Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krindy pindy jak vytáhnout moulíčka z bryndy bryndičky aneb...
Autor: pravý mystikus (Občasný) - publikováno 14.11.2016 (13:53:11)

Šel jsem a zakopl jsem. Útrata byla ratata. Potom jsem šel a zakopl jsem. Ale vlastně jde o tvaroh. Jeho motor není totiž na stromě. A pak jsem šel a zakopl jsem. Blil jsem s Billem. Slunce nesvítilo. Lilo. Nám se dobře blilo. A někdo jiný se opravoval vně nohy...


Podle zpráv z elitních amerických realitních kanceláří se má prezident USA Barack Obama přestěhovat s rodinou z Bílého domu do přepychové vily. Zpravodajka RT se dozvěděla její cenu a pokusila se pronajmout si sousední dům.Barack Obama již dříve říkal, že zůstane po skončení prezidentského období na jistou dobu ve Washingtonu, aby jeho dcery, osmnáctiletá Malia a patnáctiletá Sasha, měly možnost ukončit studia. Dívky dnes chodí do soukromé školy Sidwell Friends School, kde studovaly děti mnoha dalších amerických prezidentů.

© Foto: McFadden GroupObývací pokoj ​Domeček u parku Čtvrť Kalorama je jednou z nejprestižnějších ve Washingtonu. Tady mají nejpřepychovější vily a také ambasády četných států. Několik domů od budoucí Obamovy vily sídlí kancelář ruského atašé pro obranu. Nové prezidentská rezidence je obrovská: 2800 metrů čtverečných. Ze tří stran je vila, postavená v roce 1928, obklíčena parkem Kalorama. Má 9 pokojů a 8 koupelen. Nový majitel se tu naposledy objevil v květnu 2014. Tenkrát si ho za 5,3 milionu dolarů koupil bývalý tiskový tajemník Bílého domu za Billa Clintona Joe Lockhart. Obamova rodina, jak prozradily zdroje ze sféry elitních nemovitostí, již uzavřela nájemní smlouvu. © Foto: McFadden GroupKuchyně Bydlet vedle Obamy Zpravodajka RT Maria Bucharovová se vydala na schůzku s agentkou realitní kanceláře Catherine Smithovou, aby si pronajala vilu tři domy od budoucí Obamovy rezidence. Je to levnější vila za 4 tisíce dolarů měsíčně, má 4 ložnice a 2 koupelny. Catherine varovala, že se dům hodí pouze pro dvoučlennou rodinu, jinak tu bude, podle mínění agentky, málo místa. Vila je vybavena nejmodernějším ochranným systémem (Obama bude mít mimochodem stejný, v této ulici ho mají všichni). Obsluha přijde na přibližně 600 dolarů měsíčně v případě uzavření smlouvy na několik let. © Foto: McFadden GroupKoupelna „Nebude to nejznámější obyvatel čtvrti" Catherine ochotně vypravuje o čtvrti Kalorama. „Je to nejlepší bydlení ve Washingtonu, nejbezpečnější a nejpěknější. Všechny vily jsou postaveny v unikátním architektonickém slohu. Sousedé jsou vesměs bohatí a známí lidé, proto se nemáte obávat, kdo bydlí vedle." Na otázku, jestli bude vedle bydlet Obama, odpovídá vyhýbavě. „Bude-li tomu tak, pak máme tady hodně bohatších lidí, takže nebude ve čtvrti nejznámější. Jeho doba pominula." ​„Budete mít výborné sousedy" Po prohlídce nabízené vily jsme se vydaly promluvit se sousedy. Je to normální věc, hodlá-li si člověk pronajat dům v určité čtvrti. V sousední budově, čtvrté od budoucího Obamova sídla, otevřela dveře starší žena, zřejmě z Latinské Ameriky. Je to služebná. Pán a paní nejsou doma. Na otázku o sousedech a Baracku Obamovi odpovídá: „Tady kolem bydlí velmi bohatí a slavní, já se v tom, upřímně řečeno, nevyznám, ale platí tu velmi dobře. Pár domů dál nám otevřela Marian, žena v domácnosti. Velmi si pochvaluje vilovou čtvrť, všechno se jí tu líbí, kromě klimatu: „Jsem z Kalifornie. Tady ale je taková zima! Nemohu si zvyknout." O tom, že se tu má ubytovat Barack Obama, ví: „Ano, rovnou přes ulici, můžete si to představit! Doslova v těchto dnech přišla brigáda zahradníků a konečně všechno dali do pořádku. Nějaký čas tu nikdo nebydlel, proto byla zahrada zanedbaná. Také posílili nám bezpečnostní opatření, hlídkují tu auta se strážci. Moc mne to těší. Budou z nich určitě výborní sousedé! Nejsem proti, aby si můj syn vzal Barackovu dceru! Jsou obě stejně krásné jako Michelle," řekla v interview pro RT. © Foto: McFadden GroupLožnice Skromná usedlost Skutečně, ochrana kolem vily byla posílena. Zatímco si zpravodajka RT prohlížela dům, vyšel k ní vyzbrojený po zuby strážce. Zastavil se několik metrů od ní a klidně přihlížel. Budoucí Obamova vila je největší v ulici, ale nikoli nejdražší a pompézní. Hlavní zvláštností pozemku je velká louka, kde si jeho manželka Michelle bude moci zřídit.

Jó jó jó Obama
snědl bych ho i s houbama.
Jó jó jó
už ho vařijó.
Elce palce do poklice
dáme si ho na paprice.



 



Poznámky k tomuto příspěvku
Li-po (Občasný) - 14.11.2016 > Dobrý, líbí,-
Body: 5
<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 16.11.2016 > Li-po> nenech se mejlit to je jen paskvil toho joudy, co se klaní hraběti vaškovi až po uši
Body: 1
<reagovat 
 pravý mystikus (Občasný) - 16.11.2016 > mystikus> nenech se mejlit to je jen paskvil toho joudy, co se klaní hraběti vaškovi až po uši

<reagovat 
mystikus (Stálý) - 16.11.2016 > jo myslíš toho křečťana z LBC? chachacha
<reagovat 
 pravý mystikus (Občasný) - 16.11.2016 > mystikus>  jo myslíš toho křečťana z LBC? chachacha
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter