý :))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter