Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
"Ženy nevědí, co chtějí a nedají pokoj dokud to nedostanou." Oskar Wilde
Autor: HONEY (Občasný) - publikováno 14.9.2000 (16:19:52), v časopise 13.10.2000
Mnoho žen má absolutně nepochopitelný vkus. To vidím i ve svém okolí. A mluvím především o vkusu na partnery. Platí to samozřejmě i opačně a je to zvláštní.

Katka a Míla. Míla ji zná jen když je opilej a leze po čtyřech. Ona je z něho celá pryč a nevidí, jak se Míla druhý den ráno tváří nechápavě, když ji nalézá ve své posteli a ještě ji má odvést domů?! Ale Katka na to nedbá, je to totiž „její život“ a já se jako nemám starat. (To znamená: Co ti je, ty káčo, do toho, s kým spím!?) Tak mě napadají otřepané fráze o nulové sebeúctě, o jednostranném vztahu bez perspektivy (nebo pouze perspektivy nad kočárem). Antikoncepce je pro ni něco nepochopitelného, ale těhotenský testy kupuje. Možná by ušetřila pár kilometrů, kdyby je kupovala v rodinném balení. Jednou dokonce oslavovala své narozeniny (devatenácté), svátek a negativní těhotenský test (25. 11. 1999). Ale jinak tvrdí, že je normální.

Ona je vcelku inteligentní holka s přehnaně kladným vztahem ke zvířatům, dětem, opuštěným bezdomovcům atd. Malá, tlustá, bez 20 kil nadváhy by mohla konkurovat kdekomu. Ale co nepobrala na kráse, to má na srdci. Sice se často chová – v otázkách milostných a sexuálních, jako 15 frocek, kterej „to chce, chce to teď hned a musí to bejt skvělý“! On je pitomec. Ubohej vesnickej blbec, kterej sotva dodělal učňák, autoškolu dělal aspoň na potřetí a inteligence je slovo, který mu absolutně nic neříká. Ubožák, kterej se nezmůže na holku, nechá radši Kateřinu, aby se ztrapňovala, než aby to vyjasnil a buď s ní chodit začal, nebo se na to vykašlal úplně.

Nebo další příklad: Zdenička, Nikki, Libor. Libor zbalil Zdenu. Psí vorgie na gauči, kterej ještě nevychladl ode mně. No dobrá. Zdenička je inteligentní, sice žádná krasavice, ale prý sečtělá. Tedy obstojná investice. Ale to by se nesměla nechat zbalit od Nikkiho. Nechápu! Nikki – pitomec na n-tou. Bez matury, tedy věčněj student, bez mozku – ruce šikovný maximálně na krádeže, bez jasnýho cíle ve svým ubohým a zbytečným životě. Neříkám, že můj život má nějaký jasný cíl a že budu kdovíjakým přínosem pro lidstvo, ale taky neříkám, že se mi to nepovede. Zatím mi to myslí.

Jsou lidi, se kterýma bych prostě pařit nemohla. Mám spoustu kamarádů, ale jsou to lidi, který mám ráda - v mezích normálu! Jak bych mohla chodit s člověkem, kterej nepochopí větu, která by měla více než 10 slov? Nikdy. (Kdyby se to náhodou mělo někdy stát, doufám, že si přečtu tehlecto a rychle se rozmyslím!)

Proč jsou tyhle hezký, milý, hodný, inteligentní a perspektivní holky přitahávány vulgárními, impotentními nebo přehnaně potentními individui, co nemaj za nehet rozumu ani nic jinýho? Já to prostě nechápu! Možná je to zákonem přírody, který říká, že vždycky vyhrává surovej primitiv nad uhlazeným inteligentem. Třeba ne hned, ale dřív nebo pozdějc určitě. Kdo zničil nádhernou civilizovanou římskou říši? Barbaři, právě proto, že byly barbary. Ale proč?


Poznámky k tomuto příspěvku
racpav (Občasný) - 13.10.2000 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter